Jump to content

Unreal Engine 4


KoningJesper

Recommended Posts

Unreal Engine 4 is a complete suite of game development tools made by game developers, for game developers. From 2D mobile games to console blockbusters, Unreal Engine 4 gives you everything you need to start, ship, grow and stand out from the crowd.

Revolutionary new workflow features and a deep toolset empower developers to quickly iterate on ideas and see immediate results, while complete C++ source code access brings the experience to a whole new level.

Unreal Engine technology powers hundreds of games as well as real-time 3D films, training simulations, visualizations and more. Over the past 15 years, thousands of individuals and teams and have built careers and companies around skills developed using the engine.

UE4Interface_5.jpg

unreal-engine-4-10-released-with-android-6-0-marshmallow-support-steamos-fixes-496047-2.jpg

11504-bp_weapon_projectile2.jpg

Iemand die het gebruikt?

:)

Ik ben er net aan begonnen en moet zeggen dat het, ondanks de moeilijkheden die ik had, een heerlijk programma is. Ook is het prima te leren, vooral als je /r/unrealengine vaak om hulp vraagt

:puh:

Bewerkt: door KoningJesper
Link to comment
Delen op andere websites

Jup, ik ben bezig met een asymetrische 1v1 splitscreen game en heb daar nu de basis voor gemaakt. smile3.gif Er zal deze week een blogpost over komen op gtaforum.nl knipoog.gif

Wat bedoel je met een asymmetrische (1v1 split-screen) game? Ik hoor het wel vaker, maar een echte definiërende beschrijving kan ik het niet geven. Zoals wel vaker met termen die te maken hebben met videogames en diens ontwikkeling, nog zo een voorbeeldje is cinematic.
Link to comment
Delen op andere websites

Jup, ik ben bezig met een asymetrische 1v1 splitscreen game en heb daar nu de basis voor gemaakt. :) Er zal deze week een blogpost over komen op gtaforum.nl ;)

Wat bedoel je met een asymmetrische (1v1 split-screen) game? Ik hoor het wel vaker, maar een echte definiërende beschrijving kan ik het niet geven. Zoals wel vaker met termen die te maken hebben met videogames en diens ontwikkeling, nog zo een voorbeeldje is cinematic.

Daarmee bedoel ik dat beide spelers andere rollen hebben. Bij shooters moet elk team elkaar neerschieten, bij een assymetrische heeft elk team een ander doel :)
Link to comment
Delen op andere websites

Jouw idee werk je dus uit met dit programma? Ontzettend gaaf, zeg! Ik moet zeggen dat het er toch best ingewikkeld uitziet, maar dat kan zijn omdat ik er totaal geen ervaring mee heb. Ik ben erg benieuwd naar jouw game, Jesper. Ik ben benieuwd wat jij kan verrichten met dit programma. Ik wil zeker een van de eersten zijn die jouw spel probeert! Succes! :)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...