Jump to content

[WidM] Week 2 - 30 seconds


Bassieboy35

Recommended Posts

Dat zegt hij ook in zijn beschrijving. Geel niet geen zegt MP.

Ah, gelukkig maar... :$

Jouw woord is coupé.

KoningJesper's woord kan niet anders dan cola zijn. Hij beschrijft het als de meest populaire frisdrank, het eerste wat in je opkomt is dan over het algemeen wel cola.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 80
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Dexist

    20

  • SpacyColours

    17

  • MegaPilot

    14

  • KoningJesper

    9

Top Posters In This Topic

Het lijkt mij logisch om dan gewoon de meest populaire frisdrank ter wereld te antwoorden. Daarbij denk je bij cola ook al snel aan "Coca Cola", wat verklaart waarom Koning expliciet vermeldt dat de merknaam niet meetelt.

De enige andere optie zou kunnen zijn Sinas, maar ik denk dat we met 'cola' toch meer kans hebben.

Link to comment
Delen op andere websites

+1 voor "coupé", in Harry Potter heette dat ook zo en ik kan niet op een ander woord komen om eerlijk te zijn...Ik denk ook dat cola juist is, die 2 dan maar nemen?

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

Hoeft ook niet, dan schrijven jullie het gewoon in het rood.

Of jij schrijft gewoon in het rood? Technisch gezien is een modtag niet hetzelfde als een rode kleur. Dus gewoon rode kleur gebruiken zoals iedereen.

Ik heb het woord "couchette" gevonden voor Dexist z'n beschrijving.

Link to comment
Delen op andere websites

Of jij schrijft gewoon in het rood? Technisch gezien is een modtag niet hetzelfde als een rode kleur. Dus gewoon rode kleur gebruiken zoals iedereen.

Ik heb het woord "couchette" gevonden voor Dexist z'n beschrijving.

Is dit gewoon trollen of ben je serieus? icon_rolleyes.gif

Couchette is wel een woord wat eigenlijk voldoet aan de beschrijving, maar aangezien Dexist aangeeft dat coupé te kort is, lijkt stiltecoupé mij natuurlijk het juiste antwoord.

Dus... Dexist: Stiltecoupé

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...