Jump to content

character aanpassen


Kill-braniac

Recommended Posts

Hey allemaal,

Had een vraagje. Ik heb op dit moment 1 character net boven level 50 ( weet is niet zoveel) maar ben niet geheel tevreden meer met het gezicht. Nu heb ik geprobeerd via barbershop en kledingshops om het er beter te laten uit zien maar dat werkt niet echt.

Als ik naar character swap ga kan ik een niet gebruikte 2de character wel helemaal opnieuw editen maar ben dan bang dat al mijn voortgang en dergelijke niet overgezet is waardoor ik volledig opnieuw moet beginnen en eerlijk gezegd zie ik dat niet zo zitten. Is er een andere manier om het gezicht van mijn character te veranderen?

Link to comment
Delen op andere websites

Goedemorgen,

Als je via character swap een nieuwe aanmaakt, zal deze vanaf rank 1 weer beginnen en ik geloof dat je dan ook niet de voertuigen en dergelijke van je 1e character kan overnemen. Het enige wat je wel over kan zetten tussen characters als ik mij niet vergis, is je geldkapitaal. Dus dat is eigenlijk niet wat jij wilt hebben denk ik.

Maar er is ook een manier om je huidige character aan te passen volgens het videotje hieronder.

Het is best wel wat werk, maar als je het erg graag wilt, wel de moeite waard. Ik zelf heb het nooit gedaan, maar uit de comments valt wel af te leiden dat het nog steeds werkt :)

Link to comment
Delen op andere websites

zal eens uitproberen. Zoveel kwaad zal het niet moeten kunnen even lvl 6 halen. Had het filmpje inderdaad gezien maar omdat mijn gta5 start na die patch is waar ze over spraken leek het niet geschikt voor de mijne.

Link to comment
Delen op andere websites

zal eens uitproberen. Zoveel kwaad zal het niet moeten kunnen even lvl 6 halen. Had het filmpje inderdaad gezien maar omdat mijn gta5 start na die patch is waar ze over spraken leek het niet geschikt voor de mijne.

HEt werkt, ook met een lvl7 character. Gaat denk ik om de message :)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 5 maanden later...

Gisteren heb ik op Youtube gezien hoe je een good looking female character kunt maken.

Een aantal weken geleden ben ik van de PS3 naar de PS4 over gegaan.

Ik was al level 400. Allemaal gespeeld. Banksaldo ruim $100.000.000,-

Inmiddels CEO, Motorclub, 5 appartementen, vele nieuwe raceauto's, motors, Pegasusu voertuigen, wapens, etc. aangeschaft.

Tweede character begint bij level 120, en start met één appartement met lege 10-car garage.

Dit had ik niet helemaal verwacht.

Maar misschien wel logisch; Rockstar wil natuurlijk graag dat je Sharkcards gaat kopen.

Inmiddels heb ik nog een banksaldo van $36.000.000,-

Maar mijn eerste character kan ik echt niet meer op één of andere manier bewerken?

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Dat had ik dus ook.

Mijn eerste karakter was level 410.

Ik zit te denken om gaandeweg mijn eerste karakter te verwijderen.

Maar ik heb zoveel eigendommen van enkele miljoenen die ik niet kan verkopen.

Zoals mijn apparatementen, Pegasus voertuigen, motorclub, en CEO.

En aangezien de motorclub veel geld opbrengt, en de CEO binnenkort een update krijgt hou ik karakter nog maar even.

Ik heb nog circa $50.000.000,-

Als ik al mijn voertuigen nog ga verkopen heb ik misschien 60 miljoen.

Echt jammer dat ik mijn eerste karakter niet meer kan bewerken.

Bij mijn tweede karakter heb ik ook al het en en ander aangeschaft.

Link to comment
Delen op andere websites

Heb gehoord dat je na de volgende update je character kunt gaan aanpassen voor $100.000 per keer.

Nog even afwachten of dat straks ook echt kan natuurlijk maar dat word wel gezegt.

Dat had ik dus gisteravond al gezien.

Vroeg me af of het dus echt zo is. Beter!

Vanavond dus maar even mijn eerste karakter aanpassen.

Dan heb ik twee sexy bitches.

Link to comment
Delen op andere websites

Heb gehoord dat je na de volgende update je character kunt gaan aanpassen voor $100.000 per keer.

Nog even afwachten of dat straks ook echt kan natuurlijk maar dat word wel gezegt.

Dat had ik dus gisteravond al gezien.

Vroeg me af of het dus echt zo is. Beter!

Vanavond dus maar even mijn eerste karakter aanpassen.

Dan heb ik twee sexy bitches.

Denk niet dat dat is doorgevoerd :( gisteren gekeken en niets gevonden... Of heb ik ergens over gekeken?

Link to comment
Delen op andere websites

Denk niet dat dat is doorgevoerd boos.gif gisteren gekeken en niets gevonden... Of heb ik ergens over gekeken?

Staat in je Interaction menu onder Style. :) Kost 100.000, ook als je niks veranderd. Van wat ik heb gehoord is het wel een slap aftreksel van het origineel, je kan bijvoorbeeld niet je huidskleur of je geslacht veranderen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...