Jump to content

IS Defense


Leonax

Recommended Posts

Ik keek eigenlijk een beetje met verbazing naar dit filmpje. Het is blijkbaar game over de strijd tegen IS.

Iemand die hier toevallig meer over weet ? De graphics zien er namelijk niet echt ala 2016 uit en het lijkt me toch ook een beetje moeilijk om een verhaallijn te creëren over een oorlog die nog niet eens is afgelopen.

IS-Defense.jpg

is-defense-es-lo-nuevo-de-los-creadores-de-hatred_x5vb.640.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

Hele aparte game, ook nog nooit over gehoord :? Ik zal t eens ff gaan uitzoeken :puh:

EDIT: Het speelt zich af in een scenario (2020) waarbij IS compleet uit de hand is gelopen en heel Noord-Afrika bezet. Best interessant en ik had ook een idee voor zo een game :puh:

Bewerkt: door KoningJesper
Link to comment
Delen op andere websites

Hele aparte game, ook nog nooit over gehoord :? Ik zal t eens ff gaan uitzoeken :puh: EDIT: Het speelt zich af in een scenario (2020) waarbij IS compleet uit de hand is gelopen en heel Noord-Afrika bezet. Best interessant en ik had ook een idee voor zo een game :puh:

Eigenlijk zou een wat grotere organisatie zoals COD deze verhaallijn op zich moeten nemen. Denk trouwens niet dat het in de schappen van de Intertoys komt te liggen :puh:.

Link to comment
Delen op andere websites

Klopt :puh: Het is ook niet eens een normale shooter. Je bent een artillerie gunner dus je kan ok niet lopen ofzo ;) Lijkt me best grappig coor die prijs. :puh: (7€)

Wat me trouwens echt interessant lijkt (wat dus ook mijn idee was):

Europa is overgenomen door IS en "jij" bent een rebel/verzetsstrijder en dan free roam :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

'k Moest een ogenblik lang even met m'n ogen knipperen wat 't gehele insteek van dit spel was.. Maar ik kan nu al de conclusie trekken dat 't voor

mij nietszeggend is? Ik bedoel, wie wil er nou godgans de hele dag militairen en auto's neerknallen met 'n machinegeweer? Da's toch geen barst aan. :? Plus ik kan ook aan de graphics afleiden dat het snel in elkaar geflanst is, de animaties herhalen zich telkens maar én 't ziet er grafisch gewoonweg niet uit als '2016'. Overigens is het me een raadsel waarom 't bedrijf godsnaam in hun harses haalt om een terreurorganisatie als naam te gebruiken voor een spel, *kuch* aandacht *kuch*. :7

Bewerkt: door .PhoeniX.
Link to comment
Delen op andere websites

Ja oké, ik ben 't gedeeltelijk met je eens. Maar in GTA Online kun je 't bijvoorbeeld nog wat afwisselen door andere activiteiten te ondernemen

zoals racen óf tennissen. Hoewel het merendeel van de spelers toch niets anders doet dan elkaar op stang jagen ben ik 't dikwijls met je eens, ja. :7

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...