Jump to content

[Online] Vraag en antwoord


ERRWINS

Recommended Posts

  • Reacties 502
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Wollongong

    97

  • Tommie59

    68

  • Gijs1983

    48

  • PrioX

    30

Top Posters In This Topic

Posted Images

22 uur geleden, SilverRST zei:

@Wollongong PM je Social Club ID en voeg ik je toe.

Mijn vriend en ik zijn zowat iedere dag online, ook Nederland en juiste timezone. Ook heisten we dus dat moet ook wel goed komen.

 

@Gijs1983

Je kan alleen achter je gun komen als je al op de achterbank zit. Dan druk je met H en kom je achter je gun en weer op de achterbank.

En wat betreft het aanpassen van je Insurgent. Indien je een bunker hebt en een Mobile Operation Center (MOC), kan je je Insurgent

veranderen naar pick-up Insurgent Custom. Aan de hand van de researches unlock je dan ook een aantal leuke dingen zoals betere minigun en Proximity Mines

voor je Insurgent Custom en armor etc. Nog een voordeel is dat de pick-up Insurgent Custom ook nog eens een PV (Personal Vehicle) wordt

waardoor je deze in elke garage kunt opslaan en deze ook kan gebruiken in elke missie zoals Heists en contact missies.

Wat je moet aanpassen aan je MOC is dat je Vehicle Workshop moet toevoegen.

 

Notes:

Je kan alleen op de achterbank van je Insurgent komen als er al 2 personen vooraan zitten.

Je kan wel alleen in je Insurgent komen door de knop ingedrukt te houden en zit je dan achter je gun.

Op de consoles/controllers heb ik geen idee welke knoppen dat zijn.

Super bedankt voor deze info! Dan weet ik dat ik nog ff moet sparen voordat ik de Vehicle Workshop kan toevoegen. Tis jammer dat je voor vette dingen zoals een vette bak, trailer of straaljager zoveel neer moet leggen maar dat terzijde.

Wat ik wel vreemd vind, je zegt dat je eerst op de achterbank moet plaatsnemen om achter de gun te komen. Laatste werd ik lekgeschoten door iemand die zon pick-up heeft maar, als ik het goed gezien heb, alleen reed. Bedankt!

 

10 uur geleden, Tommie59 zei:

@Gijs1983 Je moet driehoekje ingedrukt houden om achter het machinegeweer plaats te nemen. Als je achter het machinegeweer zit kan je je met pijltje naar rechts op de achterbank laten zakken, ook als er niemand anders in de In surgent zit.

 

@Wollongong

 

Qua bewapening is dat de Weaponized Tampa, maar deze is niet kogelwerend.

 

1 Andere locatie maakt niet uit, dan verschuiven de opdrachten.

 

2 Dat kan je gewoon wegklikken, dit is alleen een waarschuwing.

Dank je! Hiervoor hoeft je pick-up niet voor te zijn aangepast? Als ik het driehoekje ingedrukt houd gebeurd er niks

 

>>> Door PrioX: Berichten samengevoegd. Gebruik in het vervolg de 'Bewerken'-knop. :) <<<

 

Link to comment
Delen op andere websites

Iemand tips over hoe ik een betee video kan maken? Ben net begonnen en haalde op een uur 30 views zonder echt iets te doen maar toen bleef het wat hangen en ondertussen bijna een dag later nog steeds maar aan 40.. Dit is de link:

Alvast bedankt

Ms4ms

 

Link to comment
Delen op andere websites

5 uur geleden, Gijs1983 zei:

Dank je! Hiervoor hoeft je pick-up niet voor te zijn aangepast? Als ik het driehoekje ingedrukt houd gebeurd er niks

 

Probeer eens op het dakluik bij het machinegeweer te staan en dan driehoekje ingedrukt houden. :)

Link to comment
Delen op andere websites

11 uur geleden, Tommie59 zei:

Die zijn er wel. De waarschuwing is voor het feit dat je bij een vol warenhuis vier voertuigen krijgt (soms in 1 Tug of Titan) en dan is het het makkelijkst om met zijn vieren te zijn. Ze zijn alleen trouwens prima te doen.

Ik heb net een order van 181K gedaan. En inderdaad, 2 vrachtwagens. In een solo-lobby nog wel te doen, maar het risico is wel groot (er kan iemand binnenkomen terwijl je aan het pendelen bent), dus ik moet hoognodig associates zien te vinden.

