Jump to content

Civilization VI


3L1077

Recommended Posts

NbosLiZ.png

CiVIlization 6



Ontwikkelaar: Firaxis Games

Uitgever: 2K Games

Genre: Strategy

Platforms: PC

Aantal spelers: Veel

Release: 21/10/2016

Demo: /

Suuuuuuuuuuuuper excited! F*ck Battlefield 1 die dag, dit is de shit. cool2.gif

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben benieuwd en tegelijkertijd erg voorzichtig. Naar eigen zeggen zou men V als basis gebruiken voor de algemene aspecten in de game, maar Firaxis heeft toch een slechte gewoonte qua nieuwe games, het vereist wel eens een uitbreiding of twee om de games echt speelbaar te maken. Ongeacht zie ik me het wel kopen, maar ik blijf voorzichtig.

Link to comment
Delen op andere websites

Civilization is een 4x game, dat is tactisch, turn based. Je bouwt eigenlijk in verschillende beurten een rijk, en je kunt voor de wetenschap, cultuur, religie, toerisme, diplomatie, etc gaan...

Je kunt Civ V eens uittesten, kost tegenwoordig echt niks meer en is een van de beste games ooit als je het mij vraagt. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Hèhè, ze lijken een wederkeer te maken naar de roots van Civilization V.

Ze zijn nooit afgeweken van deze "roots" (ze zitten in feite niet dicht meer bij de roots van I & II), want er is geen game geweest tussendoor. BE en Starships zitten in een andere serie, net zoals Colonization, Pirates, Railroads en we kunnen nog even doorgaan. De franchise heeft veel verwanten op dat vlak.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...