Jump to content

[WidM] Week 1 - Respect


Bassieboy35

Recommended Posts

Tsoamino

- Havenstad

- Er stroomt een rivier door de stad

- Veel krottenwijken en gekleurde marktjes

Tsoamino levert allemaal pikante hentai-plaatjes op, ik neem aan dat je Toamasina bedoelt. :7

ohja, oeps :7
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 42
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Dexist

    7

  • SpacyColours

    7

  • KoningJesper

    7

  • NickOwnage

    5

Top Posters In This Topic

Posted Images

800px-Antsirabe_bahnhof.jpg

Dat gebouw herken ik! Hetzelfde gebouw met praktisch een soortgelijke dak op de achtergrond staat op mijn foto. Hij heeft ook rode strepen op het gebouw.

Bewerkt: door Asphyxiated
Link to comment
Delen op andere websites

Nou, neen. Ik heb het antwoord gevonden voor deze vraag. Gewoon schaamteloos afbeelding zoeken op Google(sorry WidM-leiding, staat nergens dat het niet mag) met je afbeelding en tada...

De stad is Antsirabe en het land is Madagaskar.

Nu moeten nog 4 mensen het bovenstaande zinnetje copy-pasten en het is +1500 euro.

Link to comment
Delen op andere websites

De stad is Antsirabe en het land is Madagaskar.

Hé, al ik bij Google afbeeldingen Antsirabe intyp is één van de eerste resultaten mijn afbeelding. :7 En met een betere kwaliteit zelfs. :@

Bewerkt: door Skullz-000
Link to comment
Delen op andere websites

Ruim binnen de tijd. Maar is het ook goed? In eerste instantie was het land gauw gevonden. Er bestond geen twijfel meer over mogelijk dat jullie naar Madagaskar gingen, maar de stad was toch wel een beetje het hekelpunt. KoningJesper kwam met een theorie over mogelijke steden en SpacyColours schetste daar nog een mooie kaart bij. Het resultaat was de handige 'Zoeken op afbeelding'-functie die inderdaad niet verboden was. Als je hier op zoekt geeft Google inderdaad Antsirabe, Madagaskar aan. Wij kunnen deze gegevens bevestigen. Zoals beloofd dus €1500,- voor de pot. Het bedrag dat in de pot zit kan je vinden in het Deelnemers topic. De volgende opdracht komt in de loop van de week online.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...