Jump to content

Welke artiesten heb jij allemaal live gezien en wil je nog graag live zien?


Dotz

Recommended Posts

@KoningJesper Hoe vind je hun nieuwe singles? Ik ben niet echt overtuigd, moet ik zeggen. Voor mij hebben ze het niveau van de self-titled en 'Empire' nooit meer kunnen evenaren op latere platen. 'West Ryder Pauper Lunatic Asylum' had nog een hoop sterke songs, verstopt tussen de zwakke tracks, maar bij 'Velociraptor!' en '48:13' waren ze mij eigenlijk een beetje kwijt. Zou ze vroeger graag live gezien hebben, maar ik voel me nu niet echt geroepen om kaartjes te scoren.

 

De Nits, één van mijn favoriete bands, werken weer aan nieuw materiaal en gaan ook weer toeren. Die zou ik heel graag eens zien. Ben ermee aangestoken door mijn vader, dus het ligt voor de hand om daar een vader-zoon-avondje van te maken. Het leuke aan de Nits is voor mij dat hun discografie zo groot en gevarieerd is. Op elke van hun plusminus twintig platen staan wel een paar favorieten en hun setlist loopt altijd sterk uiteen, dus ik denk dat dat heel tof zou zijn. Zit vanwege mijn gezondheid een beetje aan huis gekluisterd, though, dus ik hoop dat ze ook naar de Goudse Schouwburg komen.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 maanden later...
  • Reacties 41
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Dotz

    6

  • GuitarGuy666

    6

  • KoningJesper

    5

  • ThunderDuck

    3

Gisteren en eergisteren was het weer Into the Grave in Leeuwarden! Wat ongelofelijk vet was dit! De eerste dag alleen Charm the Fury en het begin van Flotsam and Jetsam gemist omdat er een énorm lange wachtrij voor de ingang stond, maar daarna meteen genoten van Metal Church wat erg goed klonk. Ook eindelijk Saxon gezien, bekend van hun nummer Wheels of Steel die ook in GTA IV voor kwam. Saxon is een band die je écht live moet zien. Veel energie en goede communicatie met het publiek. :) Dag 2 was nog beter, daar stonden namelijk Sodom, Overkill en Amon Amarth op het programma. Sodom was superstrak en heel erg vet. Wel heel jammer dat het geluid in het begin niet heel goed stond, zo stond soms de microfoon uit en waren de drums ineens harder dan de rest, maar dat was na het eerste nummer opgelost. Als Sodom weer komt ga ik sowieso heen, top show! Daarna nog naar Whitechapel geweest, waar niet heel erg veel aan was omdat het vrij monotoon was. De moshpit was wel heel vet, kwam daardoor namelijk helemaal vooraan te staan. :7 Overkill spande voor mij wel de kroon samen met Amon Amarth, Saxon en Sodom dit festival. Wat een humor en energie had die Overkill. _O_ Ik kende maar een nummer van ze, maar sinds ik ze live heb gezien ben ik best wel fan van ze geworden. Volgend jaar ga ik sowieso weer heen als er een goede lineup is. :) 

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 maanden later...

Ik heb helaas heel weinig artiesten live gezien. Maar ik wil nog graag naar Kate Bush, Madonna, Lana Del Rey, Troye Sivan, SZA, Lorde en Lady Gaga gaan. De laatstgenoemde artiest zal ik volgend jaar zien in de Ziggo Dome. Eindelijk een soort van jeugddroom die in vervulling wordt gebracht. Ik had nog heel graag David Bowie gezien met een tournee voor zijn album Blackstar en No Plan, maar helaas is die er niet meer. Dan maar genieten van al zijn optredens via YouTube. :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Komende vrijdag The Underground Youth, daar heb ik erg veel zin in. Misschien de week daarop naar Godspeed You! Black Emperor, maar dat is best een eindje treinen, dus dat laat ik nog een beetje afhangen van hoe ik me dan voel en of m'n vrienden zin hebben om mee te gaan. Voor de rest ben ik van plan om The Grand East, ORB en Wand te zien, die spelen binnenkort ook allemaal in de buurt. En ik zag gisteren dat King Gizzard weer in Paradiso komt, misschien dat ik daar ook wel weer heen ga. Is dan alweer de vierde keer dat ik ze live zie, maar die shows vervelen nooit. 

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zou dus 26 november naar Morbid Angel gaan, maar helaas is hun Europa tour afgelast wegens problemen met de grens oversteken. :( In de plaats daarvan ben ik aan het overwegen om op dezelfde dag naar MTV's Headbangers Ball tour te gaan met onder andere Max & Iggor Cavalera Return to Roots (ex-zanger en drummer van Sepultura die het hele Roots album gaan spelen) en Overkill. Overkill heb ik al eerder op Into the Grave gezien, echt een mega vette performance hebben die gasten. :D 

Verder ga ik op 11 maart nog naar Cannibal Corpse, puur omdat ik ze een keer live gezien wil hebben. Ben namelijk geen hele grote fan van ze, maar ik kan af en toe best goed naar ze luisteren als ik in een goede bui ben. Ook wilde ik nog naar Sepultura gaan, maar die spelen helaas ook op 11 maart. :( 

Link to comment
Delen op andere websites

  • 5 maanden later...

Heb er al enkele jaren festivals op zitten dus onmogelijk om hier alle artiesten op te schrijven. Ik zal een lijstje maken met degene die me echt bijgebleven zijn !

-NAS

-Suicide Boys

-Nina Kraviz

-Seth Troxler

-Solomun

-Buena Vista Social Club

-Ziggy Marley (Beste 2 little birds versie die ik ooit gehoord heb)

-Damso

-Gucci Mane

-M.I.A.

-Tale of us

-Shpongle

-Crazy astronaut

-Highlight Tribe

-Panda Dub

-Pupajim

Link to comment
Delen op andere websites

  • 7 maanden later...
  • 2 maanden later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...