Jump to content

[EK 2016] Sportkroeg


KoningJesper

Recommended Posts

Ik doe mee aan een poule op Scorito.

:Y

Ik heb een tijd lang bovenaan gestaan

:Y

maar daarna ging het helemaal mis.

:Y

Heb je het niet toevallig over mij :puh:

Bewerkt: door KoningJesper
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 170
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • MegaPilot

    29

  • KoningJesper

    21

  • Phoenyxar

    18

  • JasonStatham

    13

Ik doe mee aan een poule op Scorito. Ik heb een tijd lang bovenaan gestaan, heb onder andere de 1-0 van Ierland - Italië voorspeld, maar daarna ging het helemaal mis.

Hoe werk dat Scorito dan? Ik zag het vroeger met regelmaat langskomen op social media, maar heb er nooit echt naar omgekeken.

Jup, veel verloren door last minute goals en verrassingen. Zal wel weer even duren voor ik het weer probeer. puh2.gif

Ik heb met opzet niet meegespeeld in de poulefase, dat zijn meestal de wedstrijden dat ik veel verlies, echt veel emo.gif Heb voor nu alleen maar 45€ op Duitsland gezet om het toernooi te winnen. Die ben ik denk ik ook wel kwijt, Löw kan zeggen wat hij wil, maar Italië is gewoon de klassieke angstgegner. Ben wel van plan om zo meteen weer even wat te storten op m'n Unibet account en wat 'onderzoek' te doen naar de kwartfinales.

Maar goed, niemand (meer) die dus echt actief meespeelt, statistieken bij elkaar verzamelt, op zoek gaat naar 'value' etc.. puh2.gif Dacht eraan om een topic te openen waarin we tips en dergelijke met elkaar konden uitwisselen.

Enne Jesper, wat is eigenlijk de tussenstand in je poule momenteel? blij.gif

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zou graag eens zo'n weddenschap doen, maar da's niet zo easy als minderjarige. emo.gif

Officieel moet je 18 zijn, maar dat is toch niet echt een probleem? Dat controleren ze toch niet?
Link to comment
Delen op andere websites

Officieel moet je 18 zijn, maar dat is toch niet echt een probleem? Dat controleren ze toch niet?

Bij registratie moet je meestal je rijksregisternummer opgeven. En bij uitbetalingen doen ze hun huiswerk, zelfs mét rijksregisternummer vragen sommige sites om je pas op te sturen(om dan te weigeren als ze zien dat je dubbelaccounts hebt en/of geen 18 bent bvb).
Link to comment
Delen op andere websites

Officieel moet je 18 zijn, maar dat is toch niet echt een probleem? Dat controleren ze toch niet?

Bij registratie moet je meestal je rijksregisternummer opgeven. En bij uitbetalingen doen ze hun huiswerk, zelfs mét rijksregisternummer vragen sommige sites om je pas op te sturen(om dan te weigeren als ze zien dat je dubbelaccounts hebt en/of geen 18 bent bvb).

Ah jammer, dat wordt wachten :(
Link to comment
Delen op andere websites

In Nederland hoef je geen ID-nummer o.i.d. in te vullen tijdens registratie. Mocht je pech hebben vragen ze wel om je gegevens bij het uitbetalen (zeker de eerste keer als het om een wat hoger bedrag gaat). Het blijft illegaal dus het risico zou ik zeker niet lopen, het is zonde om met twee tientjes geld te verdienen en dat vervolgens kwijt te raken omdat je het niet uit kunt laten betalen. Nog eventjes wachten dus.

Link to comment
Delen op andere websites

Vertonghen geblesseerd..

Ik daag de mensen die zeggen "als België de finale niet haalt, is het een schande" uit om een deftige verdediging te maken die finalewaardig is met de huidige situatie.

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

Nja, daar hebben we nog een halve Carrasco(waarvan je niet kan zeggen dat ie topfit is)...

Ik hoop op een Ciman centraal(Denayer is geen kut waard, Ciman is solide) en we hebben geen keus meer: Jordan Lukaku moet op de linksachter. Als we Jordan vanaf minuut 1 de opdracht geven om niet mee te gaan naar voren, moet het wel nog lukken(1 van zijn pijnpunten is dat hij veel te offensief denkt..). Op snelheid is hij 1 van de weinigen die mee kan met de echt snelle jongens zoals Bale.

Link to comment
Delen op andere websites

Nja, daar hebben we nog een halve Carrasco(waarvan je niet kan zeggen dat ie topfit is)...

Ik hoop op een Ciman centraal(Denayer is geen kut waard, Ciman is solide) en we hebben geen keus meer: Jordan Lukaku moet op de linksachter. Als we Jordan vanaf minuut 1 de opdracht geven om niet mee te gaan naar voren, moet het wel nog lukken(1 van zijn pijnpunten is dat hij veel te offensief denkt..). Op snelheid is hij 1 van de weinigen die mee kan met de echt snelle jongens zoals Bale.

Lukaku daar is inderdaad het beste. Je hebt idd iemand met pure snelheid nodig. Maar als ie aanvallend gaat spelen, dwingt ie Bale wel mee te verdedigen.

Meunier - Ciman - LAderweireld - Lukaku ?

Link to comment
Delen op andere websites

Lukaku(Jordan voor de duidelijkheid :puh: ) is bevestigd als zekerheid op de linksachter(niet dat Wilmots nog een keuze heeft met de huidige situatie), centrale positie wordt nog over beslist, maar ik denk dat het de ervaring van Ciman zal zijn waar hij zal voor kiezen. En terecht.

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...