Jump to content

4 voetbalvragen


JJ-B

Recommended Posts

Ik vind voetbal altijd wel leuk om te kijken, maar ben er zelf niet heel goed in. Dus kwam ik op deze 4 voetbalvragen.

Wat vind je van voetbal?

Kan jij voetballen?

Zit jij op voetbal?

Waar speel je het liefst?

Link to comment
Delen op andere websites

1. Ik vind voetbal leuk om te spelen en om er naar te kijken, maar ik walg van de enorme geldbedragen die er tegenwoordig in dat wereldje omgaan.

2. Ja hoor, als ik dat van mezelf mag zeggen! ^_^

3. Niet meer, maar wel jaren gedaan. Was er na een periode continu geblesseerd te zijn wel klaar mee. Toch denk ik na over een comeback, ik had er namelijk veel plezier mee.

4. Linkervleugel, spits. In zeldzame gevallen aanvallend middenveld.

Link to comment
Delen op andere websites

Wat vind je van voetbal: Vroeger keek ik echt heel vaak en tegenwoordig is dat steeds minder geworden, maar EK/WK kijk ik sowieso.

Kan jij voetballen: Ja, ik kan het nog steeds goed en kan gelukkig ook al mijn trucjes nog.

Zit jij op voetbal: Nee, ben ermee gestopt op mijn 14e.

Waar speel je het liefst: Ik heb linkshalf, linksbuiten, rechtshalf, rechtsbuiten en spits gestaan.

Bewerkt: door Noretz
Link to comment
Delen op andere websites

Wat vind je van voetbal? Het is gewoon een mooie sport. Enkel sommige mensen verzieken het af en toe, dat is jammer. Ik kijk natuurlijk ook veel voetbal

Kan jij voetballen? Ja, maar ik ben geen geweldige speler. Speel wel altijd beter als ik met mensen boven mijn niveau speel en slechter als ik met mensen onder mijn niveau speel

Zit jij op voetbal? Niet meer

Waar speel je het liefst? Het liefst middenveld(LM/RM), maar ik kan eigenlijk alle posities wel. Op spits na heb ik op alle plekken ervaring.

Link to comment
Delen op andere websites

Wat vind je van voetbal?

Leuke sport om te spelen. Net zoals Kai ook een beetje zegt ben ik niet zo fan van de afstand met het 'echte'- amateurvoetbal => raggen en poten in de grond, ipv satijnen miljonairtjes die alleen maar aan schwalbes doen en er ongestraft mee wegkomen. Van de corrupte FIFA en UEFA ben ik ook geen fan van. Daarom sla ik ook vaak EK-wedstrijden en WK-wedstrijden over. Bij vrouwenvoetbal zit het wel nog lekker sportief in elkaar.

schwalbe.gif

dac6d1182b34f8573ae4ee83a145e2be_large.gif

Kan jij voetballen?

Jawel, maar in het veld ben ik niet zo goed.

Zit jij op voetbal? Niet meer

Waar speel je het liefst?

Op doel. Toch een beetje andere tak van sport dan normaal in het veld spelen. Je bekijkt het spel eigenlijk heel anders (zelfs op tv kijk je het anders).

Ik heb zelf wel in het veld gespeeld in de wedstrijden dat ik gebroken vingers had. Voorin waar ik met m'n snelheid wel goed weg kwam, maar schiettechniek en baltechniek waren bagger. Als laatste man (sweeper) was ik nog wel redelijk. Dat vond ik iig wel de beste positie om captain te zijn. Daar heb je meer overzicht over het gehele veld en ben je sneller op de andere helft (bij ongeregeldheden) dan de keeper, naar heb je ook meer rust en overzicht als andere veldspelers.

Op (mid-)mid staan meestal de beste spelers imo; daar moet je zo'n perfecte allround-combi hebben van conditie en alle andere facetten van voetbal.

Link to comment
Delen op andere websites

Voetbal is een fantastische sport en verveelt nooit. Ik kan zelf vaak geen 90 minuten naar een wedstrijd kijken dat is me te lang.

Ik ben er zelf niet zo goed in, kan wel goed rennen. Mijn bijnaam is Marathon Nick

Ik zit al 15 jaar zelf op voetbal.

Ik speel liefst op het middenveld dan kan ik zoveel mogelijk meters maken. Dit jaar in de spits spelen bij gebrek aan beter. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...