Jump to content

Final Fantasy XV


JasonStatham

Recommended Posts

Final_Fantasy_XV_Logo-630x310.png

Ontwikkelaar: Square Enix

Uitgever: Square Enix

Genre: JRPG

Platforms: PS4 & XboxOne

Aantal spelers: 1

Release: 30 september 2016

Demo: Platinum demo nu te downloaden, meerdere demo's gaan volgen

De game die al meer dan 10 jaar in productie is lijkt dan eindelijk dit jaar te verschijnen. Het is de Final Fantasy die de serie terug moet brengen naar waar het behoort, de top van de RPG's. Deze game moet de genre herdefiniëren zoals FFVII dat deed bijna 20 jaar geleden.

Reclaim Your Throne trailer:

Ik kijk hier al lange tijd naar uit, FF is een van de mooiste franchises waar ik sinds jongs af aan veel plezier aan heb beleefd. Wie kijkt er ook zo uit naar het verschijnen van FFXV?

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Ik ben zopas begonnen met Final Fantasy te spelen. Ik weet niet echt wat ik er van moet vinden, alsof je een oude Nintendogame uit de schuur haalt. Ik ben ook niet zo'n fan van de melodramatische over-the-top Japanse emoties. Dat past, net als sushi, niet echt bij de Nederlander (mits u een hipster bent of hipstergenen bevat).

Voor de rest vind ik het wel grappig hoor. Mrja, zoals ik al zeg vind ik dat ultrahoge pokemon-/ anime-/ nintendo-/ etc. - gehalte maar niks.

kn.jpg

Bewerkt: door NicolaB
Link to comment
Delen op andere websites

Prachtige trailer! Ik heb zelfs slechts een FF gespeeld volgens mij was dat FF IX. (Er was een groot feest met vuurwerk en ballonnen.) Altijd ervaren als een superlastige game, die ik tot op de dag van vandaag nooit voltooid heb. Ik weet niks over deze game, maar ik kan wel altijd er genieten van RPGs zoals deze. FF XV staat niet echt op m'n verlanglijst, maar ik ga de game zeker in de gaten houden.

Kleur, muziek en sensatie zegt veel over deze game. Deze game is ook heel vermakelijk om naar te kijken om dezelfde 3 redenen die ik zojuist noemde. FF heeft een zeer grote fanbase, dus ik hoop dat ze allemaal tevreden zijn. Ik ben zeer benieuwd!

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...