Jump to content

Recente werken


Silverbyte

Recommended Posts

Omdat in mijn 'afscheidstopic' mijn tekeningen vaak genoemd werden, vaker dan ik verwacht had, heb ik besloten gelijk maar wat recente illustraties met jullie te delen. Ik moet daar wel bij zeggen dat ik in de periode van december tot en met maart vrijwel niet getekend heb, dus alles hieronder is óf van daarvoor, óf van de laatste weken.

59nzY8l.jpg

tCOaRY3.png

Zl9G0t0.png

k8GlP1c.png

Kg1EmXZ.png

Link to comment
Delen op andere websites

Ze zien er van oudsher weer tof uit! Zoals ik al zei in 't afscheidstopic hebben jouw tekeningen écht 'n eigen mystieke sfeertje wat niet

zomaar na te bootsen valt. Verder zijn de tekeningen ook vrij uniek gezien ik nog nergens overeenkomstige dingen ben tegengekomen op 't

internet. Ben benieuwd wat je nog meer in petto hebt voor ons. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Dank voor de reacties, jongens!

Bassie, ik teken alles met pen op papier. Dit scan ik vervolgens, zet het om in vector en daarna kleur ik het in met behulp van Illustrator.

Top werk weer, hoe staat het met de tekeningen die je maakt voor artiesten/bands enzo? Loopt dat nog een beetje :)?

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Sorry, Dexist, ik zie je reactie nu pas! Voor bands en artiesten heb ik al een tijdje niets meer gedaan, maar ik heb onlangs wel mijn grootste opdracht tot nu toe binnengesleept. Ik kan er nog niet teveel over zeggen, maar het is voor een bekend vrouwenblad en de vergoeding was erg, erg royaal. Binnenkort meer!

Link to comment
Delen op andere websites

Sorry, Dexist, ik zie je reactie nu pas! Voor bands en artiesten heb ik al een tijdje niets meer gedaan, maar ik heb onlangs wel mijn grootste opdracht tot nu toe binnengesleept. Ik kan er nog niet teveel over zeggen, maar het is voor een bekend vrouwenblad en de vergoeding was erg, erg royaal. Binnenkort meer!

Awesome! Ben benieuwd!

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...