Jump to content

FIFA 17


NickOwnage

Recommended Posts

Ja, heb je gelijk in. Ik hoop dat hij hetzelfde speelt als de demo gaat me goed af.

Ik neem straks mijn Xbox mee naar kameraden en gaan we FIFA 17 toernooitje. smile3.gif

Hoe was t toernooi? Ben je ook nog nieuwe dingen tegen gekomen die je niet tegenkwam als je tegen de AI speelt?

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 124
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • MegaPilot

    19

  • NickOwnage

    19

  • LionOfHolland

    16

  • aron24

    13

  • 2 weken later...

Ik heb 17 al binnen.

Tip: Stel je FIFA in op Beginner. Ik moet op FUT offline tegen professioneel en dat is zowat gelijk aan legendarisch op 16. emo.gif

Die moeilijkheidsgraden kloppen echt voor geen meter :') Win je in de demo makkelijk op Wereldklasse, speel je nu 2-2 op amateur tegen Chelsea... LOL

Link to comment
Delen op andere websites

En? Bevalt het jullie? Vind de game en de nieuwe features in onder andere carrière erg goed, maar qua gameplay valt het mij wat tegen. Het is haast onmogelijk om een bal af te pakken van de tegenstander (met name AI) en pace is weer verschrikkelijk OP. Je wordt min of meer gedwongen om een team vol snelheidsduivels te hebben wil je kans maken online. Erg jammer dat EA Sports nooit een goede balans weet te creëren wat betreft snelheid.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het heerlijk om door het midden van de aanval te snijden in dit spel! Ik ben gisteren begonnen met The Journey bij Leicester. Het was even wennen, maar ik begin er nu in te komen. Welk team hebben jullie gekozen?

Link to comment
Delen op andere websites

En? Bevalt het jullie? Vind de game en de nieuwe features in onder andere carrière erg goed, maar qua gameplay valt het mij wat tegen. Het is haast onmogelijk om een bal af te pakken van de tegenstander (met name AI) en pace is weer verschrikkelijk OP. Je wordt min of meer gedwongen om een team vol snelheidsduivels te hebben wil je kans maken online. Erg jammer dat EA Sports nooit een goede balans weet te creëren wat betreft snelheid.

Ergelijk idd. En kansen afronden is ook bijna onmogelijk, daar verlies echt teveel wedstrijden door. Plus dat ik continu counters op de oren krijg, helft van mijn tegengoals zijn counters... De snelheid vind ik dan juist weer fijn, lekker dribbelen enzo. Ambrbat is echt een god _O_. Even een tip de opstelling 4-3-3 aanvallend vind ik tot nu de beste opstelling, als je een goede CAM qua dribbelen en afmaken hebt is dat ideaal. Backs instellen op achterin blijven en je staat verdedigend oké. Dan krijg je alsnog wel counters om je oren, maar dat krijg je sws.

Ik vind het heerlijk om door het midden van de aanval te snijden in dit spel! Ik ben gisteren begonnen met The Journey bij Leicester. Het was even wennen, maar ik begin er nu in te komen. Welk team hebben jullie gekozen?

Hetzelfde, ik heb The Journey al uitgespeeld :7

Bewerkt: door aron24
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...