Jump to content

Watch Dogs 2


Ezra24rct3

Recommended Posts

Watch Dogs 2

Maker: Ubisoft

Uitgever: Ubisoft

Consoles: PS4, Xbox One, PC

Release: 11 november 2016

Demo: TBA

Reveal trailer:

Marcus Holloway Trailer:

Niet slecht, Ubisoft, niet slecht! thumbsup2.gif

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 62
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • KoningJesper

    11

  • JasonStatham

    8

  • Ezra24rct3

    6

  • Danger_dog_guy_7

    6

Ben sceptisch. Het eerste deel zou ook geweldig worden, maar is uiteindelijk vies tegengevallen. Geloof pas dat het goed wordt als ik het daadwerkelijk speel.

Dit dus. Watch Dogs 1 is de grootste teleurstelling van deze consolegeneratie. Het blijft Ubisoft, marketing gaat boven innovatie in hun videospellen :N
Link to comment
Delen op andere websites

Deel 1 gespeeld maar ben daar al heel snel mee gestopt, want vond het echt een k*t game.

Totaal de hype niet waard, dus deze sla ik zeker over.

Bewerkt: door Noretz
Link to comment
Delen op andere websites

We zullen zien hoe de recensies zijn na uitgave. Aan de hand daarvan zou ik pas kunnen zeggen of ik hem zou kopen. Met deze game hebben ze toch wat goed te maken ten opzichte van deel 1.

Link to comment
Delen op andere websites

Hoewel WD1 niet op en top was, heb ik wel hoop voor deze game. In de livestream zeiden ze heel veel tijd besteed te hebben aan het lezen van feedback op fora. Hopelijk werkt dat zijn vruchten af. Ben benieuwd!

Nu bedenk ik me wel: wat als R* van plan was om in San Fierro te gaan zitten met VI? Is dit dan een meesterzet van Ubi? Is het misschien gewoon om R* in een hoekje te duwen, of zoek ik dat wel heel ver?

Link to comment
Delen op andere websites

Kijk, ik zie WD1 als een proloog, waarin iets werd geprobeerd en behoorlijk mislukte (maar met wel een goed concept) en denk dat deel 1 als basis kan dienen voor een erg geode opvolger :) En bovendien ziet het er erg geod uit :D

Bewerkt: door KoningJesper
Link to comment
Delen op andere websites

Watch Dogs was inderdaad een hele grote hype die vervolgens eindigde in een drama. Ik weet nog toen ik voor het eerst rondliep in de grote wereld. Ik was overbluft door alle mensen die je tegenkwam allemaal met hun eigen identiteit. Nu ik deze trailer zie denk ik: wat een supergave graphics, helaas zijn het alleen maar cinematics net als bij andere games. Ik ga deze game zeker een kans geven! Deel 1 viel tegen, maar ik heb veel hoop in Ubisoft dat ze van deze franchise weer iets groots kunnen maken. Ik vond de story kort, maar toch wel redelijk meeslepend. Ik kan niet wachten totdat deze game verschijnt. Helaas komen er ook weer andere grote titles uit dus zal deze waarschijnlijk in een later stadia gekocht worden. Een ding is zeker: Deze game moet ik hebben!

Link to comment
Delen op andere websites

Mwah zat zal ik hier van zeggen. Deel 1 heb ik gespeeld, het was inderdaad een tegenvaller dan er werkelijk gesuggereerd was. Het was echter niet zo dramatisch dat er niet doorheen te komen was. De trailer ziet er vet uit, maar zoals Nick al aangeeft gaat het om cinematics. Dat geeft toch een rooskleuriger beeld dan het in werkelijkheid zo mag zijn. Ik laat mij verassen wat het uiteindelijke resultaat is.

