Jump to content

[Online] Vraag en antwoord


ERRWINS

Recommended Posts

2 uur geleden, Wollongong zei:

Oh, NPC ben ik niet zo bang voor. Ik dacht dat ik me zorgen moest maken over spelers. Zijn die NPC's vergelijkbaar met de vijanden in missies/heists? En valt er wat te verdienen door ze om te leggen? En hoe ontdek ik waar ze zich binnen de gemarkeerde zone op de map bevinden? Die cirkel omvat meestal een heel blok gebouwen.

 

#1: Hoe vind ik de NPC

 

Nog een vraag (#2): Ik heb mijn eerste miljoen bij elkaar, nadat ik Del Perro Heights 20 heb gekocht en een Kuruma. Een kantoor (Maze bank) schijnt nu de volgende stap te zijn. Er zitten allerlei extras aan vast, zoals een weapon safe en zo. Moet je dat spul bij eerste aankoop aanschaffen, of kun je na aankoop de extra's er een voor een aan toevoegen? En is dit uberhaupt een goede investering? Ik speel vooral met randoms op het moment.

De grote rode cirkels zijn Gang-attacks. Als je in die cirkel staat en schiet, dan begint de Gang-attack en komen er een stuk of 10-20 gangleden achter je aan. Als je deze succesvol afrond krijg je RP. Vaak laten ze wel aardig wat geld vallen en staan er ook kratten met wapens en 500 dollar.

 

 

 

Als je een kantoor koopt hoef je niet direct alle extra's te kopen. Je kan deze later nog kopen op dezelfde  website waar je je kantoor kan kopen. Het is een goede investering omdat je onbeperkt CEO Jobs kan doen. Je kan ook later een (voertuig)warenhuis kopen waar je nog meer geld mee kan verdienen.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 502
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Wollongong

    97

  • Tommie59

    68

  • Gijs1983

    48

  • PrioX

    30

Top Posters In This Topic

Posted Images

MC is een motorclub en daarbij kun je iligale bedrijfjes hebben zoals een wiet kwekerij en een meth lab.

CEO kun je loodsen kopen en deze vullen met producten en deze verkopen met winst en auto's stelen en die verkopen voor een redelijk bedrag.

Link to comment
Delen op andere websites

13 uur geleden, TryX zei:

gewoon vrienden maken.. komt vanzelf.. soms speel ik een tijdje met een dezelfde speler, dan wordt je toegevoegd etc.. of een crew joinen wil wel eens helpen.

Ik heb inmiddels een paar crews gehad, inclusief die van dit forum. Maar ik tref NOOIT iemand online aan :(

 

Link to comment
Delen op andere websites

15 minuten geleden, Wollongong zei:

Ik heb inmiddels een paar crews gehad, inclusief die van dit forum. Maar ik tref NOOIT iemand online aan :(

 

Heb je al eens geprobeerd te joinen bij crewleden? Dit is namelijk een optie in de story mode. Er staat dan iets van 'Join crew members'. 

 

Op dit forum spelen de meeste leden op de PlayStation 4, vandaar dat de kans klein is dat je iemand tegenkomt op de PC. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

1 uur geleden, PrioX zei:

Heb je al eens geprobeerd te joinen bij crewleden? Dit is namelijk een optie in de story mode. Er staat dan iets van 'Join crew members'. 

 

Op dit forum spelen de meeste leden op de PlayStation 4, vandaar dat de kans klein is dat je iemand tegenkomt op de PC. ;)

eh? Ik zou denken dat ik dan vanuit offline naar online moet gaan. Maar dat werkt toch alleen als er online mensen zijn. En als die er zijn, dan moet ik die toch vanuit online kunnen zien (invites bij heist)?

 

Link to comment
Delen op andere websites

Zojuist, Wollongong zei:

eh? Ik zou denken dat ik dan vanuit offline naar online moet gaan. Maar dat werkt toch alleen als er online mensen zijn. En als die er zijn, dan moet ik die toch vanuit online kunnen zien (invites bij heist)?

 

Misschien was mijn bericht niet zo goed geformuleerd. :) 

 

Ik bedoel het volgende; Als je in de story mode zit en daar naar het Online-menu gaat (in het pauze menu) dan heb je een aantal opties. Een van die opties is 'Join Crew Members' en 'Join Friends'. Als je in een crew zit of vrienden online hebt die GTA spelen dan zal het spel hun lobby joinen. Zo kan je dus makkelijk bij vrienden/crewleden komen zonder eerst allerlei invites te moeten accepteren. 

Link to comment
Delen op andere websites

Ahah :) Een stuk begrijpelijker nu :)

 

Ander ding, ik ben net CEO en moet dozen met ... ik wil het niet weten ... halen. Ik heb er drie besteld, twee kunnen bezorgen voordat de massa dickwads besloot om me om te leggen bij elke respawn. Ik begrijp dat er een glitch is, waardoor ik solo in free roam kan komen. Hoe doe ik dat? Lijkt me wel relaxed als CEO :)

 

 

 

Bewerkt: door Wollongong
Link to comment
Delen op andere websites

Nog iets wat ik niet snap...inkoop vs. verkoop

 

1 krat: kost 2K, brengt 10K op

2 kratten: kosten 8K (4K elk) brengt 12K op

3 kratten: kosten 18K (6K elk) brengt 22K op


Hoe meer ik verhandel, hoe lager de marge...? Lees ik dat goed? Het risico van de transactie wordt groter, de return relatief lager. Waar gaat dit fout? Waarom zou ik meer dan 1 krat per keer doen?

 

Link to comment
Delen op andere websites

Dat is gek, de kratten worden juist steeds meer waard, bij 3 kratten zou je $36.000 moeten krijgen.

Als je uiteindelijk een groot warenhuis hebt gevuld (111 kratten, 2.2 miljoen) is elk krat $20.000 waard.

 

Heb je het hier trouwens over kratten in je hangar of met een warenhuis? Bovenstaande geld in ieder geval voor kratten met een warenhuis.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...