Jump to content

3D1077 - Reactietopic


3L1077

Recommended Posts

Net bezig geweest met een over-de-top kwaliteit animatietje, heb er maar een GIF van gemaakt. Zal straks of morgen het 1080p filmpje neerzetten, maar het duurt wel maar 2 seconden. Voor de zekerheid staat de GIF in de spoiler, hij is redelijk groot. :D

BlUd2os.gif

Link to comment
Delen op andere websites

Netjes! Maak je dit rechtstreeks vanuit C4D, of via Photoshop oid?

Zelf zou ik instellen dat de animatie doorloopt, overnieuw dus.

Edit: waarschijnlijk was dat laatste ook de bedoeling aangezien je 'm in 'Perfect loops' plaatst. :puh:

Bewerkt: door RUBENN
Link to comment
Delen op andere websites

Jezus, niet gedacht dat Imgur voor zoveel tentoonstelling zou zorgen... Wel maar 10 upvotes, maar toch meer dan 2500 views in enkele uren! Ik wist niet dat je zo'n gedetailleerde statistieken had op Imgur... Misschien moet ik hier maar een dagelijkse gewoonte van maken... :D

8Swmu3W.png

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
  • 6 maanden later...

Geen idee of er hier animo voor is, maar hier is nog wat:

mjpeOpG.png

Het is gebaseerd op deze tutorial van Greyscalegorilla. Op zich nog niet echt iets uniek dus, maar ik heb het daarna zelf nog geanimeerd, een stuk of 5 seconden, zodat het wat bewoog en dat zag er best wel goed uit; al zeg ik het zelf. smile3.gif Eens kijken of ik dat hier kan uploaden.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...