Jump to content

FIFA 17


NickOwnage

Recommended Posts

8 wedstrijden op rij verloren door alleen maar BULLSHIT. Elke wedstrijd schieten mijn spelers alles mis(20 schoten waarvan ongeveer 12 op doel), terwijl mijn tegenstander 4/5 schoten heeft(2/3 goals). Én dan heb je nog één wedstrijd kom je ook nog eens tegen een 183 squard met Vardy en Sterling en wordt je er de hele tijd uitgecounterd. Kan weer opnieuw beginnen in divisie 9. :@:cry:

Ik heb weinig tijd om 17 te spelen, maar wat ik heb opgevangen over finishing:

- Stop met plaatsen(R1), gebruik gewoon rondje of L2 + rondje.

- Gebruik redelijk wat kracht.

Het regent overigens klachten over 17 op verschillende fora, je bent heus niet de enige. knipoog.gif

Ik heb alle mogelijke manieren geprobeerd, dubbel rondje werkt ook niet. Ik kreeg dan altijd van die zachte ballen. Ik gebruik 2,5 tot 3 bar. Offline heb ik er dus haast geen last van, online wel. Online is allemaal puur script volgens mij. Als je op het punt staat te promoveren, krijg je een vette goed team + speler tegen je. Deze speler hoort dan helemaal niet in deze divisie te zitten, maar zit er toch in.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 124
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • MegaPilot

    19

  • NickOwnage

    19

  • LionOfHolland

    16

  • aron24

    13

The Journey is echt verschrikkelijk slecht uitgewerkt. Je wordt sowieso uitgeleend, maakt niet uit hoe goed je speelt. Had ik dat geweten, dan had ik niet getekend voor een degradatiekandidaat in de Premier League. Ik tekende daar met het oog op speelkansen, maar neen, je wordt sowieso uitgeleend. Alsof ik ga willen terugkeren naar een degradatiekandidaat nadat ik de Championship ga kapotgespeeld hebben..

Oh enne, Harry Kane die bij West Brom tekent? Jahoor. Mooi gescript, EA. :7

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

Ja, vond ik ook. Vond het ook jammer dat ik bij het championship niet het seizoen kon afmaken omdat we daar ook kampioen konden worden. Het idee is mooi maar inderdaad kan de uitwerking veel beter!

Ah, dat staat mij dus ook te wachten. Ben nog niet klaar met The Journey, voor alle duidelijkheid. :D
Link to comment
Delen op andere websites

Had hetzelfde, heb Everton gekozen zodat ik hopelijk bij een van de Manchesters kon eindigen, maar helaas. Everton speelt ook nog eens alle wedstrijden met een 523 opstelling, echt verschrikkelijk. Een 2 mans middenveld kan helemaal niks.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Kan iemand me helpen met een bepaalde "skillmove"? Soms als ik een fake shot doe en het mislukt een beetje, sleep ik de bal heerlijk mee. Hoe heet dit? Ik wil namelijk opzoeken hoe ik dit precies moet doen.

Bedoel je misschien de Ball Roll?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...