Jump to content

Tom Clancy the division doet af en toe raar


ole23

Recommended Posts

Hallo mensen.

Ik heb the division voor de pc. En doet het verder wel goed maar af en toe doet het spel raar

Dan loop ik bijvoorbeeld door een straat en als ik schiet dan zie je eerst zo'n rood icoontje boven het hoofd van een vijand maar de vijand zie ik dan niet als ik dan een stukje terug loop en weer dan omkeer dan zie ik ze wel weer maar in sommige gevallen ben ik dan al dood want ik kan natuurlijk niks doden Als ik het niet zie (best wel logisch)

En dit is natuurlijk af en toe best wel irritand.

Ik loop ook vaak nog tegen nog twee dingen aan. En dat is als ik over straat loopt dat ik dan opeens niet meer kan lopen alsof ik tegen een onzichtbare muur staat ook best vervelend vooral als ik samen met een vriend speel om missies te doen want dan moet ik dan elke keer weer naar hem fast travelen om verder te kunnen.

Het laaste probleem waar ik ook tegen aanloop is dat af en toe op bepaalde punten mijn beeld zwart is je ziet wel dan een poppetje en wat objecten maar er zijn dan allemaal zwarte stukken op mijn beeld dit zelfde had ik ook een keer toen ik op YouTube een 4k filmpje wou kijken maar het beeld deed toen net zo raar en was toen verholpen toen ik hem weer op 1080p had gezet.

Ik weet niet of het aan mijn computer licht maar het zou zo maar kunnen.

Mijn PC specs:

CPU:Intel Pentium g3250 3.2ghz

Gpu:asus radeon r7 360 2gb

Ram:Kingston ddr3 1600 cl11 8gb

Mobo:asus h81m-k

Voeding:hkc just power v-power 550watt

Hdd:western digital caviar blue 1tb

Hdd2:western digital caviar blue 500gb

Case:cooler master elite 335u

Link to comment
Delen op andere websites

Klinkt allemaal als standaard Ubisoft bugs :schater:

Nou, misschien ligt het aan je pc, maar ik denk meer aan het beperkte vermogen van de developers om bugloze games te leveren.

Bewerkt: door FrankyFourFingers
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...