Jump to content

[EK 2016] Sportkroeg


KoningJesper

Recommended Posts

  • Reacties 170
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • MegaPilot

    29

  • KoningJesper

    21

  • Phoenyxar

    18

  • JasonStatham

    13

Ik geloof dat er ook maar 1 iemand "haha België zwaaien.gif" heeft gepost. Jij was toen niet de enige die iets zei als Belg over de Nederlanders.

Ik heb dat ook niet over Nederland gezegd? emo.gif

Ik gaf kritiek op de manier van spelen, that's it. Daardoor was ik de "hater". Ik heb NIET "haha Nederland zwaaien.gif " of iets in dat genre gepost. Waarom ik vergeleken word met een zielig hatertje begrijp ik écht niet. Please, wijs me op zulke zielige posts of stop met die vergelijkingen die naast ongefundeerd ook nog eens gewoon totaal niet kloppen.

Er is een significant verschil tussen "haha België emo.gif " en kritiek op de manier van spelen. Ik haat de manier van spelen van Italië, niet wat ze ermee bereiken. Dat is voetbal.

Maar hoe denken jullie er nu over, Belgen? Zijn jullie trots op wat jullie bereikt hebben, of zitten jullie met het gevoel dat er meer in had gezeten?

Duh, maar onze verdediging was gewoon droevig. Je kan niet verwachten dat je team top speelt met op zowat elke verdedigende positie een B-speler wat betreft België. Meunier is dat in principe ook, maar was op dat vlak wel een lichtpuntje. Denaeyer en Lukaku mag je wat mij betreft afvoeren, de linkerflank lag echt volledig open.. Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

Ik geloof dat er ook maar 1 iemand "haha België zwaaien.gif" heeft gepost. Jij was toen niet de enige die iets zei als Belg over de Nederlanders.

Ik heb dat ook niet over Nederland gezegd? emo.gif

Ik gaf kritiek op de manier van spelen, that's it. Daardoor was ik de "hater". Ik heb NIET "haha Nederland zwaaien.gif " of iets in dat genre gepost. Waarom ik vergeleken word met een zielig hatertje begrijp ik écht niet. Please, wijs me op zulke zielige posts of stop met die vergelijkingen die naast ongefundeerd ook nog eens gewoon totaal niet kloppen.

Er is een significant verschil tussen "haha België emo.gif " en kritiek op de manier van spelen.

Een misunderstanding. Ik bedoelde dat een van je mede Belgen dat toen zei, ik had het niet over jou. Netzoals vandaag er maar één Nederlander was die iets in die trant postte. Niet álle Nederlanders zijn hier haters, idem voor de Belgen. Dát bedoelde ik.

Link to comment
Delen op andere websites

Een misunderstanding. Ik bedoelde dat een van je mede Belgen dat toen zei, ik had het niet over jou. Netzoals vandaag er maar één Nederlander was die iets in die trant postte. Niet álle Nederlanders zijn hier haters, idem voor de Belgen. Dát bedoelde ik.

Fair enough, mijn excuses. :tu:
Link to comment
Delen op andere websites

Toch vreemd dat alles nu hier wordt besproken.

@3L1077: sorry dat ik het zeg, maar dan heb je een slecht geheugen; "hahahah Holland eruit" topics werden er gemaakt na de verloren halve finale

Ik ben vrij zeker dat dat topic gemaakt was als sneer naar NandroDavids (met exact dezelfde opmaak als... 2-4 jaar ervoor)

Link to comment
Delen op andere websites

Aron, niet zo zielig haten.

Wedstrijd niet gezien, maar voorspelbaar en bovenal jammer.

België verdiende het gewoon niet, die wedstrijd van gisteren heeft dat bewezen. Niks kunnen creëren, geen motivatie. Tactisch gezien was het echt heel slecht, komt vooral de Wilmots. België vormt geen team, maar een ploeg die afhangt van kwaliteiten van bepaalde spelers. Het is geen samenspel zoals Duitsland en Frankrijk, maar het is ook geen werkteam, zoals Italië, IJsland en Wales. Portugal verdedigt als een muur, dat heb ik België niet zien doen. Tuurlijk de Portugezen zijn aanvallend gezien afhankelijk van Ronaldo, maar zij kunnen wel gelijkspelen zonder hem en daardoor staan bij de laatste vier.

