Jump to content
Bassieboy35

Double Pack: LCS en VCS beschikbaar voor PS3!


Het is alweer zo ongeveer tien jaar geleden dat GTA Liberty City Stories en GTA Vice City Stories werden uitgebracht. In 2013 kwamen beide spellen naar de PS3 en sinds vandaag zijn die vervangen voor een dubbelpack. Voor €14,99 speel je beide delen die voorafgaand aan GTA Vice City en GTA III afspelen. Als je GTA V even beu bent, duik je zo weer in de wereld van zonnige 80's of de iet wat sombere 90's. Verder zal ook deze week, om precies te zijn vrijdag, Max Payne naar de PlayStation 4 komen. Je duikt in het leven van de gelijknamige undercover agent die zijn werk verricht in New York. Ook Max Payne kost ook ergens rond de €10 tot €15.



Waarom deze spellen nog zo 'prijzig' zijn? De technologie om deze spellen naar een andere console over te zetten en te verbeteren kost eenmaal veel geld, aldus Shuhei Yoshida.

Bron: PlayStation Blog

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Ik hoop dat je weet dat dit 10 jaar geleden prima was? En dat gta altijd gameplay > graphics is. Zoals het zou moeten. Aub stoppen met altijd die negatieve reacties, echte GTA fans worden hier enorm blij van, ongeacht of ze het kopen of niet.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

^Ik denk dat P.ZAAL wilde zeggen dat de kwaliteit helemaal niet verbeterd is, in tegenstelling tot wat het bericht beweert. Ik heb zelf al een tijdje VCS op de PS3 en het ziet er exact hetzelfde uit als een PS2 game. Zelfs als ik het spel opsla, staat er "Please do not remove Memory Card (8MB)", dus ze hebben er niks aan veranderd.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Verbeteren is een ruim begrip en hoeft niet per se te duiden op iets als graphics. Dit zijn ook voorbeelden van verbeteringen. Daarnaast vind ik niet dat ik mij voor ieder woordje hier moet gaan verantwoorden... ik doe dit tenslotte ook maar op vrijwillige basis. Nu weer on-topic.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik denk dat dit een mooie manier is om voor niet al te veel geld kennis te maken met deze twee mooie games. Ikzelf heb ze gespeeld op de PSP, en toen ik zag dat ze er ook waren voor de PS3 heb ik ze daar ook voor aangeschaft. Toegegeven, qua graphics is het niet zo top als GTA IV, laat staan V, maar het zijn dan ook oude games. Als je daar door heen kan prikken, en echt voor de gameplay gaat, dan zijn dit toppers die elke GTA-fan gewoon moet hebben.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik hoop dat je weet dat dit 10 jaar geleden prima was? En dat gta altijd gameplay > graphics is. Zoals het zou moeten. Aub stoppen met altijd die negatieve reacties, echte GTA fans worden hier enorm blij van, ongeacht of ze het kopen of niet.

IK vind GTAV werkelijk de allermooiste GTA dat ooit gemaakt is. Met SweetFX wordt het nóg mooier en scherper.

En GTA San Andreas vind ik het leukste GTA ooit en vind SA graphics ook heel erg mooi :D

GTA blijf ik het allerleukst vinden en geen enkel andere spel behalve NFS Hot Pursuit 2010.

De graphics van VCS vind ik echt perfect passen in de jaren 80 sfeer, evenals VC.

Van mij mag R* alles houden zoals ze zijn.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Eindelijk weer eens 'n keer anders nieuws dan dat GTA Online-meuk.. Het is wel een verstandige beslissing dat R* een 'double-pack' had vrijgegeven voor de PS3, aangezien men die nimmer van deze twee fantastische spellen gehoord hebben tevens een poging kunnen wagen. Alleen m'n vraag is nu dat ze de graphics speciaal voor de PS3 hebben geoptimaliseerd. Hier bedoel ik uiteraard mee dat ze 't omhoog geschroefd hebben.. Zo ja, dan ga ik 't eens overwegen.

Bewerkt: door .PhoeniX.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...