Jump to content

Welke games speelde jij vroeger heel vaak?


Michael

Recommended Posts

Ik denk dat er hier vast mensen zijn die af en toe nog hun oude PlayStation of Nintendo Gamecube aansluiten om even dat oude spelletje te spelen wat hun vroeger altijd zo geweldig vonden. Ik doe dit soms wel in ieder geval. Naast dat ik vroeger best wel veel Grand Theft Auto heb gespeeld heb ik ook vaak de games Mario Kart, The Legend Of Zelda, Hitman, Tekken, Crash Bandicoot, Rayman, Smugglers Run, Bully en Crazy Taxi gespeeld. Maar ook de eerste versies van The Sims en later de uitbreiding The Urbz vind ik nog steeds geweldig! Ik heb nog een paar dozen vol met oude spellen voor mijn PlayStation 2. Maar kan jij nog herinneren welke games jij vroeger hebt gespeeld?

Link to comment
Delen op andere websites

NFS; Most Wanted, Hot Porsuit en Porsche 2000. Verschillende A2 Racers en Lego Racers. Top games! :tu:

En soms wat gameplay en muziek op te zoeken, blijft leuk :D

Bewerkt: door RUBENN
Link to comment
Delen op andere websites

Spyro the Year of the Dragon op de PS1 :D awesome spel zeg! Heb die oude delen ook op de PS3, soms

Daarnaast ook super mario land 6 golden coins voor de gameboy, en later super mario deluxe voor de gameboy color. En veel andere mario games :) Ook heb ik me vermaakt met donkey kong country op de gameboy color :D.

Op de PC o.a. Dracula Reign of Terror en verscheidende racegames.

Link to comment
Delen op andere websites

Eén bepaald racespel op de N64. Ik heb geen idee meer hoe het heet, maar ik zie hetzelfde spel (of een aftreksel daarvan) tegenwoordig vaak op de kermis terug bij die racestoelen. puh2.gif Voorlaatste level in Cape Caneveral in Florida en het laatste level op de maan. puh2.gif

Edit: https://en.wikipedia.org/wiki/Cruis'n_World

Bewerkt: door Big Boss
Link to comment
Delen op andere websites

Mijn "vroeger" is ongetwijfeld langer geleden dan van de meeste anderen hier :puh:

Ik was echt verslaafd aan SMB 3 en Ducktales op de NES. Later speelde ik veel Super Mario World, Super Mario Kart (de allereerste) en Donkey Kong Country op de SNES. Op de GameCube waren Mario Kart: Double Dash!, Super Mario Sunshine en True Crime: New York City mijn favorieten. Verder had ik voor de PC jarenlang een paar oudere spellen die ik helemaal grijs heb gespeeld; Lemmings, het originele SimCity, de originele A2-Racer en de allereerste Prince of Persia.

Link to comment
Delen op andere websites

Verder had ik voor de PC jarenlang een paar oudere spellen die ik helemaal grijs heb gespeeld; Lemmings

Ohja! Lemmings geweldig spel was dat. Op de basischool hadden wij één oude computer tot onze beschikking en daar stond Lemmings op, zoveel gespeeld in de pauzes :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik was vroeger een echte Pc gamer:

-James Bond Nightfire

-Age of Empires

-Total Annihilation

-Jazz Jackrabbit

-Knights & Merchants

-RollerCoaster Tycoon

-Sims*

-Zoo Tycoon

-Carmageddon

-Road Rash

*Momenteel is Sims 3 de enige game die ik nog speel op mijn iMac.

Want ben nu een console/handheld gamer.

Bewerkt: door Noretz
Link to comment
Delen op andere websites

'k Had vroeger buitengewoon veel games gespeeld, maar later resulteerde dat in pure verveling omdat ik er op uitgekeken was óf omdat ze

niet aan m'n criteria voldeden. Laat ik m'n lijst even gaan opnoemen; GTA SA (meeste plezier van gehad), Destiny (je kunt 't niet meteen gaan

bestempelen als een oude game, desalniettemin was ik na zo'n vier weken er al op uitgekeken), véél spellen uit de Need for Speed-reeks,

Final Fantasy, Smugglers Run (naast GTA is dat tevens een R*-game).. Dit is gewoon een minuscuul gedeelte van het werkelijke aantal, maar zoals eerder gezegd weet ik een groot gedeelte al niet meer.

Bewerkt: door .PhoeniX.
Link to comment
Delen op andere websites

NFS; Most Wanted, Hot Porsuit en Porsche 2000. Verschillende A2 Racers en Lego Racers. Top games! thumbsup2.gif

En soms wat gameplay en muziek op te zoeken, blijft leuk icon_mrgreen.gif

Speelde ik ook allemaal.

giphy.gifgiphy.gifgiphy.gif

legodancer1.gif

giphy.gif

Bewerkt: door NicolaB
Link to comment
Delen op andere websites

Veel Mario-spellen, Sims, PES/FIFA, WII Sports(Plus) en Rollycoaster Tycoon(geen idee welke).

En toen ik drie was speelde ik een Bob de Bouwer spel :7

Edit: Pokémon en vast ook nog andere games vergeten

Bewerkt: door aron24
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...