Jump to content

[Spoiler] (Laaste missie) Welke keuze heb jij gemaakt


TheIndra

Welke keuze heb jij gemaakt bij de laatste missie?  

12 leden hebben gestemd

  1. 1. Welke keuze?

    • Dood trevor
      1
    • Dood michael
      0
    • Dood Devin westen, Wei Cheng etc
      11


Recommended Posts

LEES NIET VERDER ALS DE JE LAATSTE MISSIE NOG NIET HEBT GESPEELD!!

Hallo!

Ik vroeg me af welke keuze de mensen hebben gemaakt bij de laatste missie, Ik ben voor de 3rde keuze gegaan.

EDIT: Poll van gemaakt.

Bewerkt: door TheIndra
Link to comment
Delen op andere websites

Uiteraard voor keuze C gegaan :clown:

Ik vind het persoonlijk ook een geweldige eindmissie! Het deed me beetje denken aan de klassieke Godfather eindes waar ook alle zaken voor eens en altijd worden afgehandeld op het eind.

Ik heb eigenlijk ook keuze A en B nooit begrepen, die hadden ze ook gewoon achterwege mogen laten!

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb die keuze 2 keer mogen maken omdat ik hem eerst op de PS3 heb gespeeld en daarna op PS4. Op PS3 heb ik Trevor vermoord omdat ik de andere twee personages leuker vond. Ik heb hem nu op ps4 uitgespeeld en heb ze daar alle drie in leven gehouden.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb eigenlijk ook keuze A en B nooit begrepen, die hadden ze ook gewoon achterwege mogen laten!

Ik denk omdat wanneer je met twee personages verdergaat meer geld hebt omdat je het maar over twee personen hoeft te verdelen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb eigenlijk ook keuze A en B nooit begrepen, die hadden ze ook gewoon achterwege mogen laten!

Ik denk omdat wanneer je met twee personages verdergaat meer geld hebt omdat je het maar over twee personen hoeft te verdelen.

Als je michael dood krijg je niet meer geld, Het geld word namelijk aan zijn familie gegeven
Link to comment
Delen op andere websites

'k Heb ergens in een ver verleden voor nummertje 3 gekozen, gezien ik ze alledrie wel in leven wilde houden én veruit 't meest leukste vond.

Ik had trouwens ook een enorme afkeer aan die ene gladjanus a.k.a. Steve Haines, en ik was ook zeer trots dat ik 'm dood zag liggen in de

reuzenrad. :)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Die waarschuwing is een beetje overbodig, gezien de nietsverhullende poll opties erboven. Ik heb ook voor keuze C gekozen door eliminatie van de andere twee opties.

Ja, Ik had later pas die poll toegevoegd.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben voor C gegaan omdat ik Michael en Trevor wel 'fijne' protagonisten vond en Franklin niet echt.

Het was wel een verassing toen bleek dat ze met die keuze allemaal nog lang en gelukkig leefde. :)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 years later...

wie weet hoe dat komt. 

 

ik heb de gta 5  missies uitgespeeld en ik heb  michael de santa  dood laten gaan.  nu  als ik trevor philips bel  voor om wat te drinken  is hij in gesprek.

 

ik heb  vaker  gta 5 opnieuw gespeelt en ik dacht  nu laat ik micheal de santa  dood gaan.

 

nu wil trevor niet meer drinken met  Franklin Clinton. 

 

weet iemand hier meer van  en waarom  trevor niet meer wilt.

 

 

 

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 year later...
Op 22-4-2016 om 07:43, TheIndra zei:

LEES NIET VERDER ALS DE JE LAATSTE MISSIE NOG NIET HEBT GESPEELD!!

Hallo!

Ik vroeg me af welke keuze de mensen hebben gemaakt bij de laatste missie, Ik ben voor de 3rde keuze gegaan.

EDIT: Poll van gemaakt.

1e  trevor Philips 

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...