Jump to content

[Online] Vraag en antwoord


ERRWINS

Recommended Posts

#1 - Ik heb mijn Vervalserij gesloten. Ik vond 108K omzet wat aan de lage kant voor de hoeveelheid werk die erin ging zitten. Tot mijn verbazing blijft het ding wel in mijn bezit en kan ik het re-activeren. Betekent dit dat ik kosten kan besparen, door de Businesses alleen te openen wanneer er maximale voorraad inzit, en ze weer te sluiten als er even niets te doen is? Want die vaste lasten tikken erg aan (zozeer dat ik vermoed dat ik verlies draai.

 

#2 - In de lijst van spelers staat soms wel, en soms niet, een cijfer achter de naam. Wat is dat?

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 502
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Wollongong

    97

  • Tommie59

    68

  • Gijs1983

    48

  • PrioX

    30

Top Posters In This Topic

Posted Images

10 uur geleden, Wollongong zei:

#1 - Ik heb mijn Vervalserij gesloten. Ik vond 108K omzet wat aan de lage kant voor de hoeveelheid werk die erin ging zitten. Tot mijn verbazing blijft het ding wel in mijn bezit en kan ik het re-activeren. Betekent dit dat ik kosten kan besparen, door de Businesses alleen te openen wanneer er maximale voorraad inzit, en ze weer te sluiten als er even niets te doen is? Want die vaste lasten tikken erg aan (zozeer dat ik vermoed dat ik verlies draai.

 

#2 - In de lijst van spelers staat soms wel, en soms niet, een cijfer achter de naam. Wat is dat?

#1 In principe wel, maar je kan geen voorraden halen als je business gesloten is.

 

#2 Als je het cijfer bedoeld in een cirkel dan is dat het level van die speler, maar die zou altijd zichtbaar moeten zijn.

Bedoel je een enkelcijfer halverwege het balkje dan is er een Freemode event bezig en is dat de huidige plaats van die speler.

Link to comment
Delen op andere websites

Hallo leden ...

 

Ik heb een vraag ...

Nou heb ik in mijn bunker de mobile operation center staan en heb deze geüpdate naar weapon & vechicle workshop terwijl mijn 

Vigilante er in stond en nou ben ik die verdwenen. 

En kan deze nergens terug vinden .

Toen heb ik de weapon en vechicle workshop terug gezet naar personal vechile storage. 

Maar nu ben ik de investeringen geld kwijt en de vigilante. 

Hoe krijg ik dit terug ????

 

Link to comment
Delen op andere websites

Ik speel op ps3, en ik gebruik aim assist maar bij target lock en rollen richt je niet meer op het poppetje. Dus eigenlijk vlug even l2 lossen maar kan het nog anders? Ivm instellingen want ik schiet niet iedereen overhoop maar soms heb je van die spelers die het fijn vinden om je steeds te killen... en zijn het meesters in rollen  en schieten

Bewerkt: door Clawfinger75
Link to comment
Delen op andere websites

Help! Ik heb net een megalodon cashcard gekocht, want ik kreeg een melding dat ik 150% boven op het normale bedrag zou krijgen, in totaal 20.000.000 in game cash dus. Nou heb ik GTA net geopend en zie ik dat er maar 8.000.000 is bijgekomen! Hoe los ik dit op?

Link to comment
Delen op andere websites

4 uur geleden, bassbomb23 zei:

Help! Ik heb net een megalodon cashcard gekocht, want ik kreeg een melding dat ik 150% boven op het normale bedrag zou krijgen, in totaal 20.000.000 in game cash dus. Nou heb ik GTA net geopend en zie ik dat er maar 8.000.000 is bijgekomen! Hoe los ik dit op?

Via Rockstar Support, zou ik zeggen.

 

Link to comment
Delen op andere websites

13 uur geleden, bassbomb23 zei:

Help! Ik heb net een megalodon cashcard gekocht, want ik kreeg een melding dat ik 150% boven op het normale bedrag zou krijgen, in totaal 20.000.000 in game cash dus. Nou heb ik GTA net geopend en zie ik dat er maar 8.000.000 is bijgekomen! Hoe los ik dit op?

Het bonusgeld wordt altijd later bijgestort. De datum staat als het goed is in het berichtje.

Weet je zeker dat er 150% bovenop het normale bedrag stond? Meestal betekent 150% het normale bedrag plus de helft.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...