Jump to content

[EK 2016] Poule E


KoningJesper

Recommended Posts

  • Reacties 64
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • MegaPilot

    18

  • _Night-Men_

    6

  • Phoenyxar

    6

  • KoningJesper

    5

Schande jongens. Italië speelt als een muur, dat is waar, maar toch, tempo opdrijven, wat meer diepspelen die ballen... je kunt veel doen. De Bruyne er af halen, die had zijn match echt niet, echt niet. Spijtig, maar we hebben wel nog andere matchen te komen.

Link to comment
Delen op andere websites

Tja. Hier was toch wel echt veel meer te halen. Zo ziet het er al niet heel gunstig uit meer voor België. Ze zullen zeker de volgende twee wedstrijden moeten winnen, gezien ze nu als enige in de poule 0 punten hebben.

Link to comment
Delen op andere websites

Laten we ook niet overdrijven: Lukaku had gewoon de 1-1 moeten maken en dan hadden we waarschijnlijk wel een andere wedstrijd gezien.

Maar België moet gewoon beginnen met een Hazard/KDB als 10 en een Mertens/Carrasco op de flank. Dit was gewoon huilen met de pet op. Waarom Nainggolan gewisseld werd is mij een raadsel. Haal er dan balletje-opzij-Witsel uit..

Link to comment
Delen op andere websites

Inderdaad. Deze wedstrijd was meer de opsomming van individuele fouten van het hele team dan een collectief falen. Het team speelde slordig, maar het was niet hopeloos. Dat het België aan een goede spits ontbreekt is dan misschien wel een discussiepunt. Lukaku en Origi laten zich hier niet van hun beste kant zien, en ze hebben allebei ook niet echt een best seizoen achter de rug. Er is geen Vincent Janssen, laten we zo zeggen :7.

Link to comment
Delen op andere websites

Tja, Italië heeft niet het kwaliteit wat België heeft, maar wel een formidabele coach die een front kan vormen. Dit was een beetje een team tegen geen team geval. Los van alle tactische falen van België, is het spijtig om te zien dat er geen absolute vedette is die het team op sleeptouw neemt en moed inspreekt als het echt moet.

Italië wordt ook telkens zwaar onderschat.

En dat is ook precies wanneer Italië op zijn sterkst is, als niemand het ziet aankomen :Y
Link to comment
Delen op andere websites

Ik zei het al, België is gewoon zwaar overschat. Niet perse de individuen, maar vooral het team. Het is misschien wel het slechtste collectief van dit EK. Je kan veel over Noord-Ierland, Albanië of weet ik t wat zeggen, maar als team staan ze er altijd. Ik moet het nog maar zien de komende wedstrijden. Het is gewoon een stelletje geweldige/goede spelers op een hoop gegooid en tja, dan krijg je dit....

Maar hier doe ik ook wel de Italianen te kort mee. Had er al een bijzonder goed gevoel over dat ze zouden winnen, terwijl ik dat nooit heb en ik vond ze heel, heel erg sterk _O_ Ingeveer geen kansen weggegeven en er vaak genoeg zelf uitgekomen. Stonden heel sterk als collectief en ben heel erg benieuwd hoe ze dit gaan vervolgen :D

En dit was natuurlijk goed voor m'n pool :dans:

Voor de neutrale supporter trouwens geweldig om naar te kijken :bier:

Bewerkt: door KoningJesper
Link to comment
Delen op andere websites

Italië kan verdedigen als de beste. Als je achter komt tegen Italië is het moeilijk om nog te winnen. Zeker als je zo'n bondscoach hebt. Wie maakt Hazard na capitain? Of zet Felliani op tien? :7 Maar heerlijk hoor dit weer van de Italianen _O_

Bewerkt: door aron24
Link to comment
Delen op andere websites

Trouwens, welke verdediging is er beter dan die van Italië? Of moet ik Juventus zeggen? 3 van de beste centrale verdedigers die JAREN met elkaar spelen + een keeper die hen al JAREN voor zich heeft staan. Italië is geen topland, akkoord, maar een betere verdediging(inclusief keeper) is er op dit EK naar mijn mening niet.

België had nog steeds moeten winnen met zijn kwaliteiten, maar Italië is naar mijn mening wel redelijk tekort gedaan als het op hun verdedigende kwaliteiten aankomt.

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

Kop op Belgen, komt goed. Ik keek overigens net op hln.be waar Wilmots alweer werd uitgescholden voor 'vieze Waal'. :7 Next match ben ik er als toeschouwer voor de buis weer bij, zeker met dat leuke commentaar op één.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...