Jump to content

[Online] Vraag en antwoord


ERRWINS

Recommended Posts

Op 27-11-2017 om 22:27, Wollongong zei:

De content is op zich goed, maar probeer je voice over iets meer enthousiasme mee te geven en ietsje minder alsof je het voorleest. Enthousiasme doet veel.

Ja daar heb je inderdaad gelijk in, maar mijn engels is op zich nog niet zo goed om geen voorafgemaakte tekst te gebruiken... Zal hier rekening meehouden!

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 502
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Wollongong

    97

  • Tommie59

    68

  • Gijs1983

    48

  • PrioX

    30

Top Posters In This Topic

Posted Images

#1 Ik heb net een Tyrex gejat (voor CEO) en was vrolijk onderweg naar mijn warehouse (geen rode stippen op de map) toen de boel ineens in de fik vloog. Is dit random, of wat?

#2 Aangezien het weer kortingweek is ehb ik een clubhuis gekocht. Veel bedrijven die je erbij kan kopen. Maarre... wat gebeurt er wanneer ik besluit om van President naar CEO te gaan (of gewoon simpel burger)? Ben ik dan alles kwijt, of blijven de bedrijven gewoon hun ding doen en ligt de voorraad klaar als ik weer terugkom?

 

Bewerkt: door Wollongong
Link to comment
Delen op andere websites

12 uur geleden, Wollongong zei:

#1 Ik heb net een Tyrex gejat (voor CEO) en was vrolijk onderweg naar mijn warehouse (geen rode stippen op de map) toen de boel ineens in de fik vloog. Is dit random, of wat?

#2 Aangezien het weer kortingweek is ehb ik een clubhuis gekocht. Veel bedrijven die je erbij kan kopen. Maarre... wat gebeurt er wanneer ik besluit om van President naar CEO te gaan (of gewoon simpel burger)? Ben ik dan alles kwijt, of blijven de bedrijven gewoon hun ding doen en ligt de voorraad klaar als ik weer terugkom?

 

 

#1 Dit heb ik meestal bij de voertuigsteelmissies als iedereen in een keer de sessie verlaat. Is dat bij jou ook gebeurd?

 

 

#2 Als je wisselt blijven de bedrijven doorgaan. Mocht je voorraad opraken word je ook gewoon gebeld.

Link to comment
Delen op andere websites

57 minuten geleden, Tommie59 zei:

Yep, zolang je maar in Free-mode bezig bent.

Een tijd terug kon je missies doen en hoefde je niet in freemode te blijven om de stock te laten groeien.

Maarja, R* being C*, hebben ze dit veranderd en moet je sindsdien per se in freemode blijven mocht je de stock willen laten groeien.

Link to comment
Delen op andere websites

2 uur geleden, Tommie59 zei:

Yep, zolang je maar in Free-mode bezig bent.

 

1 uur geleden, SilverRST zei:

Een tijd terug kon je missies doen en hoefde je niet in freemode te blijven om de stock te laten groeien.

Maarja, R* being C*, hebben ze dit veranderd en moet je sindsdien per se in freemode blijven mocht je de stock willen laten groeien.

 

Dat is toch stiekem best vet. Dan kan ik dus met CEO missies bezig zijn en ondertussen als MC bijverdienen...

Link to comment
Delen op andere websites

14 uur geleden, Tommie59 zei:

 

#1 Dit heb ik meestal bij de voertuigsteelmissies als iedereen in een keer de sessie verlaat. Is dat bij jou ook gebeurd?

 

Het gebeurde vandaag weer, dit keer zoals je beschrijft. Best genaaid. Ben je net zo lekker bezig, rent iedereen weg.

Link to comment
Delen op andere websites

6 uur geleden, Wollongong zei:

 

 

Dat is toch stiekem best vet. Dan kan ik dus met CEO missies bezig zijn en ondertussen als MC bijverdienen...

Free-mode, dit volg ik ff niet. Als ik bovenstaand moet geloven kan ik meer verdienen dan ik nu doe 😀

Link to comment
Delen op andere websites

15 uur geleden, Gijs1983 zei:

Free-mode, dit volg ik ff niet. Als ik bovenstaand moet geloven kan ik meer verdienen dan ik nu doe 😀

Actually, verdien je juist meer in een drukke sessie. Als niemand in de sessie is behalve je 2-3 vrienden, verdien je bijvoorbeeld voor bunker sale 1.05mil.

In een sessie met ongeveer 15 spelers of meer kan je 1.27mil verdienen of meer.

Link to comment
Delen op andere websites

3 uur geleden, SilverRST zei:

Actually, verdien je juist meer in een drukke sessie. Als niemand in de sessie is behalve je 2-3 vrienden, verdien je bijvoorbeeld voor bunker sale 1.05mil.

In een sessie met ongeveer 15 spelers of meer kan je 1.27mil verdienen of meer.

Maar even he... als ik nu een business koop. Kan ik dan gewoon mijn ding doen, en dan af en toe een sale, zonder dat er gedoe is met inkopen enzo?

 

Link to comment
Delen op andere websites

Op 2-12-2017 om 14:22, SilverRST zei:

Actually, verdien je juist meer in een drukke sessie. Als niemand in de sessie is behalve je 2-3 vrienden, verdien je bijvoorbeeld voor bunker sale 1.05mil.

In een sessie met ongeveer 15 spelers of meer kan je 1.27mil verdienen of meer.

Mocht je op het moment dat je je bunker sale wilt gaan doen alleen zijn in de sessie kun je beter een andere ingaan waar meer spelers aanwezig zijn?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...