 

Link to comment
Delen op andere websites

3 uur geleden, Tommie59 zei:

Probeer eens op het dakluik bij het machinegeweer te staan en dan driehoekje ingedrukt houden. :)

Gaan we morgen doen 😀

 

1 uur geleden, Wollongong zei:

Ik heb net een order van 181K gedaan. En inderdaad, 2 vrachtwagens. In een solo-lobby nog wel te doen, maar het risico is wel groot (er kan iemand binnenkomen terwijl je aan het pendelen bent), dus ik moet hoognodig associates zien te vinden.

 

Kun je niet, de mensen die in je sessie online, iedereen persoonlijk een uitnodiging sturen, das zo gedaan?

Link to comment
Delen op andere websites

10 uur geleden, Gijs1983 zei:

Gaan we morgen doen 😀

 

Kun je niet, de mensen die in je sessie online, iedereen persoonlijk een uitnodiging sturen, das zo gedaan?

Zou kunnen, natuurlijk. Maar dan vestig ik de aandacht op mijn orders en dat risico is me te groot. Ik probeer juist zo onzichtbaar mogelijk te blijven. Ik zou liever vrienden in een solo-sessie uitnodigen om te associaten, maar hoe moet dat?

Link to comment
Delen op andere websites

6 uur geleden, Tommie59 zei:

In een solosessie kan je geen kratten (ver)kopen. Tenzij je alleen in een publieke sessie bedoeld, dan kan het wel. :)


Ja, ik bedoelde een publieke sessie, maar dan eentje waarin ik in mijn uppie ben.

Link to comment
Delen op andere websites

3 uur geleden, coolguynl zei:

ik weet dat je op de  ps4 je mtu kan veranderen van je internetinstelling en dan kom je alleen in een public lobby. hoe dit op pc moet of xbox weet ik niet

 

Dat weet ik officieel ook niet, maar ik bedoelde eigenlijk te zeggen dat ik het fijn zou vinden om vrienden te kunnen uitnodigen in de sessie waarin ik zit, om ze associate te maken.

 

Vragen van dit bericht:
1 - Hoe haal ik iemand in mijn sessie?

 

En dan nog:

2 - Hoe werkt dat met MC's? Is een prospect qua betaling vergelijkbaar met een associate?

3 - Welke upgrade is het slimst voor een CEO? Ik zou het prettig vinden om wat vehicles beschikbaar te hebben als CEO. Heb ik daar de garage voor nodig, of komt die in plaats van een losse garage elders? En als ik een buzzard zou willen kopen, staat die dan netjes op het dak, of moet ik dan een hangar hebben?

 

Bewerkt: door Wollongong
Link to comment
Delen op andere websites

8 uur geleden, Wollongong zei:

 

Dat weet ik officieel ook niet, maar ik bedoelde eigenlijk te zeggen dat ik het fijn zou vinden om vrienden te kunnen uitnodigen in de sessie waarin ik zit, om ze associate te maken.

 

Vragen van dit bericht:
1 - Hoe haal ik iemand in mijn sessie?

 

En dan nog:

2 - Hoe werkt dat met MC's? Is een prospect qua betaling vergelijkbaar met een associate?

3 - Welke upgrade is het slimst voor een CEO? Ik zou het prettig vinden om wat vehicles beschikbaar te hebben als CEO. Heb ik daar de garage voor nodig, of komt die in plaats van een losse garage elders? En als ik een buzzard zou willen kopen, staat die dan netjes op het dak, of moet ik dan een hangar hebben?

 

1. Door in het Pause-menu naar Friends te gaan. Hier kan je op een online vriend drukken en dan kiezen voor 'Invite to session'

 

2. Die weet ik niet zeker, maar volgens mij krijgt een prospect geen salaris.

 

3. Je kan als CEO een aantal voertuigen naast je laten spawnen via je Interactiemenu onder het kopje SecuroServ 》Vehicles. De Buzzard kost 5000 om te laten spawnen als je hem niet bezit. Heb je de Buzzard gekocht dan kan je hem gratis laten spawnen. 

Link to comment
Delen op andere websites

-2- Als je geen salaris krijgt, wat is dan de reden om je bij een MC aan te sluiten? Alleen om de President rijk te maken?

