Jump to content

character aanpassen


Kill-braniac

Recommended Posts

Denk niet dat dat is doorgevoerd :( gisteren gekeken en niets gevonden... Of heb ik ergens over gekeken?

Staat in je Interaction menu onder Style. smile3.gif Kost 100.000, ook als je niks veranderd. Van wat ik heb gehoord is het wel een slap aftreksel van het origineel, je kan bijvoorbeeld niet je huidskleur of je geslacht veranderen.

Heb het gisteren uitgeprobeerd, huidskleur kan je veranderen hoor. Geslacht heb ik niet op gelet...

Zo wel niet politiek correct zijn om geen transgenders toe te laten in de game... :D

Link to comment
Delen op andere websites

Wat kan je behalve de huidskleur nog meer veranderen?

(belangrijke dingen bedoel ik, niet wat altijd wel kan bij de barber en tattooshop etc.)

Alles behalve geslacht denk ik, net zoals je voor de eerste keer je character aanmaakt. Dus ogen, lippen, kin, neus,.....

Link to comment
Delen op andere websites

Zo vaak als je wil. smile3.gif

Ik had m'n character aangepast voor 100k, enkele uren verder een sigaret gaan roken (irl), langer dan 15 minuten. Toen ik terug kwam was ik uit de sessie gesmeten "due to inactivity". Ik probeer om terug GTA Online te joinen en ik kom terug op het scherm om de character aan te passen! Gratis!

Wel handig, want ik was toch nog niet 100% tevreden :)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...