Jump to content

Call of Duty: Infinite Warfare


Ezra24rct3

Recommended Posts

CallOfDutyInfiniteWarfareFeaturedImage-700x394.png

Call of Duty: Infinite Warfare

Ontwikkelaar: Infinity Ward

Uitgever: Activision

Genre: Actie

Platforms: PS4, Xbox One, PC

Aantal spelers: 18 (?)

Release: 4-11-16

It's that time of the year again...!

-Word aangevuld als er meer bekent is-

Oh, en heb ik al gezegd dat er nog een leuk iets bij komt?

Call of Duty 4: Modern Warfare [Remastered]

Ontwikkelaar: Infinity Ward (?)

Uitgever: Activision

Genre: Actie

Platforms: PS4, Xbox One

Aantal spelers: 18 (?)

Release: 4-11-16

-Word ook aangevuld zodra er meer bekent is-

Bewerkt: door NickOwnage
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 87
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • JasonStatham

    14

  • MovieGamer

    14

  • NickOwnage

    10

  • Votair

    9

Hopelijk zonder vliegshit.

Hahah, kijk dat helmpie en dat schip achter die gast puh2.gif

CoD Space Warfare, het lijkt toch een feit. Ik vind galactische spelletjes meestal wel erg mooi, maar mij niet gezien dit keer.

Als die CoD4 remaster ook apart zal worden verkocht, zal ik dat misschien nog wel overwegen.

Edit; gaan blijkbaar ook nog geruchten dat heel de MW serie geremastered erin gepropt gaan worden emo.gif

Bewerkt: door FrankyFourFingers
Link to comment
Delen op andere websites

Hè, verdorie nog aan toe.. Ik zat me geheel 't jaar te verheugen op een verfrissende, revolutionaire Call of Duty wat zich niet zou gaan

afspelen in de verste toekomst. Toen ik dit topic opende zonk m'n enthousiasme naar de diepte... Bah, wat een faal. Waarom proberen de

ontwikkelaars van 't reeks nog 'n spel uit te brengen onder de naam 'CoD'? De franchise is sinds 2011 ofzo zo verpauperd, maar ja die pipo's

doen 't uitsluitend voor het geld wat ze ermee binnenharken. :t

Link to comment
Delen op andere websites

Mocht dit echt waar zijn dan ga ik deze game alleen halen voor die Call of Duty 4: Modern Warfare Remastered.

Infinite Warfare geef ik dan wel aan me neefje, mocht hij uit 2 discs bestaan.

Bewerkt: door Noretz
Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk eerlijk gezegd dat CoD4 een bonus is als je het spel pre-ordered, maar dat je hem ook wel los kunt kopen later.

Ik zie het al voor me CoD4 Remastered verkoopt 50 miljoen games en Infinite Warfare blijft op 10 steken. :7

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zie het al voor me CoD4 Remastered verkoopt 50 miljoen games en Infinite Warfare blijft op 10 steken. emo.gif

Ik hoop het, want dan weten ze gelijk dat de fans er klaar mee zijn zodat hun terug gaan naar een normale CoD die zich NIET meer in de toekomst afspeelt.

Link to comment
Delen op andere websites

Het zou mij niet verbazen als de CoD4 remaster alleen uit de singleplay-component zal bestaan.

Weet ik niet, ze zouden het toch prima kunnen remasteren en als Backward Compatible kunnen gebruiken op een gezamelijke server met old-gen?

Link to comment
Delen op andere websites

Weet ik niet, ze zouden het toch prima kunnen remasteren en als Backward Compatible kunnen gebruiken op een gezamelijke server met old-gen?

Het zou allemaal prima kunnen, Sony heeft dit al met een aantal games verwezenlijkt, waaronder FFXIV en Journey. Ik durf niet te zeggen dat het spel een multiplayer zal hebben of niet zal hebben, maar Activision kennende kunnen ze me niet meer verbazen met de vreemde beslissingen die ze nemen.

Maar zelfs als het MP zal hebben, weet ik echt niet of het zo geweldig zal zijn als de gedachte nu is. Ik heb CoD4 voor 200+ uur gespeeld, maar of ik daadwerkelijk weer in staat zou zijn om volledig in de multiplayer te duiken? Ben bang van niet. Ik heb een paar maanden geleden nog geprobeerd om het spel en MW2 te spelen. Maar met alle vooruitgang van de laatste 8 jaar merk je echt hoeveel de fun-factor destijds opwoog tegen de kwaliteit. Er zitten echt wat bizarre features in die het balans in een PvP-spel van vandaag zouden ruïneren. Om een beetje te relativeren, back in the days kon iedereen eindeloos plezier halen uit urenlang GTA: SA free-roaming, maar als je dat nu gaat doen, hou je het waarschijnlijk niet langer vol dan een uur en dan heb je zoiets van "Het is wel weer leuk geweest voor vandaag". Ik vrees gewoon dat een CoD4 remaster zou resulteren in een flinke anti-climax..

Ik hoop dat het goed uitpakt en ze het ook kunnen oppoetsen tot een spel wat vandaag meekan, maar ik juich nog niet zo vroeg :)

Link to comment
Delen op andere websites

Weet ik niet, ze zouden het toch prima kunnen remasteren en als Backward Compatible kunnen gebruiken op een gezamelijke server met old-gen?

Het zou allemaal prima kunnen, Sony heeft dit al met een aantal games verwezenlijkt, waaronder FFXIV en Journey. Ik durf niet te zeggen dat het spel een multiplayer zal hebben of niet zal hebben, maar Activision kennende kunnen ze me niet meer verbazen met de vreemde beslissingen die ze nemen.

Maar zelfs als het MP zal hebben, weet ik echt niet of het zo geweldig zal zijn als de gedachte nu is. Ik heb CoD4 voor 200+ uur gespeeld, maar of ik daadwerkelijk weer in staat zou zijn om volledig in de multiplayer te duiken? Ben bang van niet. Ik heb een paar maanden geleden nog geprobeerd om het spel en MW2 te spelen. Maar met alle vooruitgang van de laatste 8 jaar merk je echt hoeveel de fun-factor destijds opwoog tegen de kwaliteit. Er zitten echt wat bizarre features in die het balans in een PvP-spel van vandaag zouden ruïneren. Om een beetje te relativeren, back in the days kon iedereen eindeloos plezier halen uit urenlang GTA: SA free-roaming, maar als je dat nu gaat doen, hou je het waarschijnlijk niet langer vol dan een uur en dan heb je zoiets van "Het is wel weer leuk geweest voor vandaag". Ik vrees gewoon dat een CoD4 remaster zou resulteren in een flinke anti-climax..

Ik hoop dat het goed uitpakt en ze het ook kunnen oppoetsen tot een spel wat vandaag meekan, maar ik juich nog niet zo vroeg smile3.gif

Ik ben ook bang voor een anti-climax. Deze game hebben wij vroeger zoveel gespeeld dat er misschien wel geen hol aan meer is.

@Noretz: Dan betaal je 30 euro voor Remastered CoD4 inclusief 10 MP maps. Lijkt me nog niet zo gek.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...