Link to comment
Delen op andere websites

Dat er nog zoveel leden hier vertrouwen hebben in Ubisoft thumbsdown.gif

Het zijn letterlijk parasieten van de videogame-industrie :7

Ik denk dat ze niet expres matige games neerzetten, FFF. Ik heb echt wel het idee dat Ubisoft wel altijd achter haar product staat en hiermee juist een statement maakt dat er nog zoveel uit WD te halen valt. Ze hebben bij assassins creed een aantal missers gemaakt omtrent bugs en fouten. Ik vind juist dat Ubisoft een van de betere gamedevelopers is. Ik kijk dan ook naar titels als Rayman Legends die uitermate geslaagd is. In elke game(developer) kun je wel gaan zoeken naar fouten, maar je kan beter gewoon genieten van de games dan het de grond in te boren. Durf wel te zeggen dat hoe matig de game ook is de mensen toch wel weer een nieuw deel van AC of WD willen.

Probeer het om te buigen naar het positieve. De hype was té groot, kans op falen is dan zeer groot. Zeker met een nieuwe franchise.

Link to comment
Delen op andere websites

Ubisoft is naar mijn mening niet echt een kei in het modelleren van moderne steden. De stad in Watch_Dogs voelt een beetje ... hoe moet ik het beschrijven? Flets? Smakeloos? Ubisoft is heel het goed in het modelleren van natuurlijke omgevingen - zoals in Assassin's Creed en Far Cry games - al hebben ze daar wel de neiging om bepaalde herkenbare modellen tot vervelens toe te hergebruiken; in AC4 wordt identiek dezelfde houten toren meerdere malen gebruikt als uitkijkpunt en dat valt dus al snel op.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik kijk uit naar deze game, ik hoop dat je je nu echt een hacker kan voelen in plaats van slechts op een knopje te drukken.

In dit filmpje zie je trouwens veel meer info:

(skip naar 13:55)

Bewerkt: door Nyltje
Link to comment
Delen op andere websites

Nou, ik kan eerlijk waar hoofdstukken schrijven over wat voor een smerige PR-streken Ubisoft uithaalt, hoe ze al hun concepten herkauwen en over al hun franchises verspreiden alsof het doodnormaal is en hoe ze met iedere game pre-release >4 verschillende versies op de markt bregen, hoe 3 van de 5 PC ports om te huilen zijn, hoe ze het merendeel van hun games te vroeg aankondigen en releasen, maar mijn grootste probleem met Ubisoft is het feit dat de endgame nooit datgene is wat ze je doen geloven. Watch Dogs 1 is daar een perfect voorbeeld van, je kon bij lange na niet zoveel hacken als dat het idee is en grafisch kwam het spel bij lange na niet in de buurt van wat we eerder zagen. Een ander voorbeeld is The Division, wat is er gebeurt met Brooklyn wat net zo betreedbaar zou zijn als Manhattan? Een groot deel van de Reveal gameplay nam plaats in dit gedeelte van NY, maar in het daadwerkelijke spel: onbereikbaar.

En dan nog de veel te mooie gameplay beelden van de E3's, ieder jaar weer opnieuw. Diep triest dat je op Ultra-settings gewoon nog niet in de buurt komt van E3-footage. Nog maar te zwijgen over consolespelers:

Probeer het om te buigen naar het positieve. De hype was té groot, kans op falen is dan zeer groot. Zeker met een nieuwe franchise.

Dit is dus het hele probleem, de hype is (te) groot, omdat Ubisoft keihard hun best doet om deze verwachtingen het plafond door te knallen.

Marketing > Innovatie.

Desalniettemin, maken ze zo nu en dan wel wat mooie titels, maar dat zijn naar mijn mening vooral de niet AAA-games: Rayman Origins/Legends, Child of Light, Valiant Hearts: The Great War. Van deze games durf ik te zeggen dat ze ook daadwerkelijk een ziel hebben. Maar ook zo nu en dan zit er wel wat knaps tussen de grote titels, neem bijvoorbeeld AC IV, compleet nieuwe ervaring onder de AC-games met nog steeds vele bugs, maar ondanks de unieke toevoegingen had men hier gewoon veel minder problemen mee. Het was vernieuwend.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...