Jump to content

The Architect


Dexist

Recommended Posts

The Architect

Ontwikkelaar: ENODO GAMES

Uitgever: ENODO GAMES

Genre: Simulatie

Platforms: PC

Aantal spelers: 1

Release: NNB

Demo: NNB

'The Architect', the citybuilder revolution gamers were waiting for!

Q:

(...)My question is about zoning, will it be like Simcity or Cities Skylines or ploppable buildings like in Simcity Societies? Also are the weather effects just for show or do they effect gameplay in any way? Also in the next video can we see the UI please? (...)

A:

(...)Our concept is quite different from everything you have seen so far in the field of city building games. There will be no zoning per se. We will go into more details in our next video about all this. As for whether effects, they will, of course, have an influence on gameplay! The next video will contain elements of the UI.(...)

Een nieuwe concept onder de city-building games? Het ziet er in ieder geval erg tof uit! Wel is de vraag tot in wat voor details we dingen kunnen gaan aanpassen. Zal het lijken op Simcity/Cities: Skylines of moeten we meer denken in de riching van Cities in Motion? We gaan het in ieder geval in de gaten houden!

Link to comment
Share on other sites

'k Ben een vrij kritisch persoon, dus ik heb als (bij)gevolg ook erg kritisch naar 't filmpje gekeken. En er zijn toch een paar elementen bij die

niet door de beugel kunnen. :D Om mee te beginnen rijdt er abnormaal véél verkeer door die nauwe straatjes. Dat vind persoonlijk

nogal een merkwaardig aspect omdat 't werkelijke Parijs allang niet zulke grote hoeveelheden auto's te verwerken krijgt in die krappe straatjes

waarin ze nog (net) elkaar kunnen passeren. 't Viel me overigens ook op dat er uitsluitend auto's rondreden i.p.v. verschillende soorten voertuigen

zoal busjes en vrachtwagens, hmm dat vind ik beetje een domper om héél scherpzinnig te zijn. :D Ten tweede, waarom speelt 't zich afzonderlijk

af in Parijs? Leuk dat al die pietluttige details zo groots zijn uitgewerkt maar dat neemt niet meteen weg dat het topper van een game wordt als het

op één locatie zou afspelen. Weeral een minpunt, dat gaat (lekker) hard zo. En als kers op de taart komt 't ontzettend veel overeen met die andere

stedenbouw-spellen, gewoon, dat zie je al doodleuk aan 't manier hoe die gebouwen neergezet worden én hoe ze verdeeld zijn over een bepaalde

oppervlakte. En dan lopen die ontwikkelaars alsnog doodleuk te mekkeren dat 't niet zo is, maar aanschouw mij, da's simpelweg

een strategische zetje om meer exemplaartjes over de toonbank te laten gaan. :7

Link to comment
Share on other sites

Om mee te beginnen rijdt er abnormaal véél verkeer door die nauwe straatjes. Dat vind persoonlijk

nogal een merkwaardig aspect omdat 't werkelijke Parijs allang niet zulke grote hoeveelheden auto's te verwerken krijgt in die krappe straatjes

waarin ze nog (net) elkaar kunnen passeren.

Jij bent zeker nog nooit in Parijs geweest?

Link to comment
Share on other sites

Klopt, ik moet héél eerlijk bekennen dat ik nog nooit in Parijs ben geweest. Doch lijkt het me weleens leuk om daar eens een bezoekje

aan te brengen. :D Maar eh effe eerlijk, rijdt daar echt zoveel verkeer door die nauwe straatjes? :7

Link to comment
Share on other sites

Misschien iets minder, maar het is toch een wonder als je binnen 5 minuten aan de overkant bent. De rijstijl daar is te vergelijken met de laatste uitverkoop van de V&D. :7

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...