Jump to content

The Legend of Zelda: Breath of The Wild


Dexist

Recommended Posts

The Legend of Zelda: Breath of The Wild

Ontwikkelaar:Nintendo

Uitgever:Nintendo

Genre:Action-Adventure

Platforms:WiiU en Nintendo NX

Aantal spelers:1

Release:2017

Demo: -

In de demonstratie hanteert Link onder andere een boog, zwaard, bijl en een knuppel. De wapens zijn nu aan slijtage onderhevig. In een voorgaande Zelda-game, Skyward Sword, gold dat alleen voor het schild. Daarvoor was het helemaal niet aan de orde. Als de timing van de speler perfect is, gaan delen van gevechten ook in slow-motion om de speler een voordeel te geven.

Waar in de Zelda-wereld deze game zich afspeelt, is niet duidelijk, maar de naam Hyrule wordt in ieder geval wel in de mond genomen. Op het kaartscherm is een temperatuurindicatie te zien, wat verband houdt met het feit dat Link in gevaar kan komen als hij te dun gekleed is in koudere gebieden. Het inventarisscherm is in Breath of The Wind uitgebreider dan in eerdere Zelda-games. Spelers zullen nu ook voedsel uit hun inventaris moeten opeten om gezondheidspunten terug te halen; de bekende hartjes zijn niet meer te vinden in de wereld.

Ditmaal is een deel van de teksten van personages gesproken. In de demo komen echter nog steeds gewoon personages langs met alleen geschreven tekst. Nintendo heeft verder bewust niets over het verhaal bekendgemaakt. The Legend of Zelda: Breath of The Wild moet in 2017 uitkomen voor de Wii U en de Nintendo NX. Over de nieuwe console heeft Nintendo zoals verwacht niets bekendgemaakt tijdens E3.

Nintendo werkt ook aan nieuwe Amiibo's die gepaard gaan met de game. Eentje wordt Link met een boog en de ander Link op een paard. Daarnaast komt er een 'Guardian'-Amiibo die de eerste met bewegende onderdelen zal zijn. De bestaande Wolf Link-Amiibo moet ook met deze game werken. Als spelers die inzetten, roepen ze een Wolf-versie van Link op die de speler helpt met jagen.

Bron: Tweakers.net

Ziet er al prachtig uit deze game, het heeft even mogen duren, dat wel. Helaas moeten we ook nog even wachten tot begin 2017. Ik heb het vermoeden dat het spel uitkomt tezamen met de NX. Ik denk vrijwel zeker dat ik het spel en de NX zal ga kopen :).

Link to comment
Delen op andere websites

  • 6 maanden later...

Dit word mijn eerste game voor de switch. Er komt ook een release van deze game met een collectors edition met het zwaard van Link in de grond. Echt supermooi! Dus die ga ik zeker weten bestellen!

Komt hij nu tegelijk met de release uit of niet?

Link to comment
Delen op andere websites

Komt hij nu tegelijk met de release uit of niet?

yep.gif

Je moet maar even de openingspost bekijken in Switch topic voor de launch line-up en andere bevestigde games.

Op GameMania staat weer een lichtelijk andere line-up.. Bijzonder. Weet nooit zo goed wie ik nou moet geloven.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...