Jump to content

[Online] Vraag en antwoord


ERRWINS

Recommended Posts

11 uur geleden, coolguynl zei:

wollongong had je  die speler toevallig benoemd tot roadcaptain? deze kan een ongewapende buzzard naast zich laten spawnen. en zo nog wat  voertuigen

Nope. Vice president wel. Sowieso eens opzoeken wie wat kan...

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 502
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Wollongong

    97

  • Tommie59

    68

  • Gijs1983

    48

  • PrioX

    30

Top Posters In This Topic

Posted Images

Op 1-1-2018 om 14:45, Wollongong zei:

Op het moment is de Insurgent "in de bonus"

 

Als ik op Warstock kijk, zie ik er twee:

eentje met machinegeweer en open achterbak - niet afgeprijsd

eentje gesloten zonder machine geweer - wel afgeprijsd

 

Als ik die afgeprijsde koop, kan ik er dan later een machinegeweer op mounten?

 

Nee, beiden zijn totaal andere voertuigen ondanks ze elkaar lijken.

 

Insurgent pick-up truck: alleen te gebruiken in freemode door Pegasus te bellen en dit is geen Personal Vehicle.

Insurgent SUV: is armored en Personal Vehicle. Je kan het dus in elke garage opslaan.

 

Je kan de Insurgent pick-up truck wel upgraden naar Insurgent pick-up Custom en deze wordt dan je Personal Vehicle

en kan je het ook in elke missie en heist gebruiken. Je moet alleen wel MOC hebben.

 

En voor MC, alleen Road Captain kan voertuigen requesten zoals ongewapende Buzzard.

In tegenstelling tot voertuigen opvragen in CEO is het voor Road Captain niet gratis en kost het hem/haar $1000 per keer.

Link to comment
Delen op andere websites

32 minuten geleden, Wollongong zei:

Helder.


Nog eentje... ik heb net de Hunter gekocht. Hij staat heel mooi te wezen in de hangar. Maar, hoe roep ik hem op? Niet via pegasus, niet via de mechanic, niet via Ron... hoe dan?

 

Je kan elke luchtvoertuig opvragen via Interaction Menu - Vehicles en zie je de namen van je luchtvoertuigen.

Bewerkt: door SilverRST
Link to comment
Delen op andere websites

Op 5-1-2018 om 10:35, Tommie59 zei:

^ Kopen kan in de kledingwinkel, dan moet je even kijken waar er hoofdeksels liggen (bij Suburban liggen ze op een kledingrek tegenover de kassa uit mijn hoofd).

Aanpassen kan helaas niet.

Ik zie veel petten, maar een helm ben ik nog niet tegengekomen...

 

Link to comment
Delen op andere websites

15 uur geleden, Wollongong zei:

Ik zie veel petten, maar een helm ben ik nog niet tegengekomen...

 

Kijk eens bij de Vespucci-beach shop, staat me bij dat dit soort meuk daar wel te halen is.

Link to comment
Delen op andere websites

Iemand is CEO en heeft mij geïnviteerd. Ik heb het geaccepteerd. We moesten een dure auto transporteren (vehicle cargo). Het is gelukt. Hij kreeg bijna 100 000 dollar maar ik kreeg niets. Was deze een bug?

Link to comment
Delen op andere websites

41 minuten geleden, studio dewolf zei:

Iemand is CEO en heeft mij geïnviteerd. Ik heb het geaccepteerd. We moesten een dure auto transporteren (vehicle cargo). Het is gelukt. Hij kreeg bijna 100 000 dollar maar ik kreeg niets. Was deze een bug?

Nee, dit is normaal. Als personeelslid bij CEO krijg je op basis van tijd betaald. Standaard 5000 per kwartier, maar als de CEO doodgaat, vang je minder. Je verdient wel een bonus als je bunker missies met de CEO doet.

 

Link to comment
Delen op andere websites

1 uur geleden, Wollongong zei:

Nee, dit is normaal. Als personeelslid bij CEO krijg je op basis van tijd betaald. Standaard 5000 per kwartier, maar als de CEO doodgaat, vang je minder. Je verdient wel een bonus als je bunker missies met de CEO doet.

 

Meestal geeft MC een vette bonus wanneer je helpt met bunker/car sales. Je krijgt dan 30k en soms meer ipv 5k of 10k.

En bovendien heeft MC net iets meer voordelen dan CEO.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...