Ohja, en die haat was natuurlijk bedoeld om MP te stangen en omdat ik vind dat de Belgen het absoluut niet verdienen.

Kan Wilmots hier nu zoveel aan doen, eigenlijk? Als we mét Vertonghen en Vermaelen hadden gespeeld, heel andere match toch..?

Lombearts meenemen, die bleek uiteindelijk toch fit. Plus Ciman opstellen, dan had je veel meer ervaring gehad. Maar Vermaelen heeft zelf een onnozele kaart gepakt, oliedom natuurlijk. Wilmots had een team moeten creëren en dat is hem niet gelukt, terecht dat hij weg wordt gestuurd.

Bewerkt: door aron24
Link to comment
Delen op andere websites

Toch vreemd dat alles nu hier wordt besproken.

@3L1077: sorry dat ik het zeg, maar dan heb je een slecht geheugen; "hahahah Holland eruit" topics werden er gemaakt na de verloren halve finale

Ik ben vrij zeker dat dat topic gemaakt was als sneer naar NandroDavids (met exact dezelfde opmaak als... 2-4 jaar ervoor)

Klopt, maar dat topic was er niet voor de halve finale van 2014, maar voor het niet kwalificeren van Nederland voor de kwartfinales van het EK 2012.

Even opgezocht:

Courtois! schater.gif Lombaerts! schater.gif Kompany! schater.gif Vermaelen! schater.gif Vertonghen! schater.gif Witsel! schater.gif Fellaini! schater.gif Hazard! schater.gif Chadli! schater.gif Defour! schater.gif Lukaku! schater.gif Mirallas! schater.gif Mertens! schater.gif

[Totdat Oranje eruit ligt...]

Even zonder gekheid: het is natuurlijk belachelijk dat België er met zulke voetballers niet in geslaagd is zich te plaatsen. Maar ja, punten verliezen tegen Azerbeidzjan, dat is redelijk dodelijk blijkt wel. Wat denken jullie? Gaat België er op de komende toernooien wel bij zijn? Of lukt het gewoon niet om hier een echt team van te maken dat tot grote prestaties gaat komen?

Stekelenburg! schater.gif Sneijder! schater.gif Robben! schater.gif Huntelaar! schater.gif Affellay! schater.gif Heitinga! schater.gif Willems! schater.gif Vlaar! schater.gif Matthijsen! schater.gif Van Bommel! schater.gif Van der Wiel! schater.gif Van Persie! schater.gif

[Nu Oranje eruit ligt...]

Even zonder gekheid: het is natuurlijk belachelijk dat Nederland er met zulke voetballers niet in geslaagd is zich te kwalificeren. Maar ja, punten verliezen tegen Denemarken, dat is redelijk dodelijk blijkt wel. Wat denken jullie? Gaat Nederland er op de komende toernooien wel bij zijn? Of lukt het gewoon niet om hier een echt team van te maken dat tot grote prestaties gaat komen?

Kan Wilmots hier nu zoveel aan doen, eigenlijk? Als we mét Vertonghen en Vermaelen hadden gespeeld, heel andere match toch..?

Ik vraag me op dit moment hetzelfde af en eerlijk gezegd heb ik er nog geen zinnig antwoord op kunnen formuleren. Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

Wel, afgaande op de analyses die ik heb bekeken kan hij er in zekere mate wel iets aan doen. Natuurlijk zijn belangrijke spelers uitgevallen (en Kompany had zeker die rol van autoriteit in de verdediging geweest), maar het klopt wel als men zegt dat er nooit getraind is op een zekere standaard manier van spelen. De spelers hebben hun kwaliteiten en onderling spelen ze er bijna iedereen af, met momenten volgen daar prachtige combinaties op, maar er is geen stramien, geen plan om op terug te vallen en dat is zeker wel de rol van de bondscoach (en zijn entourage). Nee, zelfs met de perfecte coach zal je niet elke match winnen, maar dan zou er iets meer zekerheid zijn voor de ploeg zelf, nu is het elke wedstrijd afwachten wat het gaat worden: een topmatch of een beetje geprul.

Ik kan trouwens Jan Mulder wel volgen in dat Preud'homme een goede bondscoach zou zijn, bijna zeker van. Of hij het wil doen is een andere zaak.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...