Jump to content

F1 2016


Votair

Recommended Posts

F1 2016

Ontwikkelaar: Codemasters

Uitgever: ?

Genre: Racen

Platforms: PlayStation 4, XBOX One, PC

Aantal spelers: onbekend

Release: zomer 2016

Demo: onbekend

Coming out on PlayStation® 4, Xbox One and Windows PC, F1 2016 will incorporate a 10-year career mode, alongside the introduction of the iconic Safety Car and Virtual Safety Car - and a new circuit in the form of the Baku City Circuit in Azerbaijan, home of the 2016 Formula 1 Grand Prix of Europe.

Players can create an avatar within the career mode, select a number to take with them through their career, and then select which of the 11 teams - including newcomers Haas F1 Team - on the grid they will start their career with. They can then earn contracts and pick their moves between teams, or elect to stay at one in a bid to turn them into championship contenders.

"F1 2016 is a massive step forward for the franchise," said Lee Mather, pincipal games designer at Codemasters. "The new career mode sits at the heart of the game and allows gamers to create their own legend over a career that can span for up to a massive ten seasons.

"Beyond improving upon the fastest and most thrilling on-track racing experience in gaming, F1 2016 uniquely offers the drama and vehicle development that goes on behind the scenes. A rich car upgrade system is fully integrated into a new and deep practice development programme which mirrors the tests carried out by the teams in real life.

"The career mode, together with the re-introduction of the Safety Car, the first inclusion of the Virtual Safety Car and a number of other unannounced improvements means that F1 2016 will have more new features than any other year of the franchise."

Further updates about the official F1 2016 game will be released in the coming weeks.

Bron: http://blog.codemast...ducing-f1-2016/

F1-2016-screenshots-11-750x422.jpg

F1-2016-screenshots-1.jpg

F1-2016-screenshots-2.jpg

F1-2016-screenshots-3.jpg

F1-2016-screenshots-4.jpg

F1-2016-screenshots-5.jpg

F1-2016-screenshots-6.jpg

F1-2016-screenshots-7.jpg

F1-2016-screenshots-8.jpg

F1-2016-screenshots-9.jpg

F1-2016-screenshots-10.jpg

Bewerkt: door Votair
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb al een tijdje geen f1 game gehad (sinds 2013), maar het feit dat carrièremode terugkeert is goed nieuws. Ik heb er wel vertrouwen in dat dit een goede f1 game gaat worden. Codemasters moet zich nu wel van zijn beste kant laten zien, want dit is de laatste keer dat ze een f1 game releasen met de huidige licentie. Als deze mislukt, is de kans dik aanwezig dat EA de licentie op f1 videogames mag hebben, ik vrees dat dat funest zou zijn..

Max staat op de cover, weliswaar een beetje naar achter gedrukt, maar het is een begin :klap:

F12016_PS4_FOB_RP-2D_PEGI1.png

Link to comment
Delen op andere websites

Misschien dat ik hem aanschaf! Laatste F1 game die ik heb is 2012! :)

Codemasters moet zich nu wel van zijn beste kant laten zien, want dit is de laatste keer dat ze een f1 game releasen met de huidige licentie. Als deze mislukt, is de kans dik aanwezig dat EA de licentie op f1 videogames mag hebben, ik vrees dat dat funest zou zijn..

Haha ja :7 Heb je 2 teams & 3 circuits. De rest is allemaal DLC :7

Bewerkt: door Larsiexd
Link to comment
Delen op andere websites

Wat tot nu toe is gepresenteerd klinkt allemaal geweldig, maar Codemasters kennende is het nog afwachten of alles wel naar behoren werkt. Het is sowieso goed dat de Safety Car terug is en nog verbeterd is ook. Virtual Safety Car zit er gelukkig ook in en ze schijnen iets aan het dramatische damagemodel gedaan te hebben. Hopelijk kan ik meedoen aan de closed beta om het zo snel mogelijk aan de tand te kunnen voelen. :D

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 maanden later...
  • 2 maanden later...
  • 2 years later...
2 uur geleden, Dutchy3010 zei:

Wat vinden jullie van F1 2018? Met stuurwiel? Ik overweeg te kopen, maar dan heb ik (1) ps4, (2) stuurwiel en (3) het spel kopen. Best duur dus graag jullie meningen :clown: 

Ik vond zo'n stuur te duur, ik speel zelf dus gwn met controller. Het is gwn een prima spel als je van F1 houdt. Verschilt niet heel veel van het spel van vorig jaar. Je kunt dit spel als het goed is op PC spelen

Link to comment
Delen op andere websites

Op 25-11-2018 om 16:33, Dutchy3010 zei:

Wat vinden jullie van F1 2018? Met stuurwiel? Ik overweeg te kopen, maar dan heb ik (1) ps4, (2) stuurwiel en (3) het spel kopen. Best duur dus graag jullie meningen :clown: 

Grote fan van simracing (rFactor), F1 2018 is best degelijk vergeleken met sims. Ideale balans tussen realisme en fun. Ik raad je echt wel aan een stuur te kopen, geeft echt een extra dimensie. Voor de PS4 is een Logitech stuur altijd degelijk, mocht je echt duur willen gaan is Fanatec wel één van de beste opties.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...