Jump to content

Ratchet & Clank


JasonStatham

Recommended Posts

Badge.png

Ratchet & Clank

Ontwikkelaar:
Insomniac Games

Uitgever:
Sony Computer Entertainment

Genre:
Action-Adventure

Platforms:
PlayStation 4

Aantal spelers:
1

Release:
20-april

Demo:
Neen

• Of je nu Ratchet-fan van het eerste uur bent of kennismaakt met de serie, er staat je een onvergetelijke reis door het heelal te wachten. Het oorspronkelijke ruimteavontuur van het tweetal is prachtig opnieuw bedacht en vormgegeven voor PS4™

• Klassieke gameplay, verbeterd voor de huidige generatie. Geniet van een vernieuwd, uitgebreider verhaal en nog meer actie, baasgevechten, spectaculaire graphics en geweldig acteerwerk uit de animatiefilm Ratchet & Clank™ (2016).

• Met ongelooflijke graphics dankzij de kracht van PS4™. De intergalactische capriolen van het dynamische duo zien er in de game net zo vet uit als in de film zelf.

Videotjes

Story Trailer

Reveal Trailer

Gameplay van planeet Gaspar

Gameplay van planeet Kerwan

Dus... Wie kijkt er nog meer uit naar deze game? Ik wacht al sinds de ps2 tijd op een ultrastrakke Ratchet and Clank game. Ondanks dat de ps3 games niet verkeerd waren, deden ze onder aan de ps2 games. Dit spel zal een soort van reboot/remake zijn van het allereerste deel, of een andere beschrijving zou zijn dat het spel is gebaseerd op de film die op zijn beurt is gebaseerd op het eerste spel.

Film, huh wat? Ja, er komt ook een film en die zal op dezelfde dag verschijnen in de bioscopen icon_mrgreen.gif



Ratchet-and-Clank-Playstation-4.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben al fan van deze games vanaf het eerste uur.

Begon op de PlayStation 2 en eindigde ermee op de PlayStation 3 dus heb ook alle delen in mijn bezit.

Dit deel (remake) voor de PlayStation 4 komt natuurlijk ook in huis en ga daarnaast ook naar de film.

Verder ben ik aan het proberen om die (film)poster in bezit te krijgen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben al fan van deze games vanaf het eerste uur.

Begon op de PlayStation 2 en eindigde ermee op de PlayStation 3 dus heb ook alle delen in mijn bezit.

Dit deel (remake) voor de PlayStation 4 komt natuurlijk ook in huis en ga daarnaast ook naar de film.

Verder ben ik aan het proberen om die (film)poster in bezit te krijgen.

Cool! Ik heb 'm inmiddels al gepreordered via de PS Store. Best chil dat die maar €35 is, aangezien andere verhaalgedreven games van 12-15uur met gemak 50-60€ eisen.

Ik hoop echt dat de film slaagt, al ben ik flink sceptisch. Succesvolle verfilmingen van videogames zijn op twee handen te tellen.

Link to comment
Delen op andere websites

ultragaaf dat er onlangs wéér 'n nieuwe game uit deze reeks is aangekondigd, was er een tijdje geleden een enorme liefhebber van! Maar daar

kwam al gauw een einde aan; twee jaar terug een PS3 had aangeschaft, met als gevolg dat ik geforceerd was om m'n PS2 (inclusief dé Ratchet & Clank-games) weg te geven aan iemand anders. Wellicht zullen sommigen van jullie nu vast wildvreemd opkijken gezien ik exact dezelfde games stomweg op m'n PS3 had kunnen installeren, echter had ik daar geen zin in. Kortom; gaaf dat er nog een deel in de maak is.

Bewerkt: door .PhoeniX.
Link to comment
Delen op andere websites

ultragaaf dat er onlangs wéér 'n nieuwe game uit deze reeks is aangekondigd, was er een tijdje geleden een enorme liefhebber van! Maar daar

kwam al gauw een einde aan; twee jaar terug een PS3 had aangeschaft, met als gevolg dat ik geforceerd was om m'n PS2 (inclusief dé Ratchet & Clank-games) weg te geven aan iemand anders. Wellicht zullen sommigen van jullie nu vast wildvreemd opkijken gezien ik exact dezelfde games stomweg op m'n PS3 had kunnen installeren, echter had ik daar geen zin in. Kortom; gaaf dat er nog een deel in de maak is.

Ik zou toch eens A crack in Time de kans geven. Waarschijnlijk kan je die aanschaffen voor 10-20€ en het is echt een spelletje waar je je heel goed mee kan vermaken.

De game is al beschikbaar voor critici en met een Metascore van 86 onder 44 reviews ben ik nog enthousiaster geraakt. Soms is het gewoon zo klote dat games in Europa later verschijnen dan aan de andere kant van de oceaan boos.gif

Link to comment
Delen op andere websites

Nog een dag wachten voor de leden die deze game gaan halen.

Ik ga hem zelf overigens donderdag kopen.

Heb daarnaast al een paar reviews gelezen en ze waren er erg positief over.

PSX-Sense: 9.5/10

Power Unlimited: 9.2/10

IGN Benelux: 8.8/10

FOK!: 9.0/10

Bewerkt: door Noretz
Link to comment
Delen op andere websites

Het is inderdaad bijzonder hoe lyrisch de critici zijn over dit spel. Doorgaans kijk ik niet echt naar individuele reviewers, maar met een MetaScore van 86 onder meer dan 60 critici en een user score van 8.7 op basis van 400+ user ratings, dan weet ik wel dat het een behoorlijk geslaagde game is :puh:

Blijft jammer dat wij hier in Nederland nog wat langer moeten wachten dan sommige andere landen, maar geduld is een schone zaak :D

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet niet wie verantwoordelijk is voor de exploitatie van de film, maar die hebben er weinig kaas van gegeten :t

Ik heb het spel al gedownload, maar zal er pas morgen mee aan de gang gaan, nadat ik Uncharted 2 af heb.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben vandaag toch maar naar deze film geweest en hij was ondanks de Nederlandse vertaling best leuk.

In het Nederlands kan ik het gewoon echt niet slikken! pukey.gif

Hoe ver ben jij nu met de game? Het laatste wat ik heb gedaan was de Hoverboard challenge op Rilgar, hierna ga ik verder op Nebula G34. Ik weet niet of je van plan bent alle trophies te halen, maar die van de Gold Cup op Rilgar is een flinke uitdaging hoor! ^_^

Ik moet echt zeggen dat het een geweldige remake is. Met alle positieve dingen die erover zijn geschreven, was ik nog een beetje bang dat het bij mij misschien niet zo goed zou werken en het teveel zou moeten leunen op nostalgie. Maar nee hoor, het speelt echt lekker, de visuals zijn wauw en er zit een leuke tint humor aan.

Los van alle Remasters die er op de ps4 zijn, durf ik wel te zeggen dat dit na Bloodborne de beste exclusive van het moment is die de PlayStation te bieden heeft. Until Dawn was ook erg goed, maar dit is nog wel echt een tikkeltje meer kwaliteit. Maar goed, 10 mei is de grote dag met A Thief's End.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...