Jump to content

Detroit: Become Human


Sentasi

Recommended Posts

11228129_1669788233253jzkp.jpg

Detroit: Become Human

Ontwikkelaar:Quantic Dream

Uitgever:Sony Computer Entertainment

Genre:Interactive Drama, Adventure

Platforms:PS4 Exclusive

Aantal spelers:1

Release:N.n.b

Demo:N.n.b


Sommigen van jullie herinneren zich misschien nog onze PS3 tech demo, die we in 2012 uitgebrachten. Het ging over een androïde die ontdekte dat ze emoties kon voelen, en een zelfbewustzijn leek te hebben. Veel mensen waren diep geraakt door Kara, en voelde mee met dit personage, die alleen maar wilde leven...

Maar iedereen had dezelfde vraag: wat gebeurde er met Kara toen ze de fabriek verliet?

Om dat uit te vinden, bedachten we een wereld in een nabije toekomst waar androïden als Kara er uit zouden zien als mensen, spreken als mensen, en bewegen als mensen.

We vroegen ons af hoe wij -mensen- zouden reageren als we werden geconfronteerd met een nieuwe vorm van intelligentie, hoe androïden gemaakt als machines, ontvangen zouden worden als ze emoties gaan krijgen.

We wilden niet nog een verhaal maken over AI (er zijn er al zoveel geweldige), we wilden praten over wat het betekent om mens te zijn

en hoe het is om in de schoenen van een androïde te staan die onze wereld en hun eigen emoties ontdekken...

We zijn nog ver weg van de release van Detroit, maar we vinden het geweldig om onze nieuwe game nu al te laten zien.

We hopen snel meer te kunnen laten weten als we dichterbij de release komen!

(Vrije vertaling vanuit het engels)


Kara, PS3 Tech Demo 2012

Detroit Teaser Trailer 2015


12182442_167075416982rhknu.jpg

12184982_167075408316h2psq.jpg

12191324_167098549647mbqsv.jpg


Het nieuwe pareltje van Quantic Dream. Deze staat, net als Heavy Rain en Beyond: Two Souls destijds, weer hoog op mijn verlanglijstje. Beide waren fantastische games om te spelen, dus ik heb hoge verwachtingen voor deze titel.

Hoop dat er snel meer info komt, aangezien de teaser alweer bijna een half jaar oud is.

Link to comment
Delen op andere websites

Hier nog een Quantic Dream fan, ik hou echt van deze games. Ondanks wat velen zeggen, kan David Cage echt intrigerende verhalen schrijven. You either love it or hate it.

Laat deze game maar gauw komen, al zal het waarschijnlijk nog wel eventjes duren vrees ik.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...