Jump to content

Formule 1 (2016)


Thundercover

Recommended Posts

  • Reacties 61
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Davedavy

    12

  • Sir_Ballas

    7

  • Thundercover

    5

  • KoningJesper

    5

Top Posters In This Topic

Posted Images

Wehrlein lijkt voor velen de meest voor de hand liggende keus. Ik betwijfel echter of Mercedes dat aandurft. Hij had afgelopen seizoen nogal wat race-incidenten, zijn houding binnen het team was niet al te best en de vraag is of Mercedes vindt dat hij genoeg ervaring heeft om komend jaar in een competitieve auto te mogen zitten.

Mercedes zal vooral een rijder willen hebben die constant punten voor het constructeurskampioenschap binnen kan halen. Een rijder die weinig fouten maakt. Een soort Rosberg dus :puh:.

Fernando Alonso zou mooi zijn. Ik vind hem nog steeds een van de beste coureurs op het veld en ik weet zeker dat hij met een goede auto mooie prestaties kan neerzetten. De vraag is echter of Mercedes zijn contract wil én kan afkopen.

Misschien besluit Mercedes wel om Jenson Button een contract voor een jaar aan te bieden. Zo hoeven ze niet moeilijk te doen met contracten en ze halen daarmee een ervaren en constante coureur in huis. Zo kunnen ze op hun gemakje kijken wie nu een zitje in de Mercedes verdient in 2018.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...