Jump to content

EK subforum


KoningJesper

Recommended Posts

Ik kan me herinneren dat we in 2012 een dergelijk subforum hadden, wat toen wel aardig werkte dacht ik. Hoezeer het subforum Voetbal nu leeft weet ik niet, maar een apart subforum voor iets als het EK kan volgens mij alleen werken als een paar leden daar wat van willen maken. Toen waren we met een clubje leden en hadden we per wedstrijd een inleidende post, en verschillende andere topics bedacht. Zoiets kun je altijd proberen lijkt me, maar dan moet je wel de juiste mensen hebben.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik kan me herinneren dat we in 2012 een dergelijk subforum hadden, wat toen wel aardig werkte dacht ik. Hoezeer het subforum Voetbal nu leeft weet ik niet, maar een apart subforum voor iets als het EK kan volgens mij alleen werken als een paar leden daar wat van willen maken. Toen waren we met een clubje leden en hadden we per wedstrijd een inleidende post, en verschillende andere topics bedacht. Zoiets kun je altijd proberen lijkt me, maar dan moet je wel de juiste mensen hebben.

Daar zou ik best aan mee willen werken.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik kan me herinneren dat we in 2012 een dergelijk subforum hadden, wat toen wel aardig werkte dacht ik. Hoezeer het subforum Voetbal nu leeft weet ik niet, maar een apart subforum voor iets als het EK kan volgens mij alleen werken als een paar leden daar wat van willen maken. Toen waren we met een clubje leden en hadden we per wedstrijd een inleidende post, en verschillende andere topics bedacht. Zoiets kun je altijd proberen lijkt me, maar dan moet je wel de juiste mensen hebben.

Daar zou ik best aan mee willen werken.

Ik ook! :)
Link to comment
Delen op andere websites

In 2014 was er inderdaad een subforum speciaal voor het WK. Indien jullie een volledig plaatje kunnen inleveren kunnen we er altijd over na denken. Nou wil ik niet meteen alle hoop de grond in boren, maar vergeet niet dat volgende week vrijdag de openingswedstrijd is, en het een flinke klus is om het goed te doen. Ik ga geen link geven naar alle topics, maar bekijk de 2e en 3e pagina van het voetbal-subforum maar eens, dan zie je wat een werk er in zit.

Link to comment
Delen op andere websites

Je hebt wel een punt, het is wellicht wat te veel van het goede om elke wedstrijd uitgebreid te introduceren en er de uitslag van te voorspellen. Zo'n uitslagen-schema vind ik wel handig, maar is dan misschien meer wat voor de Sport-blog, met name in combinatie met de EK-Pool wedstrijd. Ik denk dat een centraal EK-topic in het voetbalforum dit jaar wel voldoende is.

Link to comment
Delen op andere websites

Uiteraard kijk ik uit naar het EK van dit jaar, zo ook het Copa Centenario wat a.s. vrijdagnacht al van start gaat bloos.gif

Ik vrees dat het EK door niet zoveel leden/mensen gevolgd gaat worden, al is België natuurlijk aanwezig met hun 'gouden generatie' en worden ze vaak getipt als outsider. Een apart subforum lijkt me te veel van het goede, maar het lijkt me wel gaaf om met een groepje toch wat verschillende topics te openen. Het hoeft niet zo uitgebreid als twee jaar geleden, maar denk aan een topic per poule en misschien een aantal bijzondere topics met bijvoorbeeld een stelling of prognose.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...