 

-3- Zover was ik al. De vraag is echter: kan ik de buzzard direct kopen of moet ik eerst iets kopen waar ik hem kan stallen?

Link to comment
Delen op andere websites

@Gijs1983

Citaat

 

Super bedankt voor deze info! Dan weet ik dat ik nog ff moet sparen voordat ik de Vehicle Workshop kan toevoegen. Tis jammer dat je voor vette dingen zoals een vette bak, trailer of straaljager zoveel neer moet leggen maar dat terzijde.

Wat ik wel vreemd vind, je zegt dat je eerst op de achterbank moet plaatsnemen om achter de gun te komen. Laatste werd ik lekgeschoten door iemand die zon pick-up heeft maar, als ik het goed gezien heb, alleen reed. Bedankt!

 

Jazeker inderdaad. De Insurgent Pick-up en Technical zijn op zich wel de goedkoopste want upgraden kost iets van 200k$ en worden deze je Personal Vehicles

waardoor je ze in elke garage kunt opslaan en ook nog eens kunt gebruiken in heists setups. Dus Pegasus bellen is niet meer nodig!

En wanneer je dan alle researches hebt geunlocked voor Insurgent Pick-up, upgrade je Insurgent dan alleen met Medium Armor, Minigun en Proximity Mines.

Full armor zorgt er namelijk voor je geen een wapen kunt gebruiken wanneer jij en andere spelers in de Insurgent zitten.

Alleen de gunner kan schieten. Met Medium Armor kan je wel handwapens gebruiken en de gunner is ook redelijke beschermd.

Toen je werd lekgeschoten door iemand, zat ie achter de gun of achter het stuur. Als bestuurder kan je nog wel schieten en misschien bedoelde je dat.

Ik schiet namelijk ook vaak spelers lek wanneer ik achter het stuur zit. Alhoewel ik graag proximity mines plaats bij LSC in LS :D

 

Citaat

Dank je! Hiervoor hoeft je pick-up niet voor te zijn aangepast? Als ik het driehoekje ingedrukt houd gebeurd er niks

Nee, hiervoor hoeft je Insurgent pick-up niet aangepast te zijn. Ik speel het op PC maar het knop waarmee je je voertuig instapt, dat knop ingedrukt houden.

In Humane labs - Insurgents en Series A - Weed krijg je een melding welke knop het is om de gun te kunnen gebruiken.

 

@Wollongong

Citaat

-2- Als je geen salaris krijgt, wat is dan de reden om je bij een MC aan te sluiten? Alleen om de President rijk te maken?

 

-3- Zover was ik al. De vraag is echter: kan ik de buzzard direct kopen of moet ik eerst iets kopen waar ik hem kan stallen?

2- MC medewerkers krijgen geld na iedere resupply en sale missie, ze krijgen dus wel salaris.

Ceo associates krijgen geld op zak en MC prospects zijn geld op hun bank.

 

3- Je kan de Buzzard attack chopper al direct kopen. Indien je nog geen hangar hebt, dien je de Pegasus te bellen

maar dat doet bijna bijna niemand als je ceo bent want je kan je Buzzard namelijk requesten via Interaction Menu. Securoserv,

Vehicles Abilities of iets in die zin, klik op je op je Buzzard en wordt het direct geplaatst. Als je de Buzzard hebt gekocht,

kunnen jij en je associates het gratis laten bezorgen en dat voor altijd. Heb je geen Buzzard gekocht, kost het je en je associates 25k$ per keer.

Buzzard attack chopper is dus een onmiskenbare investering en zou deze direct kopen, ook als je precies genoeg hebt.

Bewerkt: door SilverRST
Link to comment
Delen op andere websites

3 uur geleden, Wollongong zei:

-2- Als je geen salaris krijgt, wat is dan de reden om je bij een MC aan te sluiten? Alleen om de President rijk te maken?

 

-3- Zover was ik al. De vraag is echter: kan ik de buzzard direct kopen of moet ik eerst iets kopen waar ik hem kan stallen?

2. Die krijgen wel salaris, 5000 en wat RP, ook wanneer je missies doet of shipments afrond krijgen zij een bedrag. Dit gaat overigens niet ter koste van hetgeen wat jij krijgt.

3. Je kan hem direct kopen, echter als CEO zijnde krijg je hem er gratis bij.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...