Jump to content

Welke artiesten heb jij allemaal live gezien en wil je nog graag live zien?


Dotz

Recommended Posts

Deze herfst staat er weer een concert van Sigur Rós gepland, erg veel zin in! Afgelopen zomer stond ik vooraan bij hun show op Lowlands, was oprecht adembenemend.

 

Interpol toert binnenkort ook door Europa, in het kader van de 10 jarige jubileum van hun debuut. Zit er sterk aan te denken om daar ook heen te gaan, hoewel dat natuurlijk wel weer aardig prijzig is. Keuzes, keuzes. 

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...
  • Reacties 41
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Dotz

    6

  • GuitarGuy666

    6

  • KoningJesper

    5

  • ThunderDuck

    3

Ik ga naar het optreden van Sigur Rós in Groningen dit najaar. Ook ben ik dus bij Best Kept Secret (o.a. Radiohead, Arcade Fire, King Gizzard) en Woo Hah! (o.a. Travis Scott, Nas, Rae Sremmurd, Mac Miller).

Link to comment
Delen op andere websites

Vorig jaar heb ik Muse live gezien, en verder onder anderen Dotan en The Common Linnets. Dit jaar ga ik nog naar het 7 Layers Festival, dus daar komen nog een aantal onbekendere singer-songwriters bij.

 

Muse ga ik absoluut nog een keer naartoe als daar de kans voor is, en verder is er op dit moment één band die ik heel graag live wil zien: De Staat.

Link to comment
Delen op andere websites

Gezien:

Paul McCartney

Lionel Richie

De Staat (4x)

Rammstein
Red Hot Chili Peppers

Halestorm

De jeugd van Tegenwoordig

Peter Pan Speedrock (2x)

John Coffey

Doe Maar

Skunk Anansie

Bring Me The Horizon

Drive Like Maria

The Common Linnets

Gary Clark Jr.

Chef' Special

Birth Of Joy

 

Wil nog zien:

Airbourne
Foo Fighters

De Staat nog maar een keer dan? :7

ZZ Top

 

Verder zie ik wel wat er op mijn pad komt.

Bewerkt: door Sir_Ballas
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Vanmorgen meteen maar Metallica kaartjes gekocht voor hun concert 6 september in de ziggo dome. Kan niet wachten. :D Verder heb ik dit jaar ook al kaartjes voor Slayer, U2 en Guns 'N Roses. Alleen Into the Grave tickets nog halen en heel misschien dat ik ook nog naar Mastodon ga, maar dat moet ik nog maar even zien.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb Snoop Dogg live gezien in de Melkweg. Dat was me wel een gebakken avond, zo garnaal ik kan me er weinig van herinneren. Ik ben nog op zoek naar gezelschap voor Bob Dylan over een paar weken, want dat is wel mijn favoriete artiest :)

Link to comment
Delen op andere websites

Orgaanklap heb ik inmiddels tweemaal live gezien (ze zijn ondertussen helaas ook al gestopt). Zo ben ik onder andere naar hun op een na laatste show geweest, dat was echt een steengoed optreden en een prachtige avond! 

 

Donderdag ga ik naar Ghost in Afas Live, die heb ik eenmaal overdag in de open lucht gezien. Maar denk dat zo'n show 's avonds in een poptempel veel beter tot zijn recht komt! Ik heb er heel veel zin in in ieder geval!

 

 

 

Op 27-6-2016 om 17:16, Bassieboy35 zei:

Jep, ik had het al gezien. Ik moet nog even kijken als ik deze keer al ga, want Tilburg ligt niet echt op een goede verbinding vanuit Almelo. Zou mooi zijn als ze ook nog een keer in Rotterdam/Amsterdam komen. :)

Om hier nog even op terug te komen; hun concert was een grote tegenvaller. :N Het leek wel alsof ze er helemaal geen zin in hadden.

 

 

edit: @FrankyFourFingers hierboven: Houd er rekening mee dat Bob bij voorkeur nieuw materiaal speelt :sst: .

Bewerkt: door Dotz
Link to comment
Delen op andere websites

Zonet mijn kaartjes voor Into The Grave gekocht met onder andere Whitechapel, Amon Amarth, Arch Enemy, Sodom en Saxon. :) Die kun je dus ook allemaal toevoegen aan de bands die ik dit jaar live ga zien. 

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...