Jump to content

Call of Duty: Infinite Warfare


Ezra24rct3

Recommended Posts

  • Reacties 87
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • JasonStatham

    14

  • MovieGamer

    14

  • NickOwnage

    10

  • Votair

    9

't Is een droevige verwezenlijking als je eens diep nadenkt dat Call of Duty voor 't eerst ruimtegevechten

heeft.

Oh, dus één van de eerste missie in de Campaign van Ghosts is niet in de ruimte dan? :puh:
Link to comment
Delen op andere websites

Haha deze serie word ziek hard uitgemelkt

Al jaren dacht ik zo?

Haha deze serie word ziek hard uitgemelkt

Hoho, niet al te gauw tot de slotsom komen knul! Rockstar Games is GTA Online ook al aardig aan 't uitmelken, kijk maar eens bijvoorbeeld naar

de broodnodige updates die ze maandelijks erin knallen. Houdt dat maar goed in jouw achterhoofdje.

Dus.. omdat Rockstar het doet is het oké dat elke andere developer het doet?

Link to comment
Delen op andere websites

Haha deze serie word ziek hard uitgemelkt

Al jaren dacht ik zo?

Haha deze serie word ziek hard uitgemelkt

Hoho, niet al te gauw tot de slotsom komen knul! Rockstar Games is GTA Online ook al aardig aan 't uitmelken, kijk maar eens bijvoorbeeld naar

de broodnodige updates die ze maandelijks erin knallen. Houdt dat maar goed in jouw achterhoofdje.

Dus.. omdat Rockstar het doet is het oké dat elke andere developer het doet?

precies dit. Ik had het over de hele CoD serie, wat heeft Gta daar nou weer mee te maken? :erm:

Link to comment
Delen op andere websites

Schermafbeelding_2016_05_09_om_18_11_48.png

Schermafbeelding_2016_05_09_om_18_12_36.png

De contrast tussen Battlefield 1 en Call of Duty Infinite Warfare is best wel hilarisch om onder ogen te zien. :7 Nagenoeg iedereen is diep

teleurgesteld in 't spel omdat men het futuristische 'ambiance' totaal niet bij de franchise vindt passen.

Link to comment
Delen op andere websites

Daarbij moet ook even vermeld worden dat het nu een soort van hype is om de Call of Duty trailer te disliken. Ik snap de haat aan de ene kant wel. Het is weer een game in de toekomst terwijl de meerderheid van de community iets anders wilt. Maar zoveel haat verdient het in mijn ogen niet. En de meerderheid van de mensen die nu haat hebben op de trailer zullen begin november allemaal in de rij staan om het spel te kopen. Zo gaat het elk jaar. emo.gif

Ik zie dat ik mijn mening over de nieuwe COD nog niet gepost heb. Tja, wat moet ik er eigenlijk van vinden? Zoals gezegd weer een COD in de toekomst. Ikzelf zie ook liever een goede WOII of Vietnam shooter. Dat wil ik ook van Battlefield zien en die gaan nu naar WOI (thumbsup2.gif ). De nieuwe COD hoeft geeneens zo slecht te zijn qua gameplay. Van wat ik gelezen heb komt het bewegingssysteem overeen met die van Black Ops 3. En dat is een prima game, al beginnen die Supply Drops het spel nu erg over te nemen.

Ik blijf nog neutraal totdat ik wat gameplay gezien heb op de E3. Daarnaast verwacht ik ergens rond augustus weer een beta die ik dan ook wel zal gaan spelen (mits het dit jaar geen pre-order bonus is icon_cab.gif ).

Link to comment
Delen op andere websites

Call of Duty: Infinite Dislikes schater.gif

Haha, het is echt geweldig om gewoon de trailer van deze game op te zoeken op YouTube en dan even iedere paar seconden te refreshen om te zien hoeveel dislikes erbij zijn gekomen in die paar tellen icon_cab.gif

bef3e5e6a7d251465a95e4c60b750e94.png

Maar zoveel haat verdient het in mijn ogen niet.

Nee, dit is mooi. Zoveel haat verdient het zeker wel, puur om het feit dat ze CoD4 Remastered alleen bij het spel kaatsen als je de Legacy of de andere superdeluxe versie koopt. Moge dit jaar het jaar zijn dat Activision eens keihard onderuit gaat en BF ze van de troon stoot, in termen van sales.
Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...