Jump to content

[WidM] Week 3 - Goed gevonden is goed gestolen


Bassieboy35

Recommended Posts

Goed gevonden is goed gestolen

gallery_123064_235_3702.png

De patiënt is dus overleden, maar ja zo'n ouwe zak had beter al zes jaar geleden dood kunnen zijn. Dat heeft jullie dus ook wat geld gekost, maar er is toch nog een goedmakertje. Enkel wel voor één persoon. De patiënt bleek een vrijstelling in zijn broekzak te hebben. Deze kan maar één keer door één deelnemer ingezet worden. En omdat jullie de vrijstelling gezamenlijk hebben gevonden is het aan jullie de taak om er gewoon om te gaan loten. Diegene die de meeste stemmen ontvangt krijgt de vrijstelling. Zijn er een even aantal stemmen? Dan wordt er gekeken naar de snelheid waarin de stemmen zijn behaald.

Een stem uitbrengen kan alleen door de organisatie een PB te sturen. In deze PB stuur je een bericht met daarin het volgende lijstje:

[b]1.[/b]
[b]2.[/b]
[b]3.[/b]
[b]4.[/b]
[b]5.[/b]
[b]6.[/b]
[b]7.[/b]

Jezelf de vrijstelling gunnen is niet mogelijk, daarom zijn er zeven plekken. Zet de naam van diegene die je de vrijstelling het meest gunst bovenaan en van diegene die je het minst gunt onderaan. De middelste plekken zijn uiteraard bedoeld voor de personen die jullie daar tussenin de vrijstelling het meest gunnen.

Overleggen bij deze opdracht is toegestaan, jullie kunnen namelijk nog het verlies terugverdienen als er een meerderheid (van 5 personen) wordt behaald met dezelfde naam op plek 1. Jullie beginnen volgende week dan met het startbedrag van deze week en één van jullie is de gelukkige winnaar van een vrijstelling. Oh, en omdat jullie de vorige opdracht ook niet binnen 24 uur over een leven konden beslissen, per persoon die niet (binnen de tijd) inlevert kost ook nog eens €100,- voor de pot.

Jullie hebben tot vrijdag 8 april 23:59.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 32
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Dexist

    9

  • 3L1077

    8

  • KoningJesper

    4

  • MegaPilot

    3

Top Posters In This Topic

Klopt, maar dan moet iedereen niks inleveren, wat niet gebeurd denk ik. Er zijn vast al mensen die een lijstje in hebben geleverd.

Maar goed ik wil ook niet graag dat iemand hem krijgt, dus misschien Is niet stemmen het die 100 wel waard.

Maar misschien heeft iemand wel een goede reden dat ik hem boven aan mijn lijstje moet zetten ?

Link to comment
Delen op andere websites

Weet ook dat de mol het plan heel makkelijk kan dwarsbomen, 5 dezelfde keer 1 naam zal iig niet lukken. Op safe spelen en zo min mogelijk geld verspelen zal het slimste zijn.

Dat er dan iemand een vrijstelling krijgt, het zei zo. Probeer zo random mogelijk in te vullen.

En hopelijk wordt de vrijstelling te niet gedaan door de zwarte vrijstelling.

Dus ik denk gewoon wel iets stemmen, de mol dwarsboomt toch wel. Beter iemand een vrijstelling en zo weinig mogelijk geld er uit, dan dat er 7 mensen niet stemmen en de mol(of toevallig net iemand anders) wel stemt met als gevolg en 700 er uit en toch iemand een vrijstelling

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ga niet stemmen. Ik heb er geen zin in dat iemand zo vroeg in t spel al een vrijstelling krijgt en toch een behoorlijke voorsprong heeft

Je beseft toch wel dat een vrijstelling later in het spel meer waarde heeft dan ervoor? Of nee, dat doe je blijkbaar niet.
Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...