Jump to content

Call of Duty: Infinite Warfare


Ezra24rct3

Recommended Posts

  • Reacties 87
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • JasonStatham

    14

  • MovieGamer

    14

  • NickOwnage

    10

  • Votair

    9

Ik had vanmorgen even die trailer gekeken van de "Zombies in Spaceland". De naam alleen al klinkt als een horrorfilm met een zeer laag budget en de meest belachelijke setting (wat eigenlijk ook wel klopt). Het ziet er echt te stom voor woorden uit. Infinite Warfare had ik zo mijn twijfels over, maar nu weet ik zeker dat ik m niet ga halen.

Link to comment
Delen op andere websites

Het idee vind ik opzich leuk, maar het is slechts een map met extra personages. Daarbij vond ik ook de animaties erg onrealistisch, evenals de graphics.

Ik vind het alleen ook raar dat ze in een future game dit toepassen. Volgens mij is dit ook sinds de trailer in elkaar geflanst omdat iedereen het zat was met de future.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 maanden later...

Wat een kutspel. Het is zo kut dat ik het zelfs niet kan uitleggen. Jezus. Wat kut.

Dit dus. emo.gif

Echter kan ik het wel uitleggen waar ik nogal problemen mee heb... Ik heb het spel vijf minuten gespeeld en had toen meteen door dat ik mezelf genaaid heb door er €90 aan te besteden... Alleen zodat ik MW1 kon spelen. emo.gif De mappen zijn waardeloze doolhoven waar je van tien verschillende kanten beschoten wordt, het P2W gedeelte van Advanced Warfare is weer helemaal terug met wapens die krachtiger zijn en alleen uit die Supply Drops te verkrijgen zijn, en het spel is een grote Michael Bay film. Overal waar je kijkt zijn explosieven te zien.

Laten we hopen dat ze komend jaar back to basic gaan en ons een boots on the ground COD geven. Sledgehammer heeft altijd geroepen graag nog een WOII of Vietnam shooter te maken. Laat maar komen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik had van een vriend begrepen dat de campaign best wel tof was of is dat ook een tegenvaller?

Echter kan ik het wel uitleggen waar ik nogal problemen mee heb... Ik heb het spel vijf minuten gespeeld en had toen meteen door dat ik mezelf genaaid heb door er €90 aan te besteden... Alleen zodat ik MW1 kon spelen. emo.gif

Damn! Ik denk echt nog wel dat CoD4 los verkrijgbaar zal worden. Maar houdt die MP nog een beetje stand na zoveel jaar, of is het wel een beetje zoals ik paar maanden geleden zei:

Maar zelfs als het MP zal hebben, weet ik echt niet of het zo geweldig zal zijn als de gedachte nu is. Ik heb CoD4 voor 200+ uur gespeeld, maar of ik daadwerkelijk weer in staat zou zijn om volledig in de multiplayer te duiken? Ben bang van niet. Ik heb een paar maanden geleden nog geprobeerd om het spel en MW2 te spelen. Maar met alle vooruitgang van de laatste 8 jaar merk je echt hoeveel de fun-factor destijds opwoog tegen de kwaliteit. Er zitten echt wat bizarre features in die het balans in een PvP-spel van vandaag zouden ruïneren. Om een beetje te relativeren, back in the days kon iedereen eindeloos plezier halen uit urenlang GTA: SA free-roaming, maar als je dat nu gaat doen, hou je het waarschijnlijk niet langer vol dan een uur en dan heb je zoiets van "Het is wel weer leuk geweest voor vandaag". Ik vrees gewoon dat een CoD4 remaster zou resulteren in een flinke anti-climax..

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb alleen de eerste campaign missie gespeeld, dus ik kan niet echt oordelen. Wel zeggen er veel dat de campaign inderdaad wel goed is.

Of de MP een beetje stand kan houden... Tja, het is een spel dat snel bekend aanvoelt. Je kent natuurlijk alle mappen, wapens, etc al dus het is niet echt iets nieuws wat je speelt. Het ziet er natuurlijk veel beter uit maar dat is het ook wel. Wat nieuwe mappen zou het spel wel goed doen. Ik zelf heb het spel nog niet zo vaak gespeeld. Ben nu rond de level 40 (van de 55) en kan niet echt de motivatie vinden om door te spelen. Komt voornamelijk omdat ik vaak Battlefield 1 speel.

