Jump to content
Bassieboy35

Het mysterie van de monteur


Weet je het nog? GTA:Online was net uit en wanneer je een auto nodig had belde je daar gemakkelijk even je monteur voor op. Die kwam je bolide dan brengen op iedere plek waar je maar wou. Voor zijn loon liep hij het stuk zelfs nog terug naar de garage. Op een dag veranderde dit en was de monteur plotseling verdwenen. Wat is er met de monteur gebeurd? Rockstargames heeft het ons niet verteld, dus gingen de mannen van 8-Bit Bastard op onderzoek uit...



Hoe loopt volgens jou het verhaal af?

Bron:

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Rockstar heeft het ons wel verteld :7

De Mechanic is eruit gehaald omdat die tering hond er soms vandoor ging met je auto, of dat ie je Personal Vehicle helemaal de pleuris inreed.

Soms als je in je auto stapte sleurde ie je eruit om vervolgens met je te vechten.. :7

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Leuk bedacht, ik ben ook wel benieuwd naar het vervolg.

Terwijl ik het filmpje bekeek, had ik er een LA Noire-gevoel bij, wat enorm door de muziek werd versterkt. Dus toen ik in de aftiteling zag staan dat de muziek uit de soundtrack van LA Noire kwam, was ik niet verbaasd.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Leuk bedacht, ik ben ook wel benieuwd naar het vervolg.

Terwijl ik het filmpje bekeek, had ik er een LA Noire-gevoel bij, wat enorm door de muziek werd versterkt. Dus toen ik in de aftiteling zag staan dat de muziek uit de soundtrack van LA Noire kwam, was ik niet verbaasd.

Dat heb je goed opgemerkt! Ik heb het project al een tijdje gevolgd via Twitter. Leaker TezFunz vroeg eigenlijk op verzoek om een film van de monteur in L.A. Noire stijl. 8-Bit Gaming heeft het uitgevoerd en inderdaad met die gedachte. ;)

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...