Jump to content

[WidM] Week 2 - Fotoreconstructie


Bassieboy35

Recommended Posts

Fotoreconstructie

Goedemorgen. Lekker geslapen? De pot is niet verkeerd als je nog maar net in de beginfase zit. Deze opdracht kan de pot nog eens flink de hoogte in werken. Deze opdracht levert jullie namelijk €5000,- euro op, mits jullie de opdracht goed volbrengen. Hieronder vinden jullie een foto die ergens op GTAForum genomen is. Zoals je ziet is hij een beetje door een kleuter beklad. Belangrijke gegevens zijn niet meer leesbaar, dus het is onduidelijk waar de foto precies genomen is. Aan jullie de taak om de foto precies (dus ook op dezelfde hoogte van de pagina) na te maken, maar dan van de volledige versie.

Dit is de foto:

gallery_123064_235_58111.png

Op het eerste oog is deze opdracht best pittig, maar we kunnen jullie misschien wat helpen. Wel tegen een betaling. Dit zijn de hulplijnen die jullie kunnen inschakelen:

  • We vertellen jullie het goede forumblok voor €250,-
  • We vertellen jullie het goede forum voor €1000,-
  • We vertellen jullie het goede subforum voor €1500,-
  • We vertellen jullie 10 nummers van pagina's binnen het subforum waar het topic zich ergens tussen bevindt voor €2000,-

Als de foto nagenoeg gelijk is levert de foto het overgebleven bedrag op. Zitten jullie wel in het goede topic, maar is de foto niet precies hetzelfde, dan gaat er wat van het geldbedrag af. We zien graag ook een link erbij naar het topic voor de zekerheid. Wanneer jullie een hulplijn willen inschakelen moeten jullie wederom de tekst in het rood zetten en drie keer bevestigen. Dit zijn de woorden: Forumblok, Forum, Subforum en/of Pagina's die jullie daarvoor moeten gebruiken. Uiteraard moet eerst de eerste hulplijn worden ingezet om bij de tweede hulplijn te komen etc. Wij houden niet zo van belletjetrekkers, daarom wordt bij een niet succesvolle reeks van bevestigen €100,- in rekening gebracht. Wordt de reeks op de een of andere manier doorbroken gaat er dus dat bedrag vanaf. Je post gauw nog even bewerken om dit te voorkomen is niet toegestaan.

De laatst ingeleverde link en foto telt en hoeft niet door iemand anders dan de poster bevestigd worden. Zijn jullie veel voor tijd klaar en zeker van jullie zaak, dan mag het eventueel bevestigd worden door vijf personen in het rood akkoord te laten posten. (na elkaar) Dan proberen wij de Mol-test iets eerder te posten. Geen paniek, je hebt sowieso genoeg tijd voor de Mol-test.

Jullie hebben tot vrijdag 1 april 23:59. (geen grap!!!)

Veel succes!

Link to comment
Delen op andere websites

Voor het gemak plaats ik dit even hier om het uit te leggen:

Excuses voor deze opdracht. Dit is gewoon mijn fout geweest en vind het daardoor ook erg vervelend dat zo'n opdracht al binnen vijf minuten geraden is. Ondanks dat heb ik toch echt gekeken naar afbeelding zoeken op Google, woorden in de zoekmachine, personen etc. die jullie konden helpen, maar de zoekmachine gaf bij mij gewoon geen resultaten dus ging ik er vanuit dat dit bij jullie ook het geval was. Schijn bedriegt. Dat jullie daardoor klagen over het niveau vind ik dan logisch. Volgende week nieuwe kansen...

Maar goed, eerlijk verdiend. €5000,- voor de pot erbij, maak jullie klaar voor de eerst Mol-test!

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...