Jump to content

[E3] Electronic Entertainment Expo 2016


Bassieboy35

Recommended Posts

  • Reacties 42
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • JasonStatham

    9

  • Bassieboy35

    7

  • 3L1077

    6

  • Niked

    4

Je eigen controller kunnen bekladden lijkt me wel nice. Als het niet of niet veel meer kost dan een gewone controller ben ik wel bereid er eentje aan te kopen.

Sea Of Thieves, Dead Rising 4, Halo War 2 en State Of Decay 2 maar in het oog houden. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Holy shit, de Scorpio is echt een BEAST! puh2.gif

Boeiende conference, interessante games zien langskomen en natuurlijk erg leuk als geen XO-eigenaar dat de meeste 'exclusives' ook beschikbaar zullen zijn voor W10 icon_mrgreen.gif (Mogen ze wel beter werken dan Quantum Break emo.gif)

Link to comment
Delen op andere websites

Als PC-gamer is het zo moeilijk om dat niet met een sarcastische ondertoon te lezen. emo.gif

Het is toch juist mooi dat je straks ook Gears en alle andere leuke xbox-exclusives kan spelen op de PC? :puh:

Mits ze goed werken dan, want ik heb 30€ vergooid aan Quantum Break..

Link to comment
Delen op andere websites

Als PC-gamer is het zo moeilijk om dat niet met een sarcastische ondertoon te lezen. emo.gif

Het is toch juist mooi dat je straks ook Gears en alle andere leuke xbox-exclusives kan spelen op de PC? :puh:

Mits ze goed werken dan, want ik heb 30€ vergooid aan Quantum Break..

Had het over Scorpio.

Link to comment
Delen op andere websites

Als PC-gamer is het zo moeilijk om dat niet met een sarcastische ondertoon te lezen. emo.gif

Het is toch juist mooi dat je straks ook Gears en alle andere leuke xbox-exclusives kan spelen op de PC? puh2.gif

Mits ze goed werken dan, want ik heb 30€ vergooid aan Quantum Break..

Had het over Scorpio.

Ah, ja oké emo.gif But still, voor consolebegrippen wel echt indrukwekkende shit. Maar ja, je vraagt je toch alweer af of het bij release eind 2017 niet alweer flink achterloopt op de high-end kaarten.

Scorpio ziet er wel goed uit, al koop ik gewoon een GTX1070 voor m'n PC. puh2.gif

Kan je niet wat delen van die geldgroeiende boom in jouw tuin? icon_rolleyes.gif Was van plan volgende maand die RX 480 aan te schaffen.
Link to comment
Delen op andere websites

Met al die niche titels van Sony waar ik persoonlijk, waarschijnlijk als een van weinige hier, dol op ben, zal ik misschien wel wakker blijven. Tussen The Last Guardian, FF7R, Persona5, Detroit: Become Human hoop ik wel op een blockbuster announcement. R* titel zou onwijs spectaculair zijn, God of War 4 ga ik apeshit van en miscchien, heel misschien de nieuwe Kojima titel?

Ik hoop ook echt wat te zien van Horizon: Zero Dawn van het Nederlandse Guerilla Games icon_mrgreen.gif

Laat ze alsjeblieft niet te veel tijd besteden aan Cod:IW nope.gif

Wat vonden jullie van Ubisoft dit keer? Naar mijn mening deden ze niet zoveel hun best om de boel onnodig te hypen als gewoonlijk en dat vind ik ergens wel een goed teken. Ook al had ik wel wat meer verwacht van Ghost Recon en For Honor. Overigens wat vreemd om de film te promoten van AC, al zou dat nog wel eens een van de eerste goede gameverfilmingen kunnen worden.

+ Oké, Sony gaat heel vettig: game, game, game, game, game, game ...

Bewerkt: door FrankyFourFingers
Link to comment
Delen op andere websites

Hmm toch wel raar dat er niets vanuit Rockstar is gekomen. Dit was toch dé persconferentie waar we ze konden verwachten. Bij sommige mensen lees ik dat het te maken had met shootings in Orlando en dat het te ongepast was om beelden te laten zien. Lijkt mij toch een beetje sterk, maar goed het is mogelijk dat er op het laatste moment nog is gehandeld. Nu ben ik toch wel benieuwd wat Take Two gaat doen, omdat ze er in een 'big way' zouden zijn. Afwachten dus.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...