De nostalgie heeft de hype vóór de release goed gevoerd. De gedachte om het spel te kunnen spelen is leuker dan het spel daadwerkelijk spelen. Een ding is in ieder geval zeker: MWR is stukke beter dan IW. Maar dat heb je naar mijn mening niet veel voor nodig. emo.gif

Link to comment
Delen op andere websites

De nostalgie heeft de hype vóór de release goed gevoerd. De gedachte om het spel te kunnen spelen is leuker dan het spel daadwerkelijk spelen.

Denk dat eigenlijk precies een beetje is wat ik ervan verwacht had. Maar goed, ik zal sowieso nog een keertje die Legacy Edition van m'n vriend lenen, net als jij speelt hij het ook amper. Wie weet bevalt de IW SP een beetje en heb ik nog 2 leuke Campaigns om doorheen te knallen. De MP van IW had ik 3 potjes van gedaan: Om te kotsen pukey.gif (Maar dat vond ik ook van BO3)

1 ding waar ik wel van opkijk is waar de liefde is voor Spec-Ops? nopompom.gif

Ik vond dat zo leuk om co-op te spelen in MW2 en MW3, maar helaas lijkt dat maar voor weinig CoD-fans te gelden ofzo? Daar dit een deeltje van Infinity Ward was, had ik daar wel een beetje op gerekend. Had de laatste CoD van Infinity Ward die Spec-Ops nog wel, weet jij dat? (Tussen MW3 en BO3 heb ik geen enkele CoD gekocht..)

Link to comment
Delen op andere websites

De nostalgie heeft de hype vóór de release goed gevoerd. De gedachte om het spel te kunnen spelen is leuker dan het spel daadwerkelijk spelen.

Denk dat eigenlijk precies een beetje is wat ik ervan verwacht had. Maar goed, ik zal sowieso nog een keertje die Legacy Edition van m'n vriend lenen, net als jij speelt hij het ook amper. Wie weet bevalt de IW SP een beetje en heb ik nog 2 leuke Campaigns om doorheen te knallen. De MP van IW had ik 3 potjes van gedaan: Om te kotsen pukey.gif (Maar dat vond ik ook van BO3)

1 ding waar ik wel van opkijk is waar de liefde is voor Spec-Ops? nopompom.gif

Ik vond dat zo leuk om co-op te spelen in MW2 en MW3, maar helaas lijkt dat maar voor weinig CoD-fans te gelden ofzo? Daar dit een deeltje van Infinity Ward was, had ik daar wel een beetje op gerekend. Had de laatste CoD van Infinity Ward die Spec-Ops nog wel, weet jij dat? (Tussen MW3 en BO3 heb ik geen enkele CoD gekocht..)

De laatste CoD die Spec-Ops had was MW3. Zelfs Ghosts ( vorige game van Infinity Ward) had deze niet. Daar zat een of andere halfbakken 'schiet op aliens zooi' in.

Spec-Ops lijkt wel een stille dood te zijn gestorven. Erg jammer, want dat was toch wel altijd een leuke toevoeging aan het spel.

Link to comment
Delen op andere websites

Spec Ops vond ik leuker dan zombies. Vond het samenwerken in zulk soort missies leuk en ik vind het dan ook jammer dat ze het eruit hebben gehaald. Infinity Ward is de laatste jaren te veel bezig Treyarch te imiteren met hun COD's. Dat is ook duidelijk zichtbaar in Infinite Warfare.

Maar ja... Zombies is nou eenmaal populairder in de community.

Link to comment
Delen op andere websites

Hmm, zonde... Behalve hoe leuk de missies op zich al waren, was het ook een goede manier om oude missies uit de franchise te implementeren zoals de klassieke 'All Ghillied Up' als 'Hidden' in MW2. De Spec-ops van MW3 vond ik wat minder, maar het Survivalen vond ik ook wel weer erg vet! smile3.gif

Daar zat een of andere halfbakken 'schiet op aliens zooi' in

Het idee alleen doet al een beetje pijn emo.gif

Ik vind het jammer dat Zombies dan zo populair is dat het ook haar weg heeft gevonden naar Infinity Ward CoD's. Ik vond de zombie mode uit WaW en BO1 echt geweldig, maar die van BO3 vond ik er geen eens op lijken. 1 potje gedaan van die van IW en ook dat vond ik niet zo best :N

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...