Jump to content

[FIFA16] José's adventure


Leonax

Recommended Posts

Het is best triest voor het Duitse voetbal hoe een enkele team steeds beter wordt, terwijl het tegelijkertijd voornamelijk ten koste gaat van de andere clubs in dezelfde competitie. Het biedt wel een leuk concept voor een fifa-carrière-verhaal. Ben benieuwd naar inkomende transfers :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Leuk, man! smile3.gif Ik ben benieuwd naar het volgende deel en naar de huidige stand. icon_mrgreen.gif
Het is best triest voor het Duitse voetbal hoe een enkele team steeds beter wordt, terwijl het tegelijkertijd voornamelijk ten koste gaat van de andere clubs in dezelfde competitie. Het biedt wel een leuk concept voor een fifa-carrière-verhaal. Ben benieuwd naar inkomende transfers yep.gif
Dank voor jullie reacties, ik ben eigenlijk aan het einde van het seizoen 2015'16 en begin nu te werken aan het nieuwe seizoen.

2hxyc68.png

Bewerkt: door Leonax
Link to comment
Delen op andere websites

José? Dat is wel een verassing puh2.gif Ik had eigenlijk verwacht dat het een fictieve coach zou worden, maar dit kan eens erg interessant gaan worden. Waar Ancelotti Mou's zooitje mocht opruimen in Madrid, gaan ze het nu tegen mekaar opnemen als in een klassieke David en Goliath epos.


Weet iemand hoe ik de naam kan wijzigen van dit topic?

Deze bevoegdheid ligt bij de crew. Je kan een van de games-fora moderators een berichtje sturen: thebig of Visser23. Zou zelf Visser bereiken, want thebig is al een paar maanden spoorloos. Bewerkt: door FrankyFourFingers
Link to comment
Delen op andere websites

Grafisch heel mooi gemaakt hoor! Ik zou alleen een andere foto van Mourinho gebruikt hebben, omdat deze mij teveel doet denken aan Top Eleven (deze zit ook in hun logo toch?).

Klopt, was er op het moment dat ik hem maakte niet van op de hoogte omdat ik geen TE speel.

José? Dat is wel een verassing puh2.gif Ik had eigenlijk verwacht dat het een fictieve coach zou worden, maar dit kan eens erg interessant gaan worden. Waar Ancelotti Mou's zooitje mocht opruimen in Madrid, gaan ze het nu tegen mekaar opnemen als in een klassieke David en Goliath epos.


Weet iemand hoe ik de naam kan wijzigen van dit topic?

Deze bevoegdheid ligt bij de crew. Je kan een van de games-fora moderators een berichtje sturen: thebig of Visser23. Zou zelf Visser bereiken, want thebig is al een paar maanden spoorloos.

Dank voor je reactie heb hem een PM gestuurd, gaat zeker een hele clash worden.

4jnm1v.png

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Persoonlijk betwijfel ik wel of de Dortmund fans echt staan te wachten op Mario Götze, maar ik geef hem het voordeel van de twijfel. Ik hoop maar dat Jose niet te lang wacht met het halen van een vervanger van Hummels.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...