Jump to content

FIFA 17


NickOwnage

Recommended Posts

FIFA 17

Ontwikkelaar: EA Sports

Uitgever: Electronic Arts

Genre: Sport

Platforms: PC, Xbox One, PS4, (Old-gen?)

Aantal spelers: 1 - 10?

Release: 29 september 2016

Demo: TBA

Met een compleet nieuwe engine!

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 124
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • MegaPilot

    19

  • NickOwnage

    19

  • LionOfHolland

    16

  • aron24

    13

Ik ben benieuwd hoe het gaat werken met een compleet nieuwe engine. Vind FIFA 16 heerlijk spelen namelijk. Ben benieuwd of het de game ten goede gaat komen. Helaas hebben we aan de trailer helemaal niks :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben benieuwd hoe het gaat werken met een compleet nieuwe engine. Vind FIFA 16 heerlijk spelen namelijk. Ben benieuwd of het de game ten goede gaat komen. Helaas hebben we aan de trailer helemaal niks puh2.gif

Belachelijke intercepties als je probeert uit te voetballen, penalty calls die nergens op slaan, plaatsen is zo OP(binnenste hoek en proberen plaatsen vanuit onmogelijke hoek, vaak prijs...),...

Nah, laat die nieuwe engine maar komen.

Al is 16 wel heerlijk om te spelen omdat je meer moet denken dan in 15...In 15 had ik meer succes met een sweaty team dan met een overall goed team dat in RL dat sweaty team zou inmaken..Dat is in 16 niet het geval waar techniek primeert.

Link to comment
Delen op andere websites

De Old-Gen versie maakt gebruik van de oude engine, dus verwacht op de Xbox 360 en PS3 bijna geen verandering met 16. De next-gen versie word gemaakt met Frostbite, dezelfde engine als Battlefield 1 en Star Wars: Battlefront. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik hoop dat ze meer terugkomen op de Pace. Dat eindelijk Aubameyang Mertesacker weer voorbij gaat. Daar heb ik mij het meest aan geïrriteerd, dat Pace in dit spel totaal geen rol speelde. Op het moment dat je eindelijk uitbrak door het hart van de verdediging werd je weer ingehaald door een verdediger. Het overpowerde langs de lijn rennen en dan naar binnen komen (wat totaal niet te verdedigen is) mag ook wel weer lichtelijk veranderen.

En natuurlijk onze Sierd als commentator!

Link to comment
Delen op andere websites

Belachelijke intercepties als je probeert uit te voetballen, penalty calls die nergens op slaan, plaatsen is zo OP(binnenste hoek en proberen plaatsen vanuit onmogelijke hoek, vaak prijs...),...

Daar heb ik heel sporadisch last van. Ik vind het heerlijk om te spelen. Je moet iets verder denken dan dat je normaal zou doen bij een FIFA en dat is juist wat ik prettig vind.

Ik hoop dat ze meer terugkomen op de Pace. Dat eindelijk Aubameyang Mertesacker weer voorbij gaat. Daar heb ik mij het meest aan geïrriteerd, dat Pace in dit spel totaal geen rol speelde. Op het moment dat je eindelijk uitbrak door het hart van de verdediging werd je weer ingehaald door een verdediger. Het overpowerde langs de lijn rennen en dan naar binnen komen (wat totaal niet te verdedigen is) mag ook wel weer lichtelijk veranderen.

En natuurlijk onze Sierd als commentator!

Helemaal mee eens. Ik mis de pace ook wel een beetje. Daarnaast; de commentatoren van FIFA worden inderdaad een beetje standaard. Wat zou het fantastisch zijn als Sierd het gaat doen :puh: Ben benieuwd! Haha.

Link to comment
Delen op andere websites

Het enige wat ik vraag van FIFA 17 is een verbeterde career mode, en een betere AI met betere moeilijkheidsgraden. Professioneel is te makkelijk en op Wereldklasse is het spel gewoon oneerlijk tegen je.

Link to comment
Delen op andere websites

Het enige wat ik vraag van FIFA 17 is een verbeterde career mode, en een betere AI met betere moeilijkheidsgraden. Professioneel is te makkelijk en op Wereldklasse is het spel gewoon oneerlijk tegen je.

Inderdaad precies wat ik nu meemaak. Ik ben momenteel bezig met een carrière bij Real Madrid. Lekker hele wedstrijd een voorsprong en in de laatste minuten scoren ze altijd de gelijkmaker. Ik ga nu Legendary proberen, die schijnt makkelijker te zijn dan wereldklasse. Dus ik ben heel erg benieuwd. Zeker meer verschil in moeilijkheidsgraden. Dit jaar is alleen beginner erbij gekomen, maar ik merk niet echt verschil tussen beginner en amateur.

Zojuist de eerste wedstrijd gespeeld op Legendary. Ik vond het een stuk makkelijker, toch 1-1 gespeeld, maar speelde al veel beter. :Y

Bewerkt: door NickOwnage
Aanvulling
Link to comment
Delen op andere websites

Het enige wat ik vraag van FIFA 17 is een verbeterde career mode, en een betere AI met betere moeilijkheidsgraden. Professioneel is te makkelijk en op Wereldklasse is het spel gewoon oneerlijk tegen je.

Inderdaad precies wat ik nu meemaak. Ik ben momenteel bezig met een carrière bij Real Madrid. Lekker hele wedstrijd een voorsprong en in de laatste minuten scoren ze altijd de gelijkmaker. Ik ga nu Legendary proberen, die schijnt makkelijker te zijn dan wereldklasse. Dus ik ben heel erg benieuwd. Zeker meer verschil in moeilijkheidsgraden. Dit jaar is alleen beginner erbij gekomen, maar ik merk niet echt verschil tussen beginner en amateur.

Zojuist de eerste wedstrijd gespeeld op Legendary. Ik vond het een stuk makkelijker, toch 1-1 gespeeld, maar speelde al veel beter. yep.gif

Gaan ze niet doen, want daar verdienen ze geen geld aan
Link to comment
Delen op andere websites

Ik zag het zojuist ja, ik vind het als niet-zo'n-FIFA-fan wel een leuke toevoeging. Maakt de game wat toegankelijker in mijn ogen. Ik heb FIFA nooit echt gespeeld, maar met een soort van singleplayer als zit er toch meer een doel in het spel. Dat verlaagt toch wel de drempel om het spel te spelen. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...