Jump to content

[OV] Secret Hitler


Dexist

Recommended Posts

  • Reacties 41
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Dexist

    13

  • 3L1077

    4

  • Danger_dog_guy_7

    3

  • Bassieboy35

    2

Top Posters In This Topic

Posted Images

Maximum aantal deelnemers bereikt!

Wel kan je je nog aanmelden als eventuele reserve smile3.gif

Bijvoorbeeld als er iemand tijdens het spel uitvalt, om redenen buiten het spel om, dan kan jij de plek van die persoon overnemen.

Bewerkt: door Dexist
Link to comment
Delen op andere websites

5-10 smile3.gif. Minder is niet leuk. Bij meer dan 10 wordt het te onoverzichtelijk, minder goed gebalanceerd.

Als er nog wel meer aanmeldingen komen, kunnen we natuurlijk het spel opdelen in verschillende groepen.

Bewerkt: door Dexist
Link to comment
Delen op andere websites

Laatste regel nog even toegevoegd(post #2)

Het spel zal maandag starten. Ik zal ieders rol maandag middag, als me dat lukt, bekend maken. Waarna de eerste ronde zal gaan beginnen.

In principe staat er dus voor elke ronde(Chancellor kiezen, stemmen op President/Chancellor, Policy kiezen, uitvoeren policy + uitvoeren taak huidige president) één dag. Gaan dingen sneller dan gepland, dan kunnen we de volgende ronde eerder starten natuurlijk.

Link to comment
Delen op andere websites

Is dit ook een reactietopic? :engel:

Ofwel is Votair een vuiler fascist, ofwel was het lot vandaag tegen de liberalen. Zonder enige keuze kreeg ik twee fascistische opties aangeboden. Laten we deze nederlaag de liberale geest niet aantasten, overwinnen we wel! Ik voer een wet in waarbij alle liberalen huisarrest krijgen, en niet meer bij zonlicht naar buiten mogen komen. Bij overtreding van deze wet volgt een ogenblikkelijke executie.

Dat fascisme was misschien toch niet de ergste optie. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Iedereen die heeft meegedaan aan dit spel, bedankt! Ik vond het een leuk contest om te organiseren! Ook leuk om iedereen te volgen terwijl je iedereens rol wist :7. De fascisten zaten dichtbij de overwinning maar de liberalen waren net iets sterker. Het spel ging nog vrij rap, soms even een paar mensen achter broek aan zitten maar verder ging het keurig :tu:. Op naar de spel #2 :puh:?

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...