Jump to content

Veilig modden


dammie

Recommended Posts

Hallo, ik heb nu gta 5 op mijn pc en wil een aantal mods gaan gebruiken voor offline.

Het installeren van die mods is geen probleem, maar ik ben bang dat ik gebanned kan worden als ik later in GTA ONLINE ga.

Is het zo dat de mods automatisch uit zichzelf worden uitgeschakeld of zou ik dat zelfstandig moeten doen.

Alvast Bedankt!

Link to comment
Delen op andere websites

enige modificatie aan de gta 5 folder en dan online gaan geeft een HELE grote kans gebanned te worden.

dus als je online wilt gaan zorg dat de complete gta 5 folder is zoals die stock is geinstalleerd

Link to comment
Delen op andere websites

Zoals hierboven wordt aangegeven, je moet er zeker van zijn dat je niet vergeet om de modificatie folders te verwijderen en alles zo min mogelijk aan passen voordat je online gaat. Wellicht een tip om je internetverbinding uit te zetten zodat je zeker weet dat je niet per ongeluk online gaat. Vergeet niet dat er talloze modificaties op het internet staan zoals de mod dat je voertuigen kan schieten met wapens die vol zitten met virussen.

Bewerkt: door Asphyxiated
Link to comment
Delen op andere websites

Nee, je moet alle modificaties verwijderen om zeker te weten dat Rockstar Games je niet van de servers afgooit, en zoals Bee al schreef in zijn reactie, je hebt gewoon al een grote kans om verbannen te worden als je al een ding zou veranderen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik had LSPDFR altijd op GTA 5 offline. Dat was een policemod en een trainer. Online werkte dat niet en ben ik ook nooit gebanned ofzo. Ik vroeg het overigens daarvoor hier en toen zei ThunderCover dat dat kon zonder problemen. Dat kon ook.

Maar goed, ik heb GTA 5 nu al een half jaar niet aangeraakt, dus misschien zijn er wel patches ofzo die dat nu wel detecteren. Het zou iig wel jammer zijn, want ik vind het ook altijd leuk om offline dat soort gameplay te modden (tanks spawnen, als een rendier door de stad rennen etc :D) en online gewoon normaal te spelen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik had LSPDFR altijd op GTA 5 offline. Dat was een policemod en een trainer. Online werkte dat niet en ben ik ook nooit gebanned ofzo. Ik vroeg het overigens daarvoor hier en toen zei ThunderCover dat dat kon zonder problemen. Dat kon ook.

Maar goed, ik heb GTA 5 nu al een half jaar niet aangeraakt, dus misschien zijn er wel patches ofzo die dat nu wel detecteren. Het zou iig wel jammer zijn, want ik vind het ook altijd leuk om offline dat soort gameplay te modden (tanks spawnen, als een rendier door de stad rennen etc :D) en online gewoon normaal te spelen.

hele grote kans , is geen 100% kans.

dus als je gebanned word terwijl de gta 5 folder is aangepast moet diegene niet gaan huilen , ook niet als die het gewoon maanden deed.

Link to comment
Delen op andere websites

Zolang ik de files niet mod die voor Online nodig zijn, waarom zou ik dan niet in huilen uitbarsten? :cry: (iig erover vragen en evt. mijn mening erover geven ;P).

Ik weet overigens niet wat online gecheckt wordt of ze überhaupt een interitycheck doen van bepaalde files en in hoeverre iets serverside geregeld is.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...