Jump to content

PS3 Mogelijkheid tot unlocken van alle content zonder spelen (Child of Eden)?


Dotz

Recommended Posts

Hoi,

Bij deze heb ik een nogal ongebruikelijke vraag. Ik vroeg me af of het mogelijk is om op enige wijze dan ook alle content die een game te bieden heeft (m.u.v. DLC), dus unlockables, te unlocken zonder de game te spelen. De game in kwestie, Child of Eden, heeft bij mijn weten geen cheats of DLC die hiervoor zorgt. Is het wellicht mogelijk om op een of andere wijze een 100% savegame te installeren, zoals dat ook met GTA's uit het III-era kan?

Ik begrijp dat ik bij het stellen van deze vraag nogal over kan komen als een douchebag, hoewel me dat eigenlijk niet uitmaakt zal ik bij deze toch even toelichten waarom ik dit wil.

De game die ik wil spelen is, zoals eerder gezegd, ''Child of Eden''. CoE is een bijzondere onrail-shooter. De game komt het best tot haar recht in de mode ''Feel of Eden'', welke feitelijk een soort godmode is. Het spelen van de levels met de reguliere moeilijkheidsgraad is echter vereist voor deze godmode, al schijnt het spelen van de game met die reguliere moeilijkheidsgraad het spelen van de game in haar godmode te ruïneren op spoiler-achtige wijze.

tldr; Hoe unlock ik alles van de game Child of Eden op mijn PS3 zonder dat ik hem hoef te spelen?

Bij voorbaat dank :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb dit ooit gedaan en dat was letterlijk 8 jaar geleden toen het nog veeeeeel makkelijker was: Kwestie van een savefile downloaden, op USB gooien en in je ps3 stoppen et voilà. Ik weet niet wanneer, maar Sony heeft hier een einde aangemaakt, helaas! Maar vanuit een technisch oogpunt zou het nog steeds mogelijk moeten zijn. Hier is een uitgebreide how-to die ik niet heb gelezen. Er zijn vast nog tal andere links en YT-filmpjes die je hierover kan vinden. Ik kan niet garanderen dat het werkt, maar gamers zijn altijd creatief als het aankomt op bypassen van zulke restricties. Dan blijft over een savefile vinden, wellicht dat je iemand via een community moet benaderen. Ik heb namelijk eventjes gezocht, niet uitgebreid, maar kon niks vinden nope.gif

Verder wou ik even zeggen dat Ubisoft uitverkoop houdt in de ps store en ik daar zonet tegen betreffend spelletje aanliep.

Link to comment
Delen op andere websites

Hmmm, bedankt voor je antwoord! Ik zal daar eens op googlen.

Enig idee of ik met zulke handelingen het risico loop mijn PS3 te vernielen? :o

Ik had ook al gezien dat 'ie in de aanbieding was :), hoewel ik normaliter games liever hard-copy koop denk ik niet dit koopje te laten schieten. :D

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...