Jump to content
Bassieboy35

High life week in GTA: Online


Vorige week dinsdag kwam de nieuwe Adversary Mode Inch by Inch uit. Daarvoor waren tot nu toe nog maar twee maps voor beschikbaar, maar nu zijn daar twee nieuwe aan toegevoegd. Bij de Grapeseed Cow Farm speel je de modus nu tussen de hooiballen of tussen de vliegtuigen op het Los Santos International Airport. Om deze maps wat extra aandacht te geven, leveren ze de tot en met morgenavond dubbel zoveel geld en RP op in de speciaal aangemaakte playlist. De playlist start je tijdens het opstarten van GTA V of zoek de playlist op in het menu.

gallery_123064_235_78944.jpg

Korting op je sloep

De nieuwe maps en de bijgeleverde update is niet het enigste waar je wat aan hebt. Ook Docktease helpt je het handje bij de portemonnee. Tot en met donderdag 28 april heb je de kans om een Yacht te komen of aan te passen met 25% korting! Dan kan je eindelijk ook Piracy Prevention VIP work op je eigen schip doen of gewoon lekker badderen in de jacuzzi.

Zeeziek? Geen probleem!

Ben je nou niet zo'n iemand die veel op het water te vinden is, maar toch graag investeert in een nieuw huis? De huizen die bij de Executives and other Criminals update erbij zijn gekomen zijn nu ook met 25% korting te koop tot en met donderdag 28 april. Dus niet alle huizen, maar wel nog alle garages in Los Santos County & Blaine County.

Sale, sale, sale

Ook de High Life update redt je komende week uit de brand. Alle kleding die bij deze update is toegevoegd aan GTA: Online gaat voor de helft weg. Dit gaat dus meer om de luxere, maar dan ook duurdere kleding. Een ideaal moment om je kans te grijpen. Ook hiervoor heb je tot en met donderdag 28 april.

Wapen nodig? Ook de Bullpup Rifle, die geïntroduceerd is bij de High Life update is nu voor de helft te koop bij de Ammu-Nation.

gallery_123064_235_1119.jpg

Dubbel RP in de volgende Playlists

We hadden het net al even over dubbel RP in de Inch by Inch playlist die tot morgenavond geldt, daarna zijn er nog wat andere:


    • Tot en met zondag 24 april - Inch by Inch
    • Maandag en dinsdag 25 en 26 april - Races
    • Woensdag en donderdag 27 en 28 april - Team Deathmatches

Bron: Rockstar Games Newswire

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Jammer jammer jammer dat er alweer een update is waar ik geen ene bal aan heb.

Waarom mag ik die online rotzooi niet gewoon uninstallen?

Je reacties beginnen langzamerhand wel een beetje voorspelbaar te worden :puh:

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Jammer jammer jammer dat er alweer een update is waar ik geen ene bal aan heb.

Waarom mag ik die online rotzooi niet gewoon uninstallen?

Je reacties beginnen langzamerhand wel een beetje voorspelbaar te worden :puh:

voorspelbaar niet, gewoon complete onzin. Iemand die bij ieder nieuwsbericht z'n zeik praatje weer klaar heeft staan zonder te lezen. Dit is gewoon een tijdelijke actie en geen update. Was dat het wel dan kan hij beter z'n mond houden, voegt toch geen fuck toe.

OT: gulle actie van R*! Zomaar ff de prijs van een peperdure yacht omlaag gooien. Gelukkig heb ik al een yacht, maar voor de gelukkige die het geld heeft.. :tu:

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Jammer jammer jammer dat er alweer een update is waar ik geen ene bal aan heb.

Waarom mag ik die online rotzooi niet gewoon uninstallen?

Jammer, jammer, jammer dat je weer komt zeuren over het feit dat je er niks aan hebt ... keer op keer datzelfde gezeur en gejammer.

Als je toch zo'n hekel hebt eraan, waarom speel je dan nog, waarom reageer je uberhaubt in het GTA Online sub forum?

Het mag nu toch echt wel gaan stoppen hoor.

On topic: zelf heb ik nog steeds geen huidige gen maar in mijn ogen is Rockstar goed bezig. Het zijn dan geen super deluxe updates die ze uitbrengen maar alles wat ze uitbrengen voegt over het algemeen meer fun toe aan de game en allemaal gratis ... ik ken weinig tot geen games die gratis updates krijgen, etc.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Het is nogal jammer om zoveel negativiteit en kritiek te zien op het forum over dit soort evenementen, ik kan begrijpen dat sommigen heel graag weer een aparte update willen hebben maar dan krijgen wij nogmaals weer commentaar op het forum dat de update bepaalde dingen weer mist of dat er bepaalde voertuigen niet zijn toegevoegd. Heel jammer, maar daar moeten wij als gratis gebruiker van Grand Theft Auto Online mee leven. Als jullie daar niet tegen kunnen, dan kunnen jullie beter een email schrijven naar de feedback email adres van Rockstar Games. Misschien nemen ze jullie ideeën over, en misschien ook wel niet, anyhow. Ik vind het er wel in ieder geval interessant uitzien en het kan zeker handig zijn voor de mensen die graag wat geld willen overhouden om nieuwe voertuigen te kopen.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik hoop dat jullie inzien dat jullie bijdragen aan het probleem door er op te reageren? Hoe is dat gezegde weer? Don't feed the troll?

Het maakt toch geen flikker uit of we een reactie erop plaatsen of niet. Dergelijke posts van P.Zaal komen er toch wel.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...