Jump to content

[EK 2016] Poule E


KoningJesper

Recommended Posts

Prima prestatie maar een saaie pot. Maar dat doet er verder niet toe, België heeft punten nodig, en een aantal Belgische topspelers moeten nog steeds op zoek naar hun vorm.

Zweden - België gaat met deze stand een zeer interessante pot worden.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 64
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • MegaPilot

    18

  • _Night-Men_

    6

  • Phoenyxar

    6

  • KoningJesper

    5

Gast :7 Blinde Belg hier, Witsel was echt niet de beste, hoor. Hij speelde wel goed, maar was niet de beste. En met zelf gecreëerde kans bedoel ik, zelf een opgebouwde aanval. Ze hebben niet verloren, maar alle Belgen doen net of ze een topploeg hebben verslagen. Dat is mijn punt, punt. Samenvatting kijken :7, dat kun jij maar beter doen. Want Ierland kwam er ook gemakkelijk langs af en toe, het is dat ze een slechte aanval hebben, want het had zomaar anders kunnen aflopen.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast emo.gif Blinde Belg hier, Witsel was echt niet de beste, hoor. Hij speelde wel goed, maar was niet de beste. En met zelf gecreëerde kans bedoel ik, zelf een opgebouwde aanval. Ze hebben niet verloren, maar alle Belgen doen net of ze een topploeg hebben verslagen. Dat is mijn punt, punt. Samenvatting kijken emo.gif, dat kun jij maar beter doen. Want Ierland kwam er ook gemakkelijk langs af en toe, het is dat ze een slechte aanval hebben, want het had zomaar anders kunnen aflopen.

Dit is gewoon zeuren om te zeuren.

Real Madrid heeft Bayern München eens ingemaakt met 4-0 en dat waren allemaal counters. Real Madrid is dus kut want het gebruikt counters. /demlogic

Met debiele veralgemeningen kom je overigens niet ver, just saying.

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

Haha lol.

Laten we eerlijk zijn, in welk opzicht is de Witsel van tegen Italië te vergelijken met de Witsel van tegen Ierland? Ik ben niet te beroerd om toe te geven dat ik fout ben, maar laten we eerlijk zijn: tegen Italië was het weer de typische laterale Witsel van weleer.

Duidelijk dat Witsel kan voetballen als hij de opdracht krijgt om te voetballen, Dembélé op de 6 was ook een geslaagde combinatie met Witsel.

Link to comment
Delen op andere websites

Weer een matige wedstrijd van België, op deze manier gaan ze er ewoon uit tegen Hongarije. Dat doelpunt van Zweden was bovendien ook gewoon 100% zuiver. Geen buitenspel en Vermaelens hoofd zat te laag voor gevaarlijk spel.

Nee ik ben niet overtuigd, met dit spel komen de niet ver

Link to comment
Delen op andere websites

Zeker. Was Ibrahimovic nou buitenspel of niet? Vreemd dat de regie geen goede herhaling liet zien.

Het is nooit echt duidelijk doorgegeven. Ik heb ook niet gezien waarvoor de scheids daadwerkelijk floot, misschien een trekfout eerder dan buitenspel, geen idee.

Link to comment
Delen op andere websites

Weer een matige wedstrijd van België, op deze manier gaan ze er ewoon uit tegen Hongarije.

In principe moeten ze het toch wel tot de halve finale kunnen uitzingen. Als ze dan Kroatië tegen het lijf lopen wordt het spannend. Ik hoop dat dat gebeurt, en dat óf Kroatië óf België in elk geval in de finale komt te staan. Maar als België er in de achtste- of kwartfinale uitvliegt heeft de ploeg echt wel gefaald.

Link to comment
Delen op andere websites

Weer een matige wedstrijd van België, op deze manier gaan ze er ewoon uit tegen Hongarije. Dat doelpunt van Zweden was bovendien ook gewoon 100% zuiver. Geen buitenspel en Vermaelens hoofd zat te laag voor gevaarlijk spel.

Nee ik ben niet overtuigd, met dit spel komen de niet ver

Met matig spel ver komen lukte Nederland anders wel behoorlijk goed afgelopen WK.

En dat was nog matiger spel dan hetgeen de Rode Duivels brengen imo.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...