Jump to content

[WidM] Week 1 - Respect


Bassieboy35

Recommended Posts

Respect

Welkom in ‘Wie is de Mol?’! Zomenteen gaat het avontuur beginnen; de koffers zijn gepakt en nu op reis naar onze bestemming. Jullie zitten verspreid in het vliegtuig en kunnen genieten van het uitzicht. Wij zouden Wie is de Mol? niet zijn als we van deze gelegenheid ook nog even een opdracht maken. Iedereen krijgt namelijk een foto van het land en de stad waar jullie heen gaan.

Welke stad en land dat is, dat is aan jullie de taak om te raden. Op gevoel mogen jullie een foto kiezen door een nummer van 1 tot en met 9 uit te kiezen. Iedere foto correspondeert met een nummer. Je nummer en dus de foto uit kiezen doe je door het nummer dat je wilt in het topic te plaatsen in het rood. Hier geldt, wie het eerst komt, die het eerst maalt. Is het nummer al vergeven? Dan moet je dus een ander nummer uit kiezen. De foto krijg je persoonlijk toegestuurd via de PB. Je mag je foto doorgeven. Dat wil zeggen: plaatsen in het topic. Dat kost je dan alleen wel €200,- uit de pot die momenteel nog op €0,- staat. Als dat dus zo verstandig is, is aan jullie.

Voor het raden van het juiste land kunnen jullie €1000,- verdienen. Zijn jullie op dreef en raden jullie ook nog eens de stad, dan zijn wij de beroerdste niet en verhogen wij dit bedrag met €500,-. Uiteraard mag je wel een uitleg geven in wat je ziet, jullie mogen namelijk overleggen. Denkt een van jullie het land en de stad te weten? Post dan de naam van het land en de stad waar jullie denken heen te gaan in het rood. Dit moet vier keer bevestigt worden met dezelfde tekst in dezelfde kleur. In totaal dus vijf mensen die het antwoord bevestigen. Dit is dan jullie antwoord voor deze opdracht.

Jullie vliegtuig landt donderdag 24 maart 23:59, dan moet er een antwoord binnen zijn. Anders is er geen geld verdient.

Succes! En onthoud goed, er is een mol in het spel.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 42
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Dexist

    7

  • SpacyColours

    7

  • KoningJesper

    7

  • NickOwnage

    5

Top Posters In This Topic

Posted Images

Op mijn plaatje zie ik een mooie dame op een stapel rotsen wat uitkijkt op een pracht van een baai met mooi helder water. Het kan best Madagaskar zijn, maar ik wacht nog af wat de andere zeggen. Het is in ieder geval behoorlijk exotisch.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zie een klein, rood café-restaurantje met iets van 'Classi...' erop staan. Als je naar de omgeving van het café kijkt ziet het er nogal arm uit.

Ietsje achter het cafeetje staan een paar huizen, met enkele bomen naast. Wellicht is daar een klein dorpje?

Daar nog achter is er berggebied.

Bewerkt: door Skullz-000
Link to comment
Delen op andere websites

We vliegen sowieso naar Madagaskar. Probeer allemaal even uit te vogelen waar op het eiland je foto precies is gemaakt. Mijne is van een touwbrug ergens in het Tsingy de Bemaraha natuurreservaat.

Link to comment
Delen op andere websites

Op mijn plaatje zie ik een mooie dame op een stapel rotsen wat uitkijkt op een pracht van een baai met mooi helder water. Het kan best Madagaskar zijn, maar ik wacht nog af wat de andere zeggen. Het is in ieder geval behoorlijk exotisch.

Île Sainte-Marie?

Tenzij we ergens in de rimboe landen, wat met dit krakkemikkige vliegtuig dat drie dagen onderweg is natuurlijk geen wonder zou zijn, hebben we misschien wat aan dit kaartje met vliegvelden in Madagaskar:

madagaskar-airports